30.11.23, 10:58

Cukier Królewski akcję ramach akcji Piecz, Przerabiaj, Podziel się uruchamia lodówki społeczne

Ola Tatka i lodówka społeczna marki Cukier Królewski, fot.: materiały prasowe

Marka Cukier Królewski wzmacnia i rozwija kampanię „Piecz, Przerabiaj, Podziel się” i. „Królewski” w myśl hasła „Gdzie dobro króluje, nic się nie marnuje”, wspólnie z Fundacją Weź Pomóż, uruchamia lodówki społeczne.

Pierwsza charakterystyczna zielono-czerwona jadłodzielnia, będąca efektem współpracy marki Cukier Królewski z Fundacją Weź Pomóż, została otwarta 23 listopada br. we Wrocławiu. Wspólne działania stanowią kontynuację zainaugurowanej w ubiegłym roku kampanii „Piecz, Przerabiaj, Podziel się”, w ramach której „Królewski” zachęca do niemarnowania żywności. Działania w duchu less waste dotychczas prowadzone były głównie w mediach społecznościowych marki oraz jej ambasadorek – Aleksandry Tatki, Sylwii Dróżdż i Moniki Moleckiej. Z myślą o internautach powstała także dedykowana zakładka na oficjalnej stronie Cukru Królewskiego z gotowymi rozwiązaniami i przepisami.

Obecnie kampania została rozwinięta o świąteczną akcję „Gdzie dobro króluje, nic się nie marnuje”. Ideą przedsięwzięcia jest uruchomienie w wybranych miastach Polski południowej jadłodzielni, które z jednej strony będą przeciwdziałać wyrzucaniu żywności, a z drugiej stanowić realne wsparcie dla potrzebujących.

W komunikację akcji w mediach społecznościowych zostały zaangażowane dwie ambasadorki Cukru Królewskiego oraz specjalistki od słodkości - Aleksandra Tatka i Monika Molecka. Każdy z internautów, kto chce dołożyć swoją cegiełkę do pojawienia się kolejnych lodówek społecznych, może dołączyć 7 grudnia o godz. 18:30 do live’a Oli (@olatatka_) i Moniki (@pysznieczyprzepysznie) na Instagramie Cukru Królewskiego (@cukierkrolewski). Za każde 500 osób obecne przez cały czas trwania transmisji marka postawi jedną jadłodzielnię. Docelowo uruchomionych może zostać pięć takich punktów.

Za działania digital, a także organizację i koordynację akcji odpowiada agencja Insignia. Działania PR dla marki Cukier Królewski nieprzerwanie od ponad 15 lat prowadzi krakowska agencja Open Media.

Komentarze

Powiązane

02.03.24, 08:00
| reklama & PR » ludzie
Dawid Szczepaniak został jurorem Clio Awards 2024
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer VML Poland, zasiądzie w składzie jury Clio Awards w kategorii Social Media.
01.03.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Najwięcej przyjemności w jednej torebce. Big-Active promuje herbaty zielone w kampanii TV i online
W trwającej kampanii „Najwięcej przyjemności w jednej torebce”, marka Big-Active promuje swoje herbaty zielone. Dynamiczny i zaskakujący, a jednocześnie pełen harmonii spot ma być zaproszeniem do odkrywania codziennych chwil przyjemności z filiżanką zielonej herbaty Big-Active.
01.03.24, 14:09
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
OSM Łowicz głównym sponsorem formatu MasterChef Nastolatki
OSM Łowicz, polska spółdzielnia mleczarska, dzięki współpracy z agencją LiquidThread, rozszerza swoje działania branded content o kolejny format – „MasterChef Nastolatki”. Marka OSM Łowicz pojawi się w programie jako sponsor główny.
01.03.24, 12:11
| reklama & PR » informacje
KERRIS obsłuży PayPo
Agencja KERRIS odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze social ads performance marketing PayPo – firmy działającej w obszarze płatności odroczonych w Polsce.
01.03.24, 10:36
| reklama & PR » informacje
Heima PR pracuje dla Naukowej Fundacji Polpharmy
Na początku br. do klientów agencji Heima PR dołączyła Naukowa Fundacja Polpharmy, której misją jest wspieranie rozwoju nauk medycznych i farmaceutycznych poprzez finansowanie badań w tych dziedzinach.
29.02.24, 14:20
| reklama & PR » ludzie
Jakub Macyszyn przechodzi z Good One PR do KPRM
W lutym br., Jakub Macyszyn rozpoczął pracę na stanowisku eksperta w Sekretariacie Przewodniczącej Komitetu ds. Pożytku Publicznego, Minister ds. Społeczeństwa Obywatelskiego Agnieszki Buczyńskiej.
29.02.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Wójtowicz na stanowisku Corporate Director PR Big Picture
Big Picture, firma doradcza PR i public affairs zarządzana przez Hannę Waśko i Helenę Korniejew, wprowadza nową organizację zespołu PR korporacyjnego.
29.02.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Agencja Ro w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations
Agencja Ro grona została członkiem Stowarzyszenia Agencji Public Relations. To 39. agencja w szeregach SAPR.
28.02.24, 19:51
| reklama & PR » informacje
Mural w stolicy promuje Familijne Wieczory Filmowe
Prace nad muralem promującym tegoroczne „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery dobiegły końca. To kolejna inicjatywa marki Familijne, która po szeroko zakrojonych działaniach w kinach, rusza z czwartą odsłoną aktywacji konsumenckiej.
28.02.24, 13:30
| reklama & PR » ludzie
Barbara Kai Kaniewska i Vincent Prochoroff na pokładzie Papaya Roster
Papaya Roster wzmacnia swój zespół. Do ekipy Papaya Roster dołączyli operatorzy Barbara Kai Kaniewska i Vincent Prochoroff.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.