21.11.23, 07:30
Bank Pocztowy promuje swoje usługi w stacjach radiowych
Bank Pocztowy rozpoczął kampanię mającą na celu zwiększenie zainteresowania swoją ofertą.
Kampania radiowa Banku Pocztowego realizowana jest w oparciu o przekaz prezentujący przykładowe potrzeby i marzenia zakupowe klientów, którzy planują jeszcze w tym roku sfinansować np. zakup sprzętu RTV/AGD. Od połowy listopada do połowy grudnia br., czyli w okresie przedświątecznym oraz w czasie wyprzedaży w sklepach RTV/AGD związanych z Black Friday i Cyber Monday, reklama zostanie wyemitowana w sumie ponad 4,6 tys. razy i wg planu na dotrzeć do ok.5 mln Polaków.
Spot reklamowy emitowany będzie w największych stacjach ogólnopolskich i stacjach lokalnych, m.in. RMF FM, ZET, Polskie Radio, Antyradio, Meloradio. „W kampanii wykorzystujemy siedem wersji spotów przygotowanych na nadchodzące okoliczności: Black Friday, Cyber Monday oraz Święta Bożego Narodzenia. Idea kreatywna krótszych, 15-sto sekundowych spotów, jest kontynuacją pomysłu opartego na dialogu, natomiast dłuższa - 45-cio sekundowa wersja, nawiązuje do ulicznej sondy, w trakcie której przechodnie ujawniają z jakiej okazji zakupowej już skorzystali. Celem aktualnej kampanii jest zachęcenie odbiorców do odwiedzenia placówki lub wejścia na stronę internetową w celu zapoznania się z ofertą Banku Pocztowego dopasowaną do różnych potrzeb klientów. Liczymy, że wychodzące poza kategorię finansową spoty, emitowane w największych stacjach radiowych, pozwolą nam na dotarcie do jeszcze szerszej grupy odbiorców, którzy postanowią sprawdzić, co mamy im do zaoferowania” - mówi Radosław Kazimierski, Dyrektor Departamentu Marketingu i PR Banku Pocztowego.
Za przygotowanie spotu reklamowego odpowiedzialna była agencja reklamowa Grandesi, a zakupem mediów zajmował się dom mediowy Media Direction OMD.
Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza
Centrum Kultury Podgórza | Kraków
Przejdź do oferty
Komentarze