22.01.24, 09:54
OSM Piątnica komunikuje zmiany w Serkach Wiejskich
20 stycznia br. OSM Piątnica ruszyła z kampanią reklamową Serków Wiejskich.
Celem działań reklamowych jest komunikacja zmian wprowadzonych w produktach. Serek Wiejski wysokobiałkowy zawiera obecnie 30 g białka i ma lepiej odpowiadać na potrzeby osób będących na wysokobiałkowej diecie czy uprawiających sport. Serki Wiejskie z owocami dostępne są w opakowaniach z nową, bardziej apetyczną grafiką, która ma wyraźniej obrazować, że są to produkty o czystym, prostym składzie oraz podkreśla ich smak.
Kampania promująca Serki Wiejskie z Piątnicy rozpoczęła się 20 stycznia i potrwa cztery tygodnie. W trakcie jej trwania emitowane będą dwa spoty reklamowe: Serków Wiejskich z owocami oraz Serka Wiejskiego wysokobiałkowego. Przy kreacjach pracowały agencje Plej oraz Handmade, domy produkcyjne: Locomotive oraz Lucky Luciano, natomiast zakup mediów zrealizował dom mediowy Five Media.
Komentarze