23.02.24, 18:30

Katarzyna Kamińska w zespole oLIVE media. Objęła stanowisko PR Team Leaderki

Katarzyna Kamińska, fot.: materiały prasowe

Do zespołu oLIVE media dołączyła Katarzyna Kamińska, która poprowadzi dział PR w obszarze komunikacji skupionej wokół tematów biznesowych, technologicznych, ekologicznych.

Kamińska odpowiada obecnie w oLIVE media za zarządzanie pięcioosobowym zespołem PR, budowanie strategii komunikacji w mediach tradycyjnych, a także za koordynację i egzekucję kompleksowych kampanii wizerunkowych dla marek, w tym za działania z obszaru media i public relations.

W oLIVE media zespół kierowany przez Katarzynę Kamińską zajmuje się projektami, m.in. z sektora nowych technologii, ekologii, finansów, prawa oraz sportu. Do klientów obsługiwanych przez ten dział należą m.in.: IBI Polska, partner w pozabankowym finansowaniu, spółki technologiczne Envirly i Bookero, kancelaria Armińska czy Fundacja KSG Olympic Dreams, wspierająca sportowców w ich drodze na Igrzyska Olimpijskie. Zespół koordynowany przez Kamińską odpowiedzialny jest także za działania wizerunkowe agencji oraz organizację cyklu wydarzeń Social Town w Fabryce Norblina, który oLIVE media wraz z Wojtkiem Kardysiem, partnerem agencji, przywracają po rocznej przerwie.

Katarzyna Kamińska posiada doświadczenie w branży marketingowej i PR. W trakcie kilkunastu lat pracy w zawodzie była odpowiedzialna za projekty po stronie klienta, jak i działała agencyjne. Swoje zawodowe szlify zbierała w branży marketingowej obsługując, m.in. takie marki jak m.in. Estée Lauder, Bobbi Brown czy Clinique, branży nowych technologii, prawniczej w Kancelarii Kulicki czy przez ostatnie lata - ed-techowej, realizując projekty marketingowe i wizerunkowe w Gigantach Programowania.

Kamińska na swoim stanowisku zastąpi w tym obszarze Olivię Drost, założycielkę i CEO agencji, która wcześniej koordynowała pracę zespołu PR-owego i czuwała nad projektami, a teraz chce skupić się na relacjach biznesowych i rozwoju agencji. Zatrudnienie Kamińskiej na to stanowisko wpisuje się w strategię rozbudowy wewnętrznej struktury i zwiększania kompetencji zespołu.

Katarzyna Kamińska jest absolwentką filologii polskiej Uniwersytetu Łódzkiego ze specjalizacją języka w mediach i reklamie, uzyskała także dyplom studiów podyplomowych public relations na wydziale ekonomiczno-socjologicznym UŁ.

Komentarze

Powiązane

11.04.24, 18:45
| reklama & PR » ludzie
Łukasz Jankowski w zespole agencji Ancymony
Do agencji Ancymony dołączył Łukasz Jankowski, który objął stanowisko senior art director & motion designer.
11.04.24, 17:30
| reklama & PR » ludzie
Magdalena Kubiak przechodzi z Lens That do Altavia Kamikaze + K2
Do zespołu kreacji agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Magdalena Kubiak, która objęła stanowisko Junior Art Director.
11.04.24, 12:51
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Nadawcy radiowi będą promować radio jako efektywne medium reklamowe
11 kwietnia br., z okazji Dnia Radia, ruszyła ogólnopolska akcja pod hasłem „I love radio”, której celem jest popularyzacja radia w Polsce, jako efektywnego medium reklamowego. Organizują ją wspólnie najwięksi, na co dzień konkurujący ze sobą, nadawcy radiowi: Polskie Radio, Grupa Euro-zet, Grupa RMF oraz Grupa ZPR Media.
11.04.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Arena Media prowadzi kampanię radiową dla marki Xella
W ramach wygranego przetargu, agencja Arena Media odpowiada za przeprowadzenie kampanii reklamowej dla marki Ytong z portfolio firmy Xella, działającej w sektorze materiałów budowlanych i izolacyjnych.
11.04.24, 06:30
| reklama & PR » ludzie
Patrycja Bednarek w zespole Performics. Przechodzi z Empiku
Patrycja Bednarek zasila szeregi agencji marketingu efektywnościowego Performics (Publicis Groupe) i objęła stanowisko Head of Marketing Automation. 
10.04.24, 12:14
| reklama & PR » informacje
Republika Smakoszy klientem Instytutu Publico
Do grona klientów Instytutu Publico dołączyła Republika Smakoszy – ogólnopolska firma dostarczająca catering dietetyczny, której ambasadorką jest była zawodniczka MMA, mistrzyni UFC – Joanna Jędrzejczyk.
10.04.24, 10:55
| reklama & PR » informacje
Fundacja Polska Bezgotówkowa komunikuje korzyści płynące z przystąpienia do Programu Polska Bezgotówkowa
Polska Bezgotówkowa rozpoczęła kolejną edycję ogólnopolskiej kampanii informującej o korzyściach płynących z przystąpienia do jej flagowego Programu Polska Bezgotówkowa. Od 2 kwietnia br. w wybranych stacjach TV emitowany jest spot reklamowy, w którym udział wzięli polscy przedsiębiorcy – rzeczywiści beneficjenci Programu Fundacji. 
10.04.24, 09:18
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Sito awansuje w agencji kreatywnej 25wat
Współpracująca od 2020 r. z agencją 25wat, Agnieszka Sito awansowała na stanowisko managing directora.
10.04.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Streetcom pracuje dla EATYX
Nowa marka na polskim rynku, eatyx Hyperfood, dołączyła do grona klientów Streetcom. Agencja realizuje kampanię influencer marketingową z wykorzystaniem nano i mikro influencerów.
09.04.24, 19:45
| reklama & PR » informacje
The Hypera Group klientem more communications agency
Do grona klientów agencji more communications agency dołączyła The Hypera Group, spółka inwestycyjna specjalizująca się w sektorach związanych z technologią blockchain.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. Promocji

FILMOTEKA NARODOWA – INSTYTUT AUDIOWIZUALNY | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista do spraw promocji i komunikacji

Muzeum Narodowe w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Fundacja Szkoła Wajdy | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 04.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy