01.02.24, 13:30
Grzeszki na wagę złota. Marka Grześki z loterią konsumencką
1 lutego br. ruszyła loteria konsumencka „Grzeszki na wagę złota”, organizowana przez markę Grześki z portfolio firmy Colian. Łączna pula nagród, na którą składa się gotówka oraz sztabki złota, wyniesie ponad 200 tys. zł.
Zgłoszenia do loterii konsumenckiej "Grzeszki na wagę złota" będą przyjmowane od 1 lutego do 27 marca br. Konsument, który chce wziąć w niej udział i mieć szansę na zdobycie gotówki lub sztabki złota, musi zakupić dowolne Grześki za min. 3 zł, zachować paragon, a następnie zarejestrować go na stronie akcji.
„Podobnie jak w przypadku wielu naszych dotychczasowych aktywacji konsumenckich i tym razem szczególną wagę przywiązaliśmy do kompleksowej komunikacji, mającej na celu efektywne wsparcie i promocję całej akcji. Z tego względu działania nie tylko obejmą Internet, współpracę z Influencerami oraz materiały POS w punktach sprzedaży, ale także specjalnie przygotowany 15-sekundowy spot reklamowy, który będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych” – mówi Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.
Działania zostaną wsparte szeroko zakrojoną kampanią komunikacyjną prowadzoną w telewizji, Internecie, we współpracy z wybranymi influencerami oraz w punktach sprzedaży. Za kreację i kompleksową organizację loterii odpowiada NAV Agency. Zakup mediów powierzono agencji Initiative oraz NAV Agency. Doradztwo w obszarze public relations zapewnia Kolterman Media Communications.
Komentarze