10.01.24, 09:48
Rozkręć swój biznes w sieci z WeNet. Maja Włoszczowska i Robert Korzeniowski w kampanii digitalowej marki
9 stycznia 2024 r. rozpoczęła się nowa odsłona ogólnopolskiej kampanii digitalowej wizerunkowej marki WeNet prowadzona pod hasłem „Rozkręć swój biznes w sieci z WeNet”.
W spotach reklamowych odbiorcy mogą zobaczyć nową ambasadorkę WeNet - Maję Włoszczowską oraz Roberta Korzeniowskiego. Spoty reklamowe kampanii będą wspierały szeroko zakrojone działania digitalna.
Najnowsza kampania WeNet jest adresowana do przedsiębiorców sektora MŚP, dla których ważne jest dotarcie do nowych klientów z okolicy. „Kluczowym przekazem kampanii jest rola strony internetowej w prowadzeniu biznesu. Strona internetowa jest niezmiennie najważniejszym elementem zapewniającym widoczność w sieci. Pełni funkcję wizytówki firmy online, pozwalając na zaprezentowanie jej profesjonalizmu, wiarygodności i konkurencyjności. Klienci wchodząc na stronę, już w 0,05 sekundy wyrabiają sobie opinię o firmie i decydują czy są zainteresowani współpracą. Dlatego tak ważne jest, aby tworzenie strony internetowej polecić ekspertowi, który śledzi najnowsze trendy oraz kompleksowo poprowadzi jej przygotowanie www, zaczynając od projektu po ostateczne wykonanie i obsługę. Taką możliwość daje współpraca z profesjonalnymi Doradcami Internetowymi WeNet” – mówi Michał Wrzesiński, Członek Zarządu ds. Rozwoju WeNet Group S.A.
Najnowsza kreacja spotów reklamowych opiera się na historiach bohaterów kampanii, którymi są Robert Korzeniowski – czterokrotny mistrz olimpijski, sportowiec i Maja Włoszczowska, dwukrotna wicemistrzyni olimpijska w Pekinie 2008 i Rio de Janeiro 2016. Ambasadorzy WeNet oprócz inicjatyw związanych ze sportem jednocześnie prowadzą działalność biznesową. Aktywnie realizują się poprzez różnorodne działania, jak np. Fundacja Roberta Korzeniowskiego, klub sportowy RK Athletics czy prowadzone przez nich wykłady motywacyjne, prelekcje, kolarskie obozy sportowe.
Dodatkowo spoty reklamowe prezentują historie sukcesów lokalnych przedsiębiorców: fryzjera i stolarki, którzy budują swoją rozpoznawalność w sieci na lokalnych rynkach. W następnych kreacjach pojawią się mechanik rowerowy oraz elektryk.
Tegoroczna kampania wystartuje 9 stycznia 2024 r. Integralną częścią kampanii będą działania digital w ogólnopolskich portalach internetowych oraz mediach społecznościowych, w tym w Google, YouTube, Facebook, które obejmują formaty video, search, display, content i mailingi. Za stworzenie koncepcji kreatywnej i produkcję spotów kampanii odpowiada agencja FilmCloud. Planowaniem i zakupem mediów w digital ‘u zajmie się Sales&More.
Komentarze