02.03.24, 19:00

Nałęczowianka zadbała o nawodnienie fanów e-sportu podczas Intel Extreme Masters 2024

Marka Nałęczowianka stara się być na ważnych wydarzeniach, fot.: materiały prasowe

Nałęczowianka po raz drugi zadbała o nawodnienie fanów e-sportu w Polsce. 9 – 11 lutego br. marka pojawiła się jako jedyny partner wodny na kolejnej edycji międzynarodowego turnieju Intel Extreme Masters 2024 w katowickim Spodku. Nałęczowianka przygotowała specjalną strefę, w której można będzie ugasić pragnienie wodą mineralną lub spróbować smakowych napojów funkcjonalnych Nał+.

Nałęczowianka jako pierwsza marka wody, była jednym z wystawców na terenie hali Expo i zadbała o nawodnienie największych fanów gamingu w Polsce już drugi rok z rzędu. Obecność Nałęczowianki na IEM Katowice 2024 ma podkreślić znaczenie wody dla utrzymania optymalnej wydajności organizmu.

„Udział w wydarzeniach, na których Nałęczowianka nie jest marką endemiczną, to wyraz naszego dążenia do ciągłego poszukiwania nowych obszarów i innowacji. Nasz główny cel to zapewnienie uczestnikom wydarzenia odpowiedniego nawodnienia i podkreślenie jego znaczenia dla prawidłowego funkcjonowania organizmu. To zasada, która dotyczy również fanów gier i zawodników esportowych. W tym roku nasza obecność idzie o krok dalej. Każdy odwiedzający naszą strefę Nałęczowianki będzie mógł nie tylko spróbować naszych produktów, ale również zadbać o odpowiedni recykling opakowań wrzucając butelkę do ustawionego przez nas recyklomatu. W ten sposób dajemy opakowaniom drugie życie i edukujemy w zakresie praktyk ekologicznych, co jest istotne z perspektywy następnego roku i wprowadzenia systemu kaucyjnego w Polsce. Takie działania nie tylko promują zdrowy styl życia, ale również pokazują, jak ważna jest odpowiedzialność społeczna i ekologiczna” – mówi Rafał Wróblewski, Bussines Executive Officer w Nestlé Waters.

Poza wodą mineralną i napojami funkcjonalnymi w stefie Nałęczowianki na uczestników czekało również miejsce do odpoczynku i złapania oddechu - znalazły się tam leżaki, fotobudka 360 stopni, ładowarki do telefonów oraz recyklomat umożliwiający zbiórkę butelek.

Komentarze

Powiązane

23.04.24, 17:24
| reklama & PR » informacje
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard mają koncentrować się wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki.
23.04.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Jakub Józef Orliński twarzą kampanii marki PRM.com
Agencja Saatchi & Saatchi odpowiada za strategię oraz koncept kreatywny nowej kampanii pod nazwą „PRIME CHOICE” dla marki PRM.com. Jej twarzą został kontratenor i b-boy Jakub Józef Orliński.
23.04.24, 09:58
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Bablok przechodzi z Deloitte do Walk
Wojciech Bablok dołączył do zespołu ESG Grupy Walk i objął stanowisko Sustainability Marketing Director. Bablok będzie odpowiedzialny, m.in. za rozszerzenie oferty doradztwa ESG, w tym szkolenia z zakresu zrównoważonego marketingu.
23.04.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
KINESSO zwycięża w przetargu Lincoln Electric
Firma Lincoln Electric działająca w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrała w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO.
23.04.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
T&Pm wygrywa przetarg na obsługę mediową Grupy Amica
T&Pm został zwycięzcą przetargu na obsługę mediową Grupy Amica –europejskiego producenta sprzętu gospodarstwa domowego.
22.04.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
King of the Night. Energetyk BLACK w nowych szatach
Najnowsza odsłona kampanii King of the Night marki Black (FoodCare) ma podkreślać rynkowy sukces ostatnich lat.
22.04.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Lotna przygotowała projekt opakowań produktów SEKO
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO należacej do firmy zajmującej się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
22.04.24, 15:10
| reklama & PR » informacje
Thirsty for more. Nowy design marki Pepsi duża kampania promocyjna
Marka Pepsi ruszyła z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery ikonicznego świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
22.04.24, 13:34
| reklama & PR » informacje
Dziedzictwo Beko. Urządzenia na pokolenia w kampanii Beko
Firma Beko, producent artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęła kampanię „Dziedzictwo Beko”, której głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym przesłaniem.
22.04.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Tysiąc drapaków i tysiąc zestawów produktów Felix do zdobycia w Loterii Felix 2024
Marka PURINA Felix (Nestle Polska) powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie kolejnej loterii promocyjnej pod hasłem „Loteria Felix 2024”.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy