02.02.24, 16:30
Arcydzieło do kawy. Marka Siemens i Fundacja Niezła Sztuka promują sztukę i malarstwo
Marka Siemens rozpoczyna współpracę z Fundacją Niezła Sztuka, promując sztukę i malarstwo. Cykl Arcydzieło do kawy ma dzięki lekkiej formie pozwolić poznać dzieła sztuki z całego świata.
Cykl artykułów „Arcydzieło do kawy” na portalu niezlasztuka.net, którego marka Siemens została patronem, w lekkiej formie ma pozwolić zgłębić wiedzę o dziełach sztuki z całego świata. „Co łączy kawę i sztukę? Łyk pysznej kawy z pewnością może pobudzić, zainspirować do poznawania, doświadczania, odkrywania. Podróż po dziełach sztuki z całego świata bez wychodzenia domu z kawami z różnych zakątków świata, które można przyrządzić z automatycznymi ekspresami marki Siemens to inspirujący pomysł na poranek czy popołudniową chwilę wytchnienia. Każdy moment i sposób na odkrywanie czegoś nowego poszerza horyzonty. I te smakowe, i te kulturalne i podróżnicze. Siemens wraz z Niezłą Sztuką oferuje to w pakiecie” - mówi Justyna Sobieraj, Kierownik Sekcji Komunikacji Marek Małego AGD w BSH.
Hasłem przewodnim współpracy jest #unleashcreativity, czyli zachęcenie do sięgania po więcej. „Bardzo się cieszymy, że są takie marki, które wspierają nas w działaniach edukacyjnych. Planujemy wspaniałe artykuły o dziełach z muzeów z całego świata. Często za znanym obrazem kryje się niesamowita historia artysty lub okoliczności powstania dzieła. Będziemy razem odkrywać nowe oblicze sztuki przy dobrej kawie!” - dodają Dana i Joanna, założycielki Niezłej Sztuki.
Poza cyklem artykułów na stronie Fundacji, angażujące materiały marki Siemens i Niezłej Sztuki będzie można zobaczyć w mediach społecznościowych. Współpraca jest elementem szerokiej kampanii produktowej dla ekspresów do kawy marki Siemens.
Komentarze