10.01.24, 09:48

Rozkręć swój biznes w sieci z WeNet. Maja Włoszczowska i Robert Korzeniowski w kampanii digitalowej marki

KV kampanii, fot.: materiały prasowe

9 stycznia 2024 r. rozpoczęła się nowa odsłona ogólnopolskiej kampanii digitalowej wizerunkowej marki WeNet prowadzona pod hasłem „Rozkręć swój biznes w sieci z WeNet”.

W spotach reklamowych odbiorcy mogą zobaczyć nową ambasadorkę WeNet - Maję Włoszczowską oraz Roberta Korzeniowskiego. Spoty reklamowe kampanii będą wspierały szeroko zakrojone działania digitalna.

Najnowsza kampania WeNet jest adresowana do przedsiębiorców sektora MŚP, dla których ważne jest dotarcie do nowych klientów z okolicy. „Kluczowym przekazem kampanii jest rola strony internetowej w prowadzeniu biznesu. Strona internetowa jest niezmiennie najważniejszym elementem zapewniającym widoczność w sieci. Pełni funkcję wizytówki firmy online, pozwalając na zaprezentowanie jej profesjonalizmu, wiarygodności i konkurencyjności. Klienci wchodząc na stronę, już w 0,05 sekundy wyrabiają sobie opinię o firmie i decydują czy są zainteresowani współpracą. Dlatego tak ważne jest, aby tworzenie strony internetowej polecić ekspertowi, który śledzi najnowsze trendy oraz kompleksowo poprowadzi jej przygotowanie www, zaczynając od projektu po ostateczne wykonanie i obsługę. Taką możliwość daje współpraca z profesjonalnymi Doradcami Internetowymi WeNet” – mówi Michał Wrzesiński, Członek Zarządu ds. Rozwoju WeNet Group S.A.

Najnowsza kreacja spotów reklamowych opiera się na historiach bohaterów kampanii, którymi są Robert Korzeniowski – czterokrotny mistrz olimpijski, sportowiec i Maja Włoszczowska, dwukrotna wicemistrzyni olimpijska w Pekinie 2008 i Rio de Janeiro 2016. Ambasadorzy WeNet oprócz inicjatyw związanych ze sportem jednocześnie prowadzą działalność biznesową. Aktywnie realizują się poprzez różnorodne działania, jak np. Fundacja Roberta Korzeniowskiego, klub sportowy RK Athletics czy prowadzone przez nich wykłady motywacyjne, prelekcje, kolarskie obozy sportowe.

Dodatkowo spoty reklamowe prezentują historie sukcesów lokalnych przedsiębiorców: fryzjera i stolarki, którzy budują swoją rozpoznawalność w sieci na lokalnych rynkach. W następnych kreacjach pojawią się mechanik rowerowy oraz elektryk.

Tegoroczna kampania wystartuje 9 stycznia 2024 r. Integralną częścią kampanii będą działania digital w ogólnopolskich portalach internetowych oraz mediach społecznościowych, w tym w Google, YouTube, Facebook, które obejmują formaty video, search, display, content i mailingi. Za stworzenie koncepcji kreatywnej i produkcję spotów kampanii odpowiada agencja FilmCloud. Planowaniem i zakupem mediów w digital ‘u zajmie się Sales&More.

Komentarze

Powiązane

12.10.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Eurowag klientem portfolio Lightscape
Agencja Lightscape rozpoczęła współpracę z europejską firmą technologiczną i partnerem europejskiego sektora komercyjnego transportu drogowego (KTD) – Eurowag.
11.10.24, 19:45
| reklama & PR » informacje
REHAU uruchamia pogram lojalnościowy dla stolarzy
Agencja MPL Verbum zdobyła budżet REHAU na opracowanie nowego programu lojalnościowego skierowanego do firm stolarskich oraz hurtowni branżowych. Program ma nie tylko cel sprzedażowy.
11.10.24, 18:45
| reklama & PR » informacje
Dariusz Baryga ambasadorem marki Kohersen
Kohersen rozpoczął współpracę z szefem kuchni Dariuszem Barygą, który został ambasadorem marki i poprowadzi jej kanał YouTube. Marka objęła również patronatem warsztaty w studio kulinarnym kucharza.
11.10.24, 17:45
| reklama & PR » informacje
Urodzinowa loteria Carrefour. Pula nagród wynosi 2,8 mln zł
30 września br. rozpoczęła się loteria urodzinowa sieci Carrefour. Za strategię i kreacje komunikacji odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.
11.10.24, 16:15
| reklama & PR » informacje
Kia Polska promuje limitowaną wersję Tribute dla modelu Ceed
Marka Kia ruszyła z kampanią modelu Ceed hatchback oraz kombi w limitowanej wersji Tribute. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
11.10.24, 15:10
| reklama & PR » informacje
Edycja limitowana Monster Munch na Halloween.
Firma Lorenz na czas Halloween przygotowała nową edycję limitowaną Monster Munch Mango Chilliout. Produkt otrzyma szerokie wsparcie marketingowe.
11.10.24, 12:30
| reklama & PR » informacje
Fielmann świętuje 25-lecie obecności w Polsce
Marka Fielmann obchodzi 25. urodziny obecności na rynku polskim. Świętowaniu towarzyszy aktywacja promocyjna dla klientów i komunikacja w kanałach digital, social media, POSM, InMall OOH i radio, realizowana przez Chapter1.
11.10.24, 10:30
| reklama & PR » informacje
Idź za głosem serca. Kampania marki Optima Cardio
Agencja On Board Think Kong rozpoczęła realizację nowej kampanii dla marki Optima Cardio z portfolio Bunge. Celem kampanii prowadzonej pod hasłem „Idź za głosem serca” jest edukacja na temat zdrowia serca i zachęta do obniżenia poziomu cholesterolu.
11.10.24, 09:34
| reklama & PR » ludzie
Damian Siemkowicz stanął na czele VML Production HUB
Na początku października br., Damian Siemkowicz objął zarządzanie VML Production HUB jako Managing Director.
11.10.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Tu wszystko mam! Kaufland będzie celebrować zbliżające się otwarcie 250. sklepu na polskim rynku
Kaufland niebawem otworzy swój 250. sklep w Polsce. Z tej okazji sieć przygotowała kampanię „Tu wszystko mam!” z udziałem pracowników. Sieć przygotowała również konkurs z nagrodami.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Rzeszowskie Piwnice | inne

Przejdź do oferty

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.