05.12.23, 12:45

JUVIT – Dbaj o siebie, jak o dziecko. Kampania marki Juvit od Hasco-Lek

KV kampanii marki JUVIT, fot.: materiały prasowe

Marka JUVIT, obecna na polskim rynku od blisko 25 lat, jesienią br. przeprowadziła szereg zmian wizerunkowych i strategicznych, otwierających dotychczasowe postrzeganie i pozycjonowanie brandu na szerszą grupę docelową: z uwzględnieniem także pacjentów dorosłych.

Marka w ramach zmian odświeżyła szatę graficzną wszystkich preparatów witaminowych JUVIT, a w listopadzie br. ruszyła z kampanią komunikacyjną. Kreacja została oparta o hasło „JUVIT –Dbaj o siebie, jak o dziecko”.

Autorzy kampanii odnieśli się do przekonania o tym, jak oczywiste jest, że każdego dnia dbamy o dzieci, często nawet bardziej niż o siebie, i staramy się zapewnić im to, co najlepsze. Prócz troski o najmłodszych, celem kampanii jest wywołanie refleksji, że dorośli powinni zadbać o siebie tak, jak zadbaliby o dziecko.

Realizacja kampanii została poprzedzona badaniami zrealizowanymi przez IPSOS na zlecenie Hasco-Lek. Potwierdziły one, że kluczowe założenie kampanii, to kwestia niezwykle ważna dla grupy docelowej, z którą utożsamia się większość respondentek i respondentów – w szczególności posiadających potomstwo. W związku z nowym, holistycznym podejściem, komunikacja była prowadzona w różnych kanałach digitalowych i dopasowana do potrzeb konsumentów z różnych grup wiekowych.

Zdaniem marketerów opiekujących się marką JUVIT, krok w stronę zmian zwyczajów zakupowych polskich konsumentów i wybór uniwersalnych preparatów witaminowych w kroplach może pozytywnie wpłynąć na compliance pacjenta, czyli przestrzeganie zaleceń terapeutycznych.

Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja kreatywna Pomarańcza.

Komentarze

Powiązane

07.11.24, 10:00
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski wesprze Polską Ligę Siatkówki
PKO Bank Polski został oficjalnym bankiem Polskiej Ligi Siatkówki. Współpracę podpisano na sezon 2024/2025.
07.11.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Michaj Sodolski awansuje w SEC Newgate CEE
Michaj Sodolski w wyniku awansu objął nową funkcją w SEC Newgate CEE. Jako Advisor ma wspierać kluczowych klientów agencji w zakresie corporate i public affairs.
06.11.24, 20:30
| reklama & PR » informacje
Na święta i na co dzień. Świąteczna kampania marki IKEA
IKEA ruszyła z kampanią świąteczną - wielokanałowym projektem obejmującym działania w TV, internecie oraz kinach. Jej celem jest pokazanie, jak można budować wyjątkową świąteczną atmosferę w domu, by została z nami na dłużej.
06.11.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Walk Creative zwycięża w przetargu MAKRO Polska
Agencja Walk Creative wygrała przetarg kreatywny MAKRO Polska i tym samym opracowała koncepcję strategiczną oraz zestaw materiałów wizualnych dla tegorocznej edycji festiwalu Tydzień Kuchni Polskiej, który rozpoczął się w tym tygodniu i potrwa do 24 listopada br.
06.11.24, 12:37
| reklama & PR » ludzie
Sześć nowych osób w szeregach MullenLowe Warsaw
Agencja MullenLowe Warsaw rozbudowała zespoły o sześć nowych osób w działach digital, kreacji oraz client service.
06.11.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Ważne z kim, ciekawe dokąd. Polskie Linie Lotnicze inspirują do podróżowania
Rozpoczęła się kampania Polskich Linii Lotniczych LOT prowadzona pod hasłem „Ważne z kim, ciekawe dokąd”, która ma podkreślać rolę przewoźnika, jako wyjątkowego partnera w podróżowaniu. Działania mają także inspirować do odkrywania dziewięciu nowych kierunków w siatce połączeń LOT-u.
05.11.24, 20:30
| reklama & PR » informacje
Oatly otwiera pop-upowy kiosk w Warszawie. Za ladą pojawią się influencerzy
Przy warszawskiej Elektrowni Powiśle pojawi się kiosk w którym będzie można kupić napój owsiany Oatly Barista Edition, a przy zakupie będą czekały na odwiedzających limitowane prezenty. Za ladą pojawią się influencerzy.
05.11.24, 13:10
| reklama & PR » informacje
Dej się zaskoczyć. Regionalną odsłoną kampanii marki Maggi
Agencja Publicis Poland zrealizowała nową odsłonę platformy komunikacyjnej przyprawy Maggi „Daj się zaskoczyć”, która została skierowana do konsumentów zamieszkujących miasta na Śląsku.
04.11.24, 21:05
| reklama & PR » informacje
Omnicom Media Group partnerem mediowym marki samochodów OMODA & JAECOO
W wyniku wygranego przetargu Omnicom Media Group został partnerem mediowym należących do koncernu Chery marek samochodowych OMODA i JAECOO.
04.11.24, 14:09
| reklama & PR » informacje
Partner of Promotion zmienia się w The Partners
Z okazji 30 lat obecności na rynku, agencja Partner o Promotion przeszła rebranding. Od listopada br. agencja PR działa pod nową marką – The Partners. Zaprezentowano także nową identyfikację wizualną, która obejmuje zmianę logo oraz strony internetowej.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. Promocji

Teatr Groteska | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie

Urząd Gminy Filipów | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 06.12.24

Do zdobycia jeden ezgemplarz książki.

do 05.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.