30.11.23, 13:48

Grupa Bauer Media z nową identyfikację wizualną

Nowe logo firmy Bauer, fot.: materiały prasowe

Grupa Bauer Media wprowadziła 30 listopada br. nową identyfikację wizualną, która ma odzwierciedlać sposób, w jaki firma ewoluowała w czasie i ambicję dalszego przyspieszania jej transformacji.

Jak podkreśla firma, nowy branding stanowi ważny krok w transformacji firmy i został opracowany przez agencję MUTABOR. Ma na celu stworzenie nowego, świeżego wyglądu przy jednoczesnym zachowaniu kluczowych elementów istniejącej identyfikacji, oddając hołd długiej historii firmy.

W ostatnich latach Bauer zdywersyfikował swoje portfolio biznesowe, przekształcając się z niemieckiego wydawnictwa w międzynarodowy koncern medialny.

Nowa identyfikacja wizualna ma odzwierciedlać sposób, w jaki firma ewoluowała w czasie i ambicję dalszego przyspieszania jej transformacji, z wyraźnym naciskiem na cyfryzację. Inne elementy dotychczasowej transformacji obejmowały ponowne zdefiniowanie celu, misji i wartości firmy.

Firma w 2025 r. będzie obchodzić 150. rocznicę powstania. W ciągu najbliższych 12 miesięcy branding zostanie wdrożony we wszystkich kluczowych miejscach, począwszy od stron internetowych, kont w mediach społecznościowych i przestrzeni biurowych.

Komentarze

Powiązane

29.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 29 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 29 lutego?
28.02.24, 15:30
| prasa » informacje
Twój Styl, PANI oraz Show patronami medialnymi Festiwalu Mastercard OFF CAMERA. Recenzje filmowe na twojstyl.pl
Mastercard OFF CAMERA rozszerza współpracę z Wydawnictwem Bauer. W ramach współpracy, magazyny „Twój Styl”, „PANI” oraz dołączający od tegorocznej edycji magazyn „Show”, będą patronami medialnymi wydarzenia.
28.02.24, 10:30
| prasa » informacje
Silna jak dziewczynka. Akcja społeczna Wysokich Obcasów
Startuje akcja społeczna “Wysokich Obcasów” pod hasłem “Silna jak dziewczynka”, która ma na celu wzmocnienie wiary i pewności siebie dziewczynek zarówno w codziennym życiu, jak i w dążeniach do osiągania swoich celów i marzeń. 
28.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 28 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 28 lutego?
27.02.24, 16:45
| prasa » informacje
Pani domu poradnik tym razem na Wielkanoc
28 lutego br. ukaże się „Pani domu poradnik” - „Wielkanoc” (Wydawnictwo Bauer).
27.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 27 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 27 lutego?
26.02.24, 14:35
| prasa » informacje
Spotkania z Zabytkami w odświeżonej formie sprzedaży notuje wzrost sprzedaży
Po przejęciu wydawania magazynu „Spotkania z Zabytkami” przez Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków, pismo notuje zwiększoną sprzedaż oraz większe zainteresowanie prenumeratą.
26.02.24, 09:51
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 26 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 26 lutego?
25.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 25 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 25 lutego?
24.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 24 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 24 lutego?