05.12.23, 07:30

Agencja Tears of Joy w szeregach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

Logo Tears of Joy i SAR, fot.: materiały prasowe

Agencja Social Media i Influencer Marketingu Tears of Joy przystąpiła do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Jak podkreśla agencja, jej członkostwo jest dowodem na zaangażowanie agencji w rozwój profesjonalnych standardów i trendów w dziedzinie marketingu i reklamy. Daje również szerokie możliwości do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem z innymi firmami partnerskimi oraz budowania silnego i wiarygodnego wizerunku wśród klientów. „Obecność w SAR to osobisty powód do radości, iż staliśmy się już starszakami, ale wciąż posiadającymi dziecięcą radość, bezpośredniość i ciekawość. To też ważny sygnał dla naszych partnerów i klientów, że jesteśmy zespołem, który wciąż chce dobudowywać swoje kompetencje, dzielić się wiedzą i brać udział w rozwoju rynku marketingu w Polsce” – mówi Łukasz Kępiński, CEO Tears of Joy.

Agencja Tears of Joy to agencja tworząca historie, które mają znaczenie dla czytelników i widzów nowej generacji. Od sześciu lat wyróżnia się odpowiednim doborem i weryfikacją influencerów, dzięki specjalistycznym narzędziom i zespołowi. Tears of Joy na swoim koncie ma prowadzenie kampanii influencerskich, m.in. dla Durexa, Lotto, LEGO, Nestle, Monini, a także obsługę social mediów takich marek jak Semilac czy Riot Games.

Czy zajmuje się Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR?

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową, jest to obecnie 126 podmiotów: agencje full service, agencje mediowe, agencje brand design & consulting, agencje eventowe, agencje interaktywne, domy produkcyjne i agencje AdTech. Jednym z głównych zadań SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Ponadto działalność SAR obejmuje opracowywanie, systematyzowanie i popularyzowanie standardów przetargowych oraz dobrych praktyk biznesowych, organizowanie szkoleń, seminariów i edukowanie kadr, a także prowadzenie badań branżowych. Oprócz tego SAR wraz Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych (Związek Mediów i Reklamy) prowadzi lobbing wokół prawa reklamy.

Komentarze

Powiązane

23.02.24, 12:42
| reklama & PR » informacje
Cut The Mustard dalej będzie wspierać firmę Sokołów
Sokołów przedłużył współpracę z Cut The Mustard na kolejny, szósty już rok.
22.02.24, 20:15
| reklama & PR » ludzie
Marek Lenz będzie odpowiadał za strategię rozwoju technologicznego Publicis Groupe
Marek Lenz objął nowo utworzone stanowisko Chief Technology Officera w Publicis Groupe. W tej roli będzie odpowiadał za rozwój wewnętrznych systemów i narzędzi służących automatyzacji i optymalizacji pracy, a także tworzenie oraz udoskonalanie usług i produktów technologicznych oferowanych klientom Grupy.
22.02.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Maybelline New York rozświetla przestrzeń na muralach w kampanii Kliknij po efekt rozświetlenia
Pod hasłem „Kliknij po efekt rozświetlenia” prowadzona jest kampania launchująca nową bazę rozświetlającą 4w1 Instant Perfector Glow marki Maybelline New York (L’Oréal Polska). Za warstwę kreatywną odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
22.02.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
24/7Communication w sieci Crisis Communications Network Europe
24/7Communication dołączyła do Crisis Communications Network Europe – sieci niezależnych, europejskich agencji komunikacyjnych i consultingowych, świadczących usługi i doradztwo w zakresie komunikacji kryzysowej.
22.02.24, 13:54
| reklama & PR » ludzie
Sylwia Kobus zespół przechodzi do Altavia Kamikaze + K2
Do agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Sylwia Kobus, która objęła stanowisko Account Director. Kobus ostatnio pracowała w agencji Bluecloud Interactive, również jako Account Director.
22.02.24, 12:06
| reklama & PR » ludzie
Andrzej Dalkowski Dyrektorem Marketingu InPost
Andrzej Dalkowski, manager z 20-letnim doświadczeniem w zakresie marketingu, sprzedaży, brandingu i komunikacji, będzie odpowiedzialny za budowanie strategii marketingowej InPost w Polsce, zarządzanie komunikacją marketingową, digitalem i wsparciem działań sprzedażowych.
22.02.24, 11:03
| reklama & PR » informacje
Doceniaj to, co wspaniałe. Nowa platforma komunikacyjna marki Jacobs i zmiana identyfikacji wizualnej opakowań kaw
W lutym br. ruszyła nowa platforma komunikacyjna marki Jacobs pod hasłem „Doceniaj to, co wspaniałe”. Nowemu pozycjonowaniu marki towarzyszy również zmiana identyfikacji wizualnej opakowań kaw – na początek mielonych i rozpuszczalnych.
21.02.24, 20:29
| reklama & PR » informacje
iTaxi klientem monday comms
iTaxi, dostawca usług związanych z podróżowaniem, rozpoczął współpracę z monday comms (część monday group).
21.02.24, 14:00
| reklama & PR » informacje
Więcej radości za mniej! Ikea promuje obniżki asortymentu
IKEA na stałe obniża ceny połowy swojego asortymentu. Marka realizuje kampanię 360 stopni promującą obniżki pod hasłem: “Więcej radości za mniej!”.
20.02.24, 19:54
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Electrolux głównym partnerem MasterChef Nastolatki. Uczestnicy będą korzystać ze sprzętu marki
Electrolux, producent sprzętu gospodarstwa domowego, jest głównym sponsorem programu „MasterChef Nastolatki” (TVN) – nowej wersji kulinarnego talent-show.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista do spraw komunikacji i promocji

Muzeum Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty

specjalista ds.promocji i PR

Teatr Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Galeria Sztuki w Legnicy | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 21.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.03.24

Do zdobycia jeden zestaw.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

16 marca 2024 r., Dom Towarowy Braci Jabłkowskich w Warszawie.