21.12.23, 15:45
MOYA droga na święta. MOYA zadebiutowała na Spotify
Jak tłumaczy marka, zadaniem profilu jest budowa silniejszych więzi z klientami, towarzysząc im, m.in. podczas podróży samochodem, i dotrzeć z marką do nowych klientów. W aktualnej kampanii MOYA zachęca do włączenia zimowych, pozwalających poczuć magię świąt, hitów z playlisty „MOYA droga na święta”.
Za wprowadzenie MOYA na platformę streamingową Spotify i realizację kampanii promującej profil odpowiadają należące do Grupy IPG Mediabrands agencje UM (współpracująca z MOYA w obszarze strategii oraz planowania i zakupu mediów) i KINESSO. Zespół KINESSO stworzył playlistę i kreacje, prowadzi kampanię na Spotify i na Facebooku, wspiera również klienta w realizacji działań na stacjach MOYA (kody Spotify na paragonach, materiały POS) i w komunikacji kierowanej do pracowników sieci.
„Obecnie coraz częściej włączamy Spotify w samochodzie i słuchamy muzyki, jaką lubimy. Według danych Kantar, Spotify jest trzecim w Polsce medium audio w grupie 16-55, a wśród Gen Z nawet pierwszym. W okresie świątecznym na popularności zyskują playlisty świąteczne. W ostatnim tygodniu w top 10 najczęściej streamowanych piosenek w Polsce siedem to przeboje świąteczne, każda powyżej 1 milionów odsłuchań. Playlista Moya droga na Święta – Hity od Stacji Moya jest miłym prezentem dla użytkowników Spotify Free i Premium” – mówi Izabela Biedrowska-Pawlak, Spotify Sales Lead w Aleph Group, Inc.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyOd wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze