28.11.23, 07:30

PMPG Polskie Media w III kwartale 2023 r.: wzrost EBITDA o 72 proc. rdr.

Logo PMPG Polskie Media, fot.: materiały prasowe

Holding mediowy PMPG Polskie Media podsumował wyniki za III kw. 2023 r. Zysk netto wzrósł trzykrotnie.

W minionym okresie przychody wyniosły 11,7 mln zł, co oznacza wzrost o 13 proc. rdr., EBITDA zwiększyła się o 72 proc. rdr. do ponad 1 mln zł, z kolei zysk netto wzrósł ponad trzykrotnie do 3,6 mln zł. Motorem napędowym wyników była działalność eventowa oraz nowe formaty oferowane na stronach Wprost.pl.

Wypracowaliśmy solidne wyniki w III kw. 2023 r. W szczególności chciałabym podkreślić wysoką rentowność naszej działalności, co było zasługą przede wszystkim zakończenia inwestycji w uruchamianie i rozwój nowych formatów m.in. Dom.Wprost.pl, nowe podcasty oraz segment lifestyle na Wprost.pl. Oczywiście, to nie koniec zmian i już planujemy kolejne. Cieszymy się jednak, ponieważ już teraz obserwujemy pozytywny wpływ nowych formatów na nasze przychody” – mówi Jolanta Kloc, Wiceprezes Zarządu PMPG Polskie Media.

Jak podkreśla wydawnictwo, nowe formaty dostępne na serwisie Wprost.pl oraz Dorzeczy.pl trafiają do coraz szerszego grona odbiorców, dzięki czemu Grupa PMPG Polskie Media dysponuje atrakcyjniejszą i bogatszą ofertą dla potencjalnych reklamodawców. Wpływa to bezpośrednio na wzrost przychodów spółki.

Dodatkowo, Grupa intensyfikuje wysiłki w poszukiwaniu nowych partnerów. Działania te mają być zgodne z założeniem dywersyfikacji źródeł przychodów i mają na celu otwarcie nowych możliwości dla dalszego umacniania pozycji Grupy na rynku. „Strategia naszego działania zakłada bycie nowoczesnym holdingiem mediowym, który z jednej strony stawia na nowe formaty oraz poszerzanie grupy docelowej silnych marek, takich jak Wprost i Do Rzeczy. A z drugiej strony nie boimy się dokonywać inwestycji na zasadzie „media for equity”, czego bardzo dobrym przykładem jest dynamicznie rozwijające się studio gamingowe RedDeer.Games” – dodaje Katarzyna Gintrowska, Prezes Zarządu PMPG Polskie Media.

Komentarze

Powiązane

10.10.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 10 października (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 10 października? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć. 
09.10.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 9 października (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 9 października? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć. 
08.10.24, 13:26
| prasa » informacje | internet » informacje
Polska Press Grupa specjalny ze specjalnym serwisem wspierającym odbudowę turystyki na Dolnym Śląsku
Polska Press Grupa uruchomiła specjalny serwis na stronie „Gazety Wrocławskiej”, który ma na celu wsparcie odbudowy regionów Dolnego Śląska dotkniętych skutkami ostatniej powodzi. 
08.10.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 8 października (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 8 października? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć. 
07.10.24, 22:32
| prasa » informacje
Jak biznes wspiera powodzian. Dodatek do Pulsu Biznesu
7 października br., w papierowym wydaniu "Puls Biznesu" oraz na portalu pb.pl opublikowany został dodatek pt. "Jak biznes wspiera powodzian", poświęcony działaniom firm, które zaangażowały się w pomoc osobom dotkniętym powodzią.
07.10.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 7 października (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 7 października? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć. 
06.10.24, 22:43
| prasa » informacje | kultura » informacje
Urszula Kozioł laureatką Nagrody Literackiej Nike 2024
Zwyciężczynią 28. edycji Nagrody Literackiej Nike została Urszula Kozioł za tom wierszy “Raptularz”. Werdykt ogłoszono 6 października 2024 r. Nagroda Nike czytelników, przyznawana w plebiscycie Wyborcza.pl i “Wyborczej”, trafiła do Michała Witkowskiego za książkę “Wiara. Autobiografia”.
06.10.24, 12:16
| prasa » informacje
Wielki test wiedzy o klimacie” dla szkół ponadpodstawowych. Wyborcza organizuje trzecią edycję akcji
Rozpoczęły się zapisy do III edycji “Wielkiego testu wiedzy o klimacie”, która odbędzie się 26 listopada br. w sześciu polskich miastach. To akcja edukacyjna Wyborcza.pl i “Gazety Wyborczej” (Grupa Agora) dla uczennic i uczniów szkół ponadpodstawowych.
06.10.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 6 października (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 6 października? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć. 
05.10.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 5 października (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 5 października? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć. 
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

25.10.2024 r., Campus Google, Warszawa.semWaw#3