02.02.24, 16:30

Arcydzieło do kawy. Marka Siemens i Fundacja Niezła Sztuka promują sztukę i malarstwo

Arcydzieło do kawy, fot.: materiały prasowe

Marka Siemens rozpoczyna współpracę z Fundacją Niezła Sztuka, promując sztukę i malarstwo. Cykl Arcydzieło do kawy ma dzięki lekkiej formie pozwolić poznać dzieła sztuki z całego świata.

Cykl artykułów „Arcydzieło do kawy” na portalu niezlasztuka.net, którego marka Siemens została patronem, w lekkiej formie ma pozwolić zgłębić wiedzę o dziełach sztuki z całego świata. „Co łączy kawę i sztukę? Łyk pysznej kawy z pewnością może pobudzić, zainspirować do poznawania, doświadczania, odkrywania. Podróż po dziełach sztuki z całego świata bez wychodzenia domu z kawami z różnych zakątków świata, które można przyrządzić z automatycznymi ekspresami marki Siemens to inspirujący pomysł na poranek czy popołudniową chwilę wytchnienia. Każdy moment i sposób na odkrywanie czegoś nowego poszerza horyzonty. I te smakowe, i te kulturalne i podróżnicze. Siemens wraz z Niezłą Sztuką oferuje to w pakiecie” - mówi Justyna Sobieraj, Kierownik Sekcji Komunikacji Marek Małego AGD w BSH.

Hasłem przewodnim współpracy jest #unleashcreativity, czyli zachęcenie do sięgania po więcej. „Bardzo się cieszymy, że są takie marki, które wspierają nas w działaniach edukacyjnych. Planujemy wspaniałe artykuły o dziełach z muzeów z całego świata. Często za znanym obrazem kryje się niesamowita historia artysty lub okoliczności powstania dzieła. Będziemy razem odkrywać nowe oblicze sztuki przy dobrej kawie!” - dodają Dana i Joanna, założycielki Niezłej Sztuki.

Poza cyklem artykułów na stronie Fundacji, angażujące materiały marki Siemens i Niezłej Sztuki będzie można zobaczyć w mediach społecznościowych. Współpraca jest elementem szerokiej kampanii produktowej dla ekspresów do kawy marki Siemens.

Komentarze

Powiązane

24.01.25, 11:45
| reklama & PR » informacje
Havas Media pracuje dla marki Melissa Primo Gusto
Agencja Havas Media zwyciężyła w zakończonym w styczniu br. przetargu na obsługę mediową marki Melissa Primo Gusto.
24.01.25, 10:15
| reklama & PR » ludzie
Jan Zagrodzki dołączył do Cut The Mustard
Jan Zagrodzki dołączył do agencji Cut The Mustard i objął stanowisko Business Directora. Kompleksowo zaopiekuje w strukturze kwestie biznesowe, zarówno na polu nowego biznesu, jak i działu obsługi klienta.
24.01.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
I po przetargu. Amooco Agency dalej współpracuje z Wedlem
Agencja kreatywna Amooco Agency po raz kolejny została wybrana na partnera marki E.Wedel w zakresie aktywacji prosprzedażowych.
24.01.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
LoveBrands Group ponownie wesprze firmę AstraZeneca
Agencja LoveBrands Group po raz kolejny nawiązała współpracę z firmą biofarmaceutyczną AstraZeneca. W ramach umowy agencja realizuje działania komunikacyjne w obszarach diabetologii i kardiologii.
24.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Nowoczesne oblicze reklamy: podsumowanie 2024 roku i prognozy na 2025 z perspektywy Big Better Brands (Kajetan Królikowski)
Kajetan Królikowski z Big Better Brands podsumowuje dla portalmedialny.pl rok 2024 w branży. 
23.01.25, 23:04
| reklama & PR » informacje
Jeremy Sochan ambasadorem marki Rabanne
Luksusowa marka Rabanne zainicjowała kampanię promującą nową odsłonę swojego zapachu – Invictus Parfum, którego twarzą został Jeremy Sochan, jedyny polski koszykarz NBA.
23.01.25, 20:00
| reklama & PR » informacje
Grayling obsłuży Saxo Bank
Saxo Bank, duński specjalista w zakresie handlu i inwestycji online, powierzył Grayling Poland prowadzenie działań komunikacyjnych i zarządzanie wizerunkiem firmy w Polsce.
23.01.25, 14:30
| reklama & PR » informacje
Herbapol. We współpracy z naturą. Marka promuje herbatki owocowe Herbaciany Ogród
W nowej kampanii TV i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To już kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która ma podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.
23.01.25, 12:20
| reklama & PR » informacje
Marka Cztery Pory Roku ruszyła z sensualną kampanią kremów do rąk
W swojej najnowszej kampanii, zrealizowanej we współpracy z agencją Ancymony (*ancy), marka Cztery Pory Roku (Pharma CF) chce udowodnić, że za pomocą zmysłu wzroku i słuchu można uruchomić także smak, zapach i dotyk.
22.01.25, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Jakub Mączka kieruje studiem Motion Capture w Platige Image
Na początku stycznia 2025 r. do zespołu Platige Image dołączył Jakub Mączka, który objął funkcję Head of Motion Capture Studio. To strategiczny krok, mający na celu dalszy rozwój technologii, jak i dywersyfikację projektów studio.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.