22.02.24, 18:30
Maybelline New York rozświetla przestrzeń na muralach w kampanii Kliknij po efekt rozświetlenia
Pod hasłem „Kliknij po efekt rozświetlenia” prowadzona jest kampania launchująca nową bazę rozświetlającą 4w1 Instant Perfector Glow marki Maybelline New York (L’Oréal Polska). Za warstwę kreatywną odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
Jednym z najbardziej widocznych elementów kampanii mają być dwa murale, które stały się punktami orientacyjnymi w przestrzeni miejskiej. Pierwszy z nich to mural motion, który dynamicznie nawiązuje do efektu rozświetlenia, jaki daje produkt. Drugi mural wykorzystuje technologię LED, co nadaje mu specjalny efekt i ma przyciągać uwagę przechodniów. Mural LED wyposażony jest w innowacyjną gąbkę, przymocowaną do ściany jako dodatkowy element, podkreślający Instant Perfector Glow. Murale umiejscowione są w Warszawie przy Metrze Politechnika (ul. Jaworzyńska i ul. Waryńskiego).
W kampanii wykorzystana została również telewizja, digital oraz współpraca z influencerami. Media na potrzeby kampanii zaplanował Wavemaker. Działania reklamowe potrwają do połowy marca br. Za współpracę z influencerami odpowiada agencja JU, za social media 121 PR, a murale powstały we współpracy Good Looking Studio, MullenLowe Warsaw i Wavemaker.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze