16.02.24, 15:36
Wilfredo Leon i Aleksandra Mirosław Ambasadorami marki Plusssz
Marka Plusssz - (POLSKI LEK należący do Grupy Maspex) nawiązała współpracę z polskimi sportowcami: siatkarzem Wilfredo Leonem oraz uprawiającą wspinaczkę sportową Aleksandrą Mirosław.
Marka Plusssz w ten sposób chce promować aktywność fizyczną wśród Polaków i wspierać ich sportowe cele.
Za koncepcję strategiczną i kreatywną kampanii z udziałem Wilfredo Leona i Aleksandry Mirosław odpowiadają agencje należące do Publicis Groupe: Starcom (agencja omnichannelowa), LiquidThread (agencja digitalowo-contentowa), przy ścisłej współpracy z Zespołem Marketingu POLSKI LEK.
„Zarówno Wilfredo Leon, jak i Ola Mirosław są uosobieniem wartości, z którymi utożsamiamy się jako marka Plusssz. Wytrwałość, nieustępliwość, siła mentalna i pasja Oli i Wilfredo są inspiracją dla innych. Tak samo my chcemy inspirować Polaków do aktywności fizycznej i ich w tym wspierać” – mówi Katarzyna Sikorska Dyrektor Marketingu POLSKI LEK.
Współpraca z ambasadorami zawiera wykorzystanie wizerunku na wielu polach eksploatacji (TV, OOH, POS), ale również ich aktywny udział w kampanii przez publikacje sponsorowane w ramach ich kanałów social media. W ramach działań propmocyjnych zaplanowane są działania angażujące konsumentów, takie jak konkursy konsumenckie oraz szeroko pojęte działania Branded Content. Współpraca ze sportowcami została zawarta za pośrednictwem SPORTFIVE Poland.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze