05.12.23, 12:45
JUVIT – Dbaj o siebie, jak o dziecko. Kampania marki Juvit od Hasco-Lek
Marka JUVIT, obecna na polskim rynku od blisko 25 lat, jesienią br. przeprowadziła szereg zmian wizerunkowych i strategicznych, otwierających dotychczasowe postrzeganie i pozycjonowanie brandu na szerszą grupę docelową: z uwzględnieniem także pacjentów dorosłych.
Marka w ramach zmian odświeżyła szatę graficzną wszystkich preparatów witaminowych JUVIT, a w listopadzie br. ruszyła z kampanią komunikacyjną. Kreacja została oparta o hasło „JUVIT –Dbaj o siebie, jak o dziecko”.
Autorzy kampanii odnieśli się do przekonania o tym, jak oczywiste jest, że każdego dnia dbamy o dzieci, często nawet bardziej niż o siebie, i staramy się zapewnić im to, co najlepsze. Prócz troski o najmłodszych, celem kampanii jest wywołanie refleksji, że dorośli powinni zadbać o siebie tak, jak zadbaliby o dziecko.
Realizacja kampanii została poprzedzona badaniami zrealizowanymi przez IPSOS na zlecenie Hasco-Lek. Potwierdziły one, że kluczowe założenie kampanii, to kwestia niezwykle ważna dla grupy docelowej, z którą utożsamia się większość respondentek i respondentów – w szczególności posiadających potomstwo. W związku z nowym, holistycznym podejściem, komunikacja była prowadzona w różnych kanałach digitalowych i dopasowana do potrzeb konsumentów z różnych grup wiekowych.
Zdaniem marketerów opiekujących się marką JUVIT, krok w stronę zmian zwyczajów zakupowych polskich konsumentów i wybór uniwersalnych preparatów witaminowych w kroplach może pozytywnie wpłynąć na compliance pacjenta, czyli przestrzeganie zaleceń terapeutycznych.
Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja kreatywna Pomarańcza.
Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza
Centrum Kultury Podgórza | Kraków
Przejdź do ofertyDyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie
Urząd Gminy Filipów | Polska
Przejdź do oferty
Komentarze