29.11.23, 16:00

ORLEN przedłuża na trzy kolejne lata współpracę z Robertem Kubicą

Logo Orlenu, fot.: materiały prasowe

Robert Kubica przez kolejne trzy lata będzie kontynuować współpracę z ORLENEM jako jeden z głównych ambasadorów marki koncernu.

„Sponsoring sportu to jeden z filarów strategii budowania silnej i globalnie rozpoznawalnej marki. Od kilku lat stawiamy na kluczowy projekt związany z obecnością w Formule 1, dzięki czemu docieramy do setek milionów kibiców na całym świecie. Konsekwentnie wspieramy też najlepszego polskiego kierowcę wyścigowego, jedynego polskiego zawodnika w historii F1 – Roberta Kubicę. Podjęliśmy decyzję o przedłużeniu umowy sponsoringowej z Robertem o kolejne trzy lata. Wesprzemy go w walce o kolejne trofea najbardziej prestiżowych serii wyścigowych. Jednocześnie będziemy dalej efektywnie wykorzystywać tę współpracę na polu marketingowym i komunikacyjnym” – mówi Daniel Obajtek, Prezes Zarządu ORLEN.

Jak podkreśla Orlen, współpraca Roberta Kubicy z firmą jest przykładem tego, jak długofalowa i przemyślana polityka sponsoringowa może korespondować z realizacją celów biznesowych i wizerunkowych. Kubica jest kluczowym ambasadorem marki. Regularnie uczestniczy w kampaniach marketingowych wspierających obszar detaliczny. W ostatnich latach promował ORLEN Paczkę, paliwa VERVA i program lojalnościowy VITAY.

Według badania pracowni ARC Rynek i Opinia aż 55 proc. Polaków pozytywnie postrzega zaangażowanie Orlenu w sponsorowanie kierowcy. Niemal co piąty badany wskazuje, że dzięki współpracy z Kubicą chętniej korzysta ze stacji paliw koncernu. Kubica cieszy się wielką sympatią Polaków, ale jak wskazuje Orlen, gwarantuje też zagraniczną ekspozycję marki koncernu i wzmacnia jej rozpoznawalność. Łączna szacowana wartość zwrotu mediowego i pozamediowego, którą ORLEN osiągnie dzięki współpracy z kierowcą na polskim i zagranicznych rynkach wyniesie w 2023 r. ok. 68,5 mln zł.

Komentarze

Powiązane

09.10.24, 09:52
| reklama & PR » informacje
Chwytaj dżem. Marka Łowicz koncentruje się na przyjemności
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii dżemów od Łowicza. W tej edycji „Chwytaj dżem” marka mocniej chce koncentrować się na przyjemności, którą można osiągnąć dzięki dodaniu dżemu do codziennych, pozornie nudnych potraw.
09.10.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Havas PR Warsaw poszerza zespół liderów
Havas PR Warsaw awansował trzy menedżerki odpowiedzialne za praktyki korporacyjne oraz wybrane osoby w ich zespołach. Stanowisko consulting managera objęły Kinga Braksal, Iga Krysa i Patrycja Osiadacz. Na stanowisko consultant awansowała Anna Hołub, natomiast na stanowisko junior consultant awansowała Urszula Ścisłowska.
09.10.24, 06:30
| reklama & PR » ludzie
monday group otwiera dział Consumer. Na jego czele Dagmara Marszycka
monday group utworzyła nowy dział Consumer, który ma specjalizować się w kompleksowej obsłudze marek konsumenckich. Na czele zespołu stanęła Dagmara Marszycka, ekspertka z wieloletnim doświadczeniem w branży PR i marketingu.
08.10.24, 20:33
| reklama & PR » informacje
Dobrze być w Allianz. Kamil Stoch zachęca w kampanii, by dołączyć do drużyny Allianz
Allianz Polska kontynuuje rozpoczętą w 2023 r. współpracę z Kamilem Stochem, skoczkiem narciarskim i olimpijczykiem. Tym razem obejmie ona zarówno działania wewnątrz organizacji, jak i kampanię reklamową w internecie.
08.10.24, 17:45
| reklama & PR » informacje
KERRIS odpowiada za nowy projekt digital dla the:protocol
Agencja KERRIS, odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediów społecznościowych platformy rekrutacyjnej theprotocol.it (Grupa Pracuj) rozpoczęła projekt contentowy mający na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz zaangażowanie specjalistów z sektora IT i technologii.
08.10.24, 16:30
| reklama & PR » ludzie
Nikodem Sarna w Altavia Kamikaze + K2
Do zespołu Altavia Kamikaze + K2 dołączył Nikodem Sarna, który posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży marketingowej. W agencji objął stanowisko head of MarTech & CX.
08.10.24, 14:11
| reklama & PR » ludzie
Marcin Rafałowski oraz Bianka Grzyb w Rokmates. Agencja zmieniła siedzibę
W ostatnim czasiedo agencji influencer marketingu Rokmates dołączyli Marcin Rafałowski (Influencer Manager) oraz Bianka Grzyb(Senior Account Managerka). Firma zmieniła również swoją siedzibę.
08.10.24, 12:12
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
#zróbsobiedobrze. Kampania społeczna Chillizet
Wystartowała kampania społeczna #zrobsobiedobrze, której organizatorami są Chillizet i marka biżuteryjna Oplotka. Potrwa do końca października br. Jej celem jest edukacja w zakresie profilaktyki dotyczącej raka piersi.
08.10.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Platige Image otwiera studio serwisowe w Forcie Mokotów
Platige Image otwiera Platige Service Hub, studio serwisowe zlokalizowane w Forcie Mokotów w Warszawie. Po kilku latach działalności w budynku Dantex na Mokotowie, firma wraca do własnych pomieszczeń.
07.10.24, 19:30
| reklama & PR » informacje
8 tys. Paczkomatów w Wielkiej Brytanii i 6 tys. we Francji
Grupa InPost rozbudowuje swoją infrastrukturę w Europie. Firma posiada już 8 tys. Paczkomatów w Wielkiej Brytanii oraz 6 tys. we Francji.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Rzeszowskie Piwnice | inne

Przejdź do oferty

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.