27.11.23, 15:15

Przemysław Woźniak na czele nowego działu sprzedaży w Spicy Mobile

Dział sprzedaży Spicy Mobile, Fot.: materiały prasowe

Spicy Mobile tworzy nowy dział sprzedaży, na którego czele stanął Przemysław Woźniak, od lat związany z agencją. 

W ramach struktur agencji Spicy Mobile pojawił się dział New Business, dedykowany sprzedaży bezpośredniej i obsłudze klientów agencyjnych, z wyjątkiem dużych domów mediowych. Na czele nowej struktury stanął Przemysław Woźniak, związany z agencją Spicy Mobile od 2016 r., który dotychczas był odpowiedzialny za zarządzanie budżetami klientów bezpośrednich, m.in. Agata Meble, Pracuj.pl, Sokołów i MB Recycling.

W ramach reorganizacji kilka kluczowych osób zyskało nowe stanowiska. Paulina Matwijczyk awansowała na stanowisko Managera ds. Klientów Kluczowych/Bezpośrednich. Będzie z nią współpracować Julia Szczepkowska, która została nowym Account Managerem. Do działu dołączyła też Marta Sielska, która do niedawna z ramienia Spicy Mobile współpracowała z dużymi domami mediowymi. Teraz jako Business & Partnership Manager będzie rozwijać ofertę dla klientów agencyjnych niesieciowych. Pomagać jej w tym będzie Joanna Christowa (Communication Planner). Nową osobą w zespole jest Weronika Filipczuk, która objęła stanowisko Junior Account Managera i będzie wspierać zespół w projektach new business.

Reorganizacja dotyczy również obowiązków Tomasza Kąkola, dotychczas zajmującego się sprzedażą agencyjną. Będzie on odpowiadał za współpracę ze strategicznym partnerem – Polsat Media – w przypadku którego oferta Spicy Mobile jest częścią produktu Polsat Media Mobile. Dodatkowo skupi się na rozwoju projektu „Ad Fusion”, pozwalającego na zupełnie nowe możliwości w środowisku programmatic.

Dodatkowo zespół sprzedaży zostanie wsparty przez osobę Piotra Jurka, którego głównym zadaniem będzie wdrażanie nowych technologii, opracowywanie innowacyjnych produktów oraz analiza danych.

Komentarze

Powiązane

24.05.24, 11:15
| reklama & PR » informacje
Dwa wielkoformatowe ekrany reklamowe Screen Network w łódzkiej Manufakturze
Screen Network ogłasza uruchomił dwa wielkoformatowe w łódzkiej Manufakturze, które należą do najwyższej kategorii ekranów Super Screen.
24.05.24, 09:45
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Puławska awansowała w Good One PR. Została dyrektor zarządzającą
Ewelina Puławska awansowała w strukturach Good One PR, obejmując nowo utworzone stanowisko managing director.
23.05.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Lavazza po raz dziesiąty na kortach Roland-Garros
Lavazza, włoska firma kawowa oraz oficjalny partner turnieju Roland-Garros od 2015 r., będzie dzielić się włoskim stylem smakowania kawy 10 raz z rzędu.
23.05.24, 17:51
| reklama & PR » ludzie
Sonia Stępień przechodzi z o2.pl do agencji oLIVE media
Sonia Stępień dołączyła do zespołu agencji oLIVE media i objęła stanowisko senior PR specjalistka. Tym samym zasiliła zespół public relations, którym kieruje team leaderka Katarzyna Kamińska.
23.05.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Robert Lewandowski ambasadorem G2A.COM
G2A.COM, największy na świecie marketplace z cyfrową rozrywką nawiązał długoterminową współpracę z Robertem Lewandowskim. W nawiązaniu współpracy pomiędzy stronami uczestniczyło RL Media.
23.05.24, 13:27
| reklama & PR » informacje
IKEA, L’Oreal i Biedronka pierwszymi reklamodawcami platformy SkyShowtime w Polsce
SkyShowtime jako pierwsza globalna platforma streamingowa w Polsce uruchomił pakiety reklamowe, a klienci Wavemaker (GroupM) jako pierwsi zareklamowali się na jego łamach.
23.05.24, 11:31
| reklama & PR » ludzie
Karolina Leguła-Leszczyńska awansuje w Mindshare Polska
Karolina Leguła-Leszczyńska awansowała w strukturach Mindshare Polska i objęła stanowisko Cluster Category Lead’a w obszarze planowania strategicznego na region CEE. Odpowiada za pracę dla jednej z największych na świecie firm FMCG.
23.05.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Ooo. Wiosenna kampania Orange dla Firm
Trwa wiosenna kampania Orange dla Firm, którą przygotowała agencja Havas Creative Network. Produkcja powstała w ramach nowej globalnej strategii „Orange tu jest”, otwierając nowy rozdział formatów komunikacyjnych Marki.
23.05.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
KERRIS promuje bursztyn bałtycki wśród młodych odbiorców
Agencja KERRIS odpowiada za opracowanie strategii, koncepcji oraz realizację pierwszej kampanii skierowanej do młodego pokolenia, mającej na celu zbudowanie nowoczesnego wizerunku bursztynu wśród tej grupy wiekowej.
22.05.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life. Aktorka będzie gospodynią specjalnego programu
Wystartowała kampania „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik”, której celem jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest ok. 400 artykułów w przystępnej cenie. Ambasadorką projektu jest aktorka Joanna Brodzik.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy