16.02.24, 13:52

Rusza nowa edycji projektu Akademia Lubella. Dzieci stworzą ramówkę kanału TV Nawijamy makaron

Rusza kolejna edycja programu edukacyjnego Akademia Lubella, fot.: materiały prasowe

Rozpoczęła się IX edycja programu edukacyjnego realizowanego przez Grupę Maspex i markę Lubella. Klasy VI-VIII szkoły podstawowej mogą dołączyć do bezpłatnego programu Akademia Lubella, który edukuje w zakresie znaczenia zróżnicowanej diety i niemarnowania żywności.

Program Akademia Lubella od dziewięciu lat wspiera edukację uczniów w obszarze gotowania, odżywania i zero waste. Istotnym elementem tych działań jest pokazywanie młodym ludziom, że bilansowanie diety ma potencjał do bycia ciekawym wyzwaniem, a przyrządzanie posiłków może sprawiać przyjemność. Organizatorzy programu stawiają sobie również za cel uświadomienie młodzieży problemu marnowania jedzenia.

Do realizacji programu wystarczą min. dwie godziny lekcyjne, podczas których dzieci z klas VI-VIII zdobywają cenną wiedzę i umiejętności z zakresu zdrowego stylu życia, racjonalnego żywienia, niemarnowania jedzenia i korzyści płynących ze wspólnego spożywania posiłków. Materiały dydaktyczne Akademii Lubella są kreatywne i przygotowane w atrakcyjnej formie. Zostały opracowane wraz z ekspertami nie tylko ds. żywienia, ale też nauczania i skonstruowane w taki sposób, żeby inspirować i pokazywać dzieciom, że tematyka żywieniowa może być naprawdę ciekawa.

W tym roku Akademia Lubella stawia szczególny nacisk na kreatywność, doceniając ekspresję uczniów i zachęcając ich do tworzenia własnych treści edukacyjnych. Motywem najnowszej edycji został kanał TV „Nawijamy makaron”, do którego uczniowie przygotują ramówkę i zrealizują wybrane programy. Mogą wykorzystać do tego własne formaty video, które znają z mediów społecznościowych.

@zetkacper naczelnym kanału Nawijamy makaron

Z myślą o jeszcze mocniejszym zaangażowaniu uczestników w program, Akademia Lubella zaprosiła do współpracy przy tej edycji zasięgowego TikTokowego twórcę, Kacpra Zembrzuckiego (@zetkacper). Jako redaktor naczelny Zembrzucki będzie nie tylko motywował i zachęcał szkoły do wzięcia udziału w programie, ale też towarzyszył dzieciom w zadaniach realizowanych podczas lekcji.

Uczestnictwo w Akademii Lubella jest całkowicie bezpłatne, zarówno dla placówek, jak i uczniów. Klasę do programu zgłasza na stronie internetowej Akademii przedstawiciel szkoły, wskazując jednocześnie nauczyciela, który będzie realizował zajęcia w danej klasie. Nauczyciel otrzymuje komplet bezpłatnych materiałów online do zrealizowania zajęć, w tym scenariusze lekcji, bazę merytoryczną i dostęp do materiałów kreatywnych. Po zrealizowaniu zajęć i wypełnieniu przez nauczyciela ankiety podsumowującej, szkoła otrzymuje oryginalny certyfikat potwierdzający udział w programie.

Ponad 1,2 mln uczestników Akademii Lubella

Akademia Lubella to ogólnopolski program edukacyjny organizowany przez markę Lubella, który promuje zdrowy styl życia wśród młodzieży. Akcja jest kontynuacją projektu Akademia Uwielbiam. Do tej pory w programie wzięło udział już ponad 1,2 mln dzieci. Najnowsza edycja potrwa do czerwca 2024 r.

Komentarze

Powiązane

02.12.24, 23:09
| reklama & PR » informacje
Pssst, poświętuj trochę. Świąteczna kampania Pepsi
Ruszyła kampania świąteczna Pepsi pod hasłem „Pssst, poświętuj trochę”, w której marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego świętowania. W ramach kampanii realizowane są różnorodne działania, w tym aktywacje konsumenckie oraz konkurs.
02.12.24, 21:13
| reklama & PR » informacje
Dawanie jest najlepszym prezentem. Milka przymyka oko na świąteczne niedoskonałości
Rozpoczęła się świąteczna kampania Milka, która ma zachęcać wszystkich, by odpuścić sobie pogoń za idealną Gwiazdką i więcej czasu poświęcić bliskim.
02.12.24, 19:33
| reklama & PR » ludzie
Bartosz Malina dołączył do dentsu Polska
Do dentsu Polska dołączył Bartosz Malina i objął stanowisko Head of AI.
02.12.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Marki SEAT i CUPRA w wyniku przetargu wybierają 24/7Communication
W wyniku przetargu, marki SEAT i CUPRA rozpoczęły współpracę z agencją 24/7Communication. 
01.12.24, 21:56
| reklama & PR » informacje
Najnowszy raport Elephate o źródłach ruchu na stronach polskich firm SaaS
Agencja Elephate zaprezentowała nowy raport „Źródła ruchu na stronach polskich firm SaaS” edycja 2024. Publikacja powstała na podstawie analizy danych 371 stron internetowych firm działających w modelu Software as a Service (SaaS) z 40 różnych branż. Celem raportu jest szczegółowe przyjrzenie się źródłom ruchu oraz ukazanie trendów marketingu cyfrowego w polskim sektorze SaaS. Pod patronatem portalmedialny.pl. 
30.11.24, 14:31
| reklama & PR » informacje
Graj o nagrody śpiewająco! Konkurs NAN 2 dla klientów sieci Lidl
Agencja UNIQUE ONE przygotowała dla marki NAN 2 konkurs w sieci sklepów Lidl oparty na zgłoszeniach SMS.
30.11.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Loteria Klarny z okazji Black Friday szeroko promowana
Klarna ruszyła z loterią, w której do zdobycia są vouchery na wakacje, zakupy online w sklepach oraz bilety do kina. Akcja potrwa do 15 grudnia br. i jest prowadzona przez agencję Smolar.
29.11.24, 14:00
| reklama & PR |
Nowa odsłona Oranżady Party. LoveBrands Group odświeża komunikację Oranżady Hellena
Agencja LoveBrands Group opracowała nową kampanię dla Oranżady Party marki Oranżada Hellena, która obejmuje odświeżony key visual, hasło, działania w zakresie influencer marketingu, digital oraz konkurs konsumencki. 
29.11.24, 12:30
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa RMF wybiera 38 Content Communication. Agencja zajmie się m.in. PR flagowych marek firmy
W listopadzie br., Grupa RMF dołączyła do grona klientów 38 Content Communication. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę PR Grupy RMF, w tym jej kluczowych marek: RMF FM, RMF MAXX i RMF Classic.
29.11.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Michał Wiśniewski w zespole agencji *ancy
Michał Wiśniewski zasilił dział Business Development w Ancymonach (*ancy).
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

do 03.01.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 02.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.