16.01.24, 14:08

Zlecone. Zrobione! Kampania wizerunkowa Oferteo

Kadr ze spotu, fot.: materiały prasowe Oferteo

Oferteo.pl, internetowy marketplace rozpoczyna kampanię wizerunkową pod hasłem "Zlecone. Zrobione!".

Realizowana kampania ma na celu podkreślenie wygody i prostoty zlecenia usług profesjonalistom za pośrednictwem Oferteo.pl. Ma również wysyłać użytkownikowi komunikat, że nie musi on znać się na wszystkim - wystarczy, że zna odpowiedni adres strony internetowej.

Z nastaniem nowego roku, w Oferteo.pl stawiamy sobie ambitne cele. Wiemy, że wzmacnianie brandu i nasza nowa kampania “Zlecone. Zrobione!” będą stanowić mocny fundament, aby jeszcze szerzej przedstawić naszą markę. Wierzymy w utrzymanie koncepcji prostoty i wygody dla naszych użytkowników, niezależnie od skomplikowania zlecenia. Jest to nasz sposób na podkreślenie tego, że dzięki Oferteo.pl, każda przeszkoda jest do pokonania - zarówno na naszych planach filmowych, jak i w realnych sytuacjach naszych klientów” - mówi kampanię Martyna Głowińska-Gryglewska, Brand Manager Oferteo.

W najnowszym spocie wizerunkowym Oferteo.pl, odbiorcy mogą zobaczyć trójkę bohaterów próbujących swoich sił w domowych sprawunkach: malowaniu, elektryce oraz remontach. Dzięki platformie, dostępnej również z poziomu aplikacji mobilnej, bohaterowie z łatwością odnajdują profesjonalistów, dzięki którym osiągają swoje cele, zyskując więcej czasu dla rodziny czy na swoje hobby.

Nie ma nic lepszego przy tworzeniu reklamy niż autentyczna atmosfera reklamowanego produktu. Na planie były wszystkie elementy towarzyszące prawdziwym remontom - rozlana farba, przerwy w dostawach prądu i walka z czasem. Całe szczęście Oferteo nie współpracuje z przypadkowymi ekipami, nawet filmowymi! Wspólnymi siłami udało nam się zainscenizować trzy przestrzenie, które w trakcie pracy na planie zmieniły się nie do poznania, a wraz z nimi postacie grane przez naszych aktorów. Dzięki fantastycznej charakteryzacji oraz scenografii przenieśliśmy na ekran najgorsze koszmary każdego amatora remontów. Jednak, dzięki Oferteo.pl, wspomniane koszmary nie trwały wiecznie, a sytuacje zostały opanowane przez sprawdzonych fachowców” - mówi Łukasz Zembalski, reżyser & video art director.

Kampania, przygotowana została we współpracy z Agencją TIGERS. Obejmuje emisję spotu głównego, 15- i 6-sekundowych wersji, a także materiały statyczne wykorzystywane do działań digital, kampanii display, rich media oraz treści do mediów społecznościowych. Dodatkowo, przewidziane są również działania promocyjne wewnątrz platformy Oferteo.pl.

Podczas realizacji kampanii dla Oferteo, naszą najważniejszą strategią jest precyzyjne targetowanie, aby dotrzeć z przekazem do odpowiedniej grupy docelowej W tym celu korzystamy z danych demograficznych, geolokalizacji, zainteresowań oraz naszych wewnętrznych analiz i statystyk” - mówi Piotr Sobieś, Head of Paid Media w Oferteo. „Kierujemy się przede wszystkim efektywnością inwestycji, testując różne formaty oraz miejsca reklamowe. Optymalizujemy kampanię na bieżąco stale monitorując najważniejsze wskaźniki KPI, aby zapewnić możliwie największy zasięg a przede wszystkim utrwalić się z przekazywanym komunikatem” – dodaje Sobieś.

To pierwsza, od dłuższego czasu kampania marki, która promuje sprytne i zwinne podejście do codziennych wyzwań, które spotykają każdego. Całość realizacji dostępna jest na kanale Youtube Oferteo oraz w mediach społecznościowych marki.

Komentarze

Powiązane

13.07.24, 16:00
| internet » informacje
Podcast „WojewódzkiKędzierski” w wakacyjnej odsłonie
Wakacyjne wydanie podcastu „WojewódzkiKędzierski” rusza w poniedziałek, 15 lipca br. Kuba Wojewódzki i Piotr Kędzierski będą rozmawiać z artystami muzycznymi.
09.07.24, 23:41
| internet » informacje
Karoliną Walczowska gospodynią formatu Onet Wakacje
Od lipca br. na stronie głównej Onetu pojawia się nowy program „Onet Wakacje” z Karoliną Walczowską w roli prowadzącej. Program jest emitowany w każdy piątek o godz. 12.00 na Onet.pl i jest częścią cyklu redakcyjnego „Onet Wakacje”, który przez całe wakacje pojawia się na stronie głównej Onetu.
09.07.24, 16:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Złap urlop od codzienności czyli Wyborcza na wakacje
Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl rozpoczęły kampanię pod hasłem “Złap urlop od codzienności”. Specjalnej ofercie prenumeraty na wakacje towarzyszą działania redakcyjne: cykle artykułów, podcasty, a dla podróżujących z przygodami czekać będzie Biuro Interwencji Turystycznej.
08.07.24, 12:30
| radio » informacje | internet » informacje
Maria Skłodowska-Curie bohaterką nowego serwisu specjalnego Polskiego Radia
Z okazji 90. rocznicy śmierci polskiej noblistki, Polskie Radio przygotowało serwis specjalny, który skupia się na historii polskiej uczonej. 
06.07.24, 23:00
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Onet On Tour. Dalmacja z Marcinem Prokopem. II sezon formatu w Onecie
W niedzielę, 30 czerwca br. o godz. 10:00 na stronie głównej Onet.pl i na kanale YouTube Onet On Tour pojawił się premierowy odcinek II sezonu programu „Onet On Tour. Dalmacja z Marcinem Prokopem”. Dziennikarz pokaże internautom Dalmację.
03.07.24, 19:00
| internet » informacje
Żyjemy tenisem! Interia relacjonuje Wimbledon
Interia na bieżąco będzie relacjonować Wimbledonem. Artur Gac, wysłannik portalu, przekazywać będzie informacje prosto z Londynu. Ofensywę medialną Interii ma wzmocnić kolejna odsłona kampanii „Żyjemy sportem”.
03.07.24, 07:30
| radio » informacje | internet » informacje
IV edycja Konkursu Podcast Roku imienia redaktora Janusza Majki. Zgłoszono ponad 320 podcastów
Podcast Roku to pierwszy ogólnopolski Konkurs, którego celem jest promowanie jakości, oryginalności i kultury przekazu różnych form dźwiękowych w mediach cyfrowych. Konkurs ma upamiętniać redaktora Janusza Majkę, związanego przez niemal 40 lat z Polskim Radiem w Rzeszowie – zmarłego w lutym 2021 r. Najlepsze podcasty wyłoni 45-osobowe jury.
02.07.24, 09:55
| prasa » ludzie | internet » ludzie
Łukasz Bielak redaktorem naczelnym wszystkich serwisów Grupy INFOR
Na początku lipca br. Łukasz Bielak stanął na czele wszystkich serwisów internetowych należących do Grupy INFOR.
01.07.24, 16:30
| internet » ludzie
Dariusz Dziduch redaktorem naczelnym BiznesInfo
Dariusz Dziduch objął funkcję naczelnego serwisu BiznesInfo (Iberion) w połowie czerwca br.
27.06.24, 14:15
| radio » informacje | internet » informacje
Mamy, tak jak jest. Anna Dereszowska gospodynią podcastu w Onet Audio i na Ofeminin.pl
W każdy piątek o godz. 20:00 w Onet Audio, na Ofeminin.pl oraz na popularnych platformach podcastowych można słuchać nowego podcastu Anny Dereszowskiej „Mamy, tak jak jest”. Podcast porusza tematy macierzyństwa i rodzicielstwa.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.