17.11.23, 07:30

Dla ludzi o zdrowym rozsądku tylko prawda jest ciekawa. Kampania reklamowa e-tygodnika Wprost i Wprost.pl

Kampania reklamowa Wprost.pl, fot.: materiały prasowe

„Wprost” ruszył 15 listopada br. z kampanią promocyjną prowadzoną pod hasłem „Dla ludzi o zdrowym rozsądku tylko prawda jest ciekawa. Najważniejsze to mówić o niej WPROST”.

Wydawany przez grupę PMPG Polskie Media S.A. serwis Wprost.pl i ukazujący się w każdą niedzielę e-tygodnik „Wprost” to bezpośredni kontynuatorzy ponad 40-letniej tradycji tygodnika „Wprost”, którego pierwszy numer ukazał się 5 grudnia 1982 r. „Wejdź na Wprost.pl, największy portal opinii w Polsce. Dla ludzi o zdrowym rozsądku tylko prawda jest ciekawa. Najważniejsze to mówić o niej WPROST” – brzmi przekaz najnowszej kampanii reklamowej Wprost.pl. Od 15 listopada br. spoty będą nadawane w kilkunastu kanałach TV. Oprócz tego, będzie je można zobaczyć również na YouTube i w innych mediach społecznościowych. Kampania reklamowa potrwa do 5 grudnia br, czyli do urodzin tygodnika „Wprost”.

Chcemy przypomnieć tym, którzy kojarzą „Wprost” wyłącznie z tygodnikiem, że już od kilku lat nie ukazujemy się w druku. Że poszliśmy z duchem czasu. Że przeszliśmy z sukcesem transformację cyfrową. Że, jako tygodnik, ukazujemy się już wyłącznie w wygodnej formie e-wydania dostępnego co niedzielę. Że mimo tych zmian i odejścia od papieru, tytuł pozostaje od lat jednym z najbardziej opiniotwórczych mediów w kraju, pozostając w czołówce rankingów cytowań” – mówi Robert Pstrokoński, Dyrektor Zarządzający ds. Wydawniczych, Technologii i Dystrybucji PMPG Polskie Media.

Sukcesywnie rozwijany jest również serwis Wprost.pl, który stale poszerza zakres tematyczny. W ostatnim czasie został wzmocniony o wiele nowych działów tematycznych, m.in.: Sport, Podróże, Moto, Technologie oraz Dom i Wnętrze. Jednocześnie ciągle rozwijane są stałe działy, jak Biznes, Zdrowie czy Rozrywka. Serwis Wprost.pl równocześnie wzmacnia swój dział video i digital kontynuując rozwój podcastów i programów video.

Komentarze

Powiązane

21.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 22 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 22 lutego?
20.02.24, 16:30
| prasa » informacje
Gremi Media wprowadza dekalog stosowania AI w redakcjach
Gremi Media, wydawca „Rzeczpospolitej” oraz „Parkietu” i serwisów rp.pl i parkiet.com, wprowadza w redakcjach dekalog stosowania sztucznej inteligencji (AI). Ma on na celu promowanie etycznego i świadomego wykorzystania narzędzi AI przez dziennikarzy oraz uregulowanie kwestii związanych z bezpieczeństwem i prywatnością.
20.02.24, 14:02
| prasa » informacje
Kobieta i Życie z wydaniem specjalnym z przepisami czytelniczek na Wielkanoc
21 lutego br. na rynku prasowym ukaże się wydanie specjalne miesięcznika „Kobieta i Życie” – „Przepisy czytelniczek Wielkanoc" (Wydawnictwo Bauer).
20.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 21 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 21 lutego?
19.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 19 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 19 lutego?
18.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 18 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 18 lutego?
17.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 17 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 17 lutego?
16.02.24, 11:26
| prasa » informacje
2 tysiące osób wzięło udział w czterech polonezach zorganizowanych przez Gazetę Wyborczą
“Gazeta Wyborcza” od ponad 20 lat, organizuje poloneza dla uczniów i uczennic szkół średnich w Opolu, Płocku, Wrocławiu, a w 2024 r. po raz pierwszy także w Legnicy. Maturzyści tańczą wraz z władzami miast, władzami uczelni wyższych, a także ze specjalnymi gośćmi.
16.02.24, 09:44
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 16 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 16 lutego?
15.02.24, 11:12
| prasa » informacje
Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska 2024. Aż 171 zgłoszeń
Do tegorocznej rywalizacji w konkursie o Polsko-Niemiecką Nagrodę Dziennikarską autorzy i autorki z polskich i niemieckich redakcji prasowych, radiowych, telewizyjnych i internetowych zgłosili aż 171 materiałów. Do końca marca br. organizatorzy ogłoszą maksymalnie 30 prac nominowanych do ścisłego finału.
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

specjalista ds.promocji i PR

Teatr Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista do spraw komunikacji i promocji

Muzeum Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Zakopiańskie Centrum Kultury | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 21.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.03.24

Do zdobycia jeden zestaw.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

16 marca 2024 r., Dom Towarowy Braci Jabłkowskich w Warszawie.