18.01.24, 11:04
Havas Media zwycięzcą przetargu Deichmann
Agencja Havas Media wygrała przetarg mediowy Deichmann i od stycznia 2024 r. będzie kompleksowo obsługiwać na polskim rynku kampanie mediowe dla tej międzynarodowej sieci sklepów obuwniczych.
W wyniku rozstrzygnięcia międzynarodowego przetargu marki Deichmann, Havas Media będzie pracować dla klienta w zakresie planowania, optymalizacji i zakupu mediów na rynku polskim. Działania rozpoczynają się w styczniu br. i będą kompleksowo obejmować kanały komunikacji marketingowej online i offline.
„Deichmann to europejski lider w swojej kategorii, dlatego bardzo cieszymy się na tę współpracę. Unikatowa strategia, wykorzystanie procesu Mx (Media Experience), szerokiej znajomości insightów konsumenckich płynących z naszego flagowego badania Meaningful Brands, a w szczególności rekomendacji zespołu Havas PLAY związanej z komunikacją do Gen Z – co podkreślił klient – zdecydowały o wyborze naszej agencji do budowania wizerunku marki wśród polskich konsumentów” – mówi Renata Wasiak-Sosnowska, CEO Havas Media.
Komentarze