07.12.23, 17:08
Małgorzata Zmaczyńska zajmie się promocją i produkcją podcastów Radia ZET, Meloradia, Antyradia i Chillizet
Małgorzata Zmaczyńska dołączyła do Grupy Eurozet, gdzie będzie odpowiadać za promocję i produkcję podcastów pod brandami Radia ZET, Meloradia, Antyradia i Chillizet.
Zmaczyńska na stanowisku managera ds. promocji i produkcji podcastów, ma zadbać również o monetyzację kanałów streamingowych i poszerzenie zasięgów obecnych podcastów Radia ZET. Najpopularniejsze obecnie formaty to "Gość Radia ZET", a także tworzony przez redakcję internetową podcast "Podejrzani Politycy" Radosława Gruca i Błażeja Makarewicza, z gościnnym udziałem Mariusza Gierszewskiego, dziennikarza śledczego Radia ZET.
Małgorzata Zmaczyńska w przeszłości pracowała dla Wirtualnej Polski (m.in. przy wydawaniu poranków na kanale YouTube, a także w redakcji Pudelek Show w WP TV), w ostatnich latach zajmowała się też produkcją podcastów dla Uniwersytetu SWPS. Jest laureatką nagrody Podkaster Roku 2018 za podcast RADIOaktywny i ZMACZNEGO. Wykładała w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera, gdzie prowadziła zajęcia z produkcji podcastów.
Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze