01.02.24, 18:15
Samsung dalej z K2 Precise
Samsung zdecydował o przedłużeniu współpracy z agencją K2 Precise (aktualnie Altavia Kamikaze + K2).
K2 Precise w ramach współpracy ma sukcesywnie rozwijać działania z wybranego obszaru digital dla marki Samsung. Stawiając na połączenie eksperckości i merytorycznego podejścia, agencja ma skupić się na dostarczaniu wysokiej jakości usług klientowi.
Strony przedłużyły obowiązująca umowę o rok.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyOd wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze