22.02.24, 17:00

24/7Communication w sieci Crisis Communications Network Europe

24/7Communication w sieci Crisis Communications Network Europe, fot.: materiały prasowe

24/7Communication dołączyła do Crisis Communications Network Europe – sieci niezależnych, europejskich agencji komunikacyjnych i consultingowych, świadczących usługi i doradztwo w zakresie komunikacji kryzysowej.

W Crisis Communications Network Europe mocno wierzymy, że społeczeństwo staje się coraz bardziej złożone, a działania naszych klientów nie są już ograniczone granicami państw. Oczekiwania wobec komunikacji i agencji lub firm konsultingowych są wyższe niż kiedykolwiek. Cieszymy się, że Polska, reprezentowana przez 24/7Communication, dołączyła do nas wraz ze swoją jakościową ekspertyzą, doświadczeniem i wiedzą o tym ważnym, europejskim rynku” – mówi Frank Schroedter z niemieckiej agencji Engel & Zimmermann, która była wśród współzałożycieli CCNE.

Celem CCNE jest dalszy rozwój agencji członkowskich, a tym samym ich klientów, w stawianiu czoła wyzwaniom, jakie obecnie stoją przed biznesem. Jak tłumaczy 24/7Communication, dla agencji jest to kolejny etap rozwoju i poszerzenia kompetencji doradczych w obszarze crisis management i ochrony reputacji.

24/7Communication oferuje kompleksową obsługę w zakresie komunikacji kryzysowej, m.in. procedury kryzysowe, treningi gotowości zespołu, czy pogotowie antykryzysowe w trybie 24/7. „Członkostwo w CCNE pozwala nam wykorzystać nasze doświadczenie w profesjonalnym doradztwie kryzysowym i współpracować z innymi liderami branży w celu dostarczania innowacyjnych rozwiązań. Dzięki tej współpracy 24/7Communication zyskało unikatową możliwość wymiany spostrzeżeń i najlepszych praktyk ze zróżnicowaną siecią ekspertów, wnosząc jednocześnie własną wiedzę, z której korzystać mogą inni członkowie organizacji. Partnerstwo z CCNE przynosi obopólne benefity oferując wszystkim stronom wyjątkowe możliwości współpracy i rozwoju” – mówi Dirk Aarts, CEO & Founding Partner 24/7Communication. „Dodatkowo, dzięki naszej obecności w CCNE możemy wspierać potencjalne potrzeby naszych klientów w obszarze budowania i wzmacniania zaufania oraz reakcji i odporności na potencjalne sytuacje kryzysowe na rynkach europejskich. Łącząc siły z CCNE, 24/7Communication jest w stanie napędzać pozytywne zmiany i podnosić jakość profesjonalnej komunikacji tam, gdzie ma to strategiczne znaczenie dla biznesu” – dodaje Aarts.

Misją sieci CCNE jest podnoszenie międzynarodowej świadomości klientów w zakresie trendów, zagrożeń i możliwości biznesowych. Sieć stawia na współpracę agencji członkowskich, organizuje inspirujące wydarzenia oraz stymuluje do kreatywnego myślenia opartego na innowacyjnych rozwiązaniach.

Komentarze

Powiązane

11.04.24, 18:45
| reklama & PR » ludzie
Łukasz Jankowski w zespole agencji Ancymony
Do agencji Ancymony dołączył Łukasz Jankowski, który objął stanowisko senior art director & motion designer.
11.04.24, 17:30
| reklama & PR » ludzie
Magdalena Kubiak przechodzi z Lens That do Altavia Kamikaze + K2
Do zespołu kreacji agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Magdalena Kubiak, która objęła stanowisko Junior Art Director.
11.04.24, 12:51
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Nadawcy radiowi będą promować radio jako efektywne medium reklamowe
11 kwietnia br., z okazji Dnia Radia, ruszyła ogólnopolska akcja pod hasłem „I love radio”, której celem jest popularyzacja radia w Polsce, jako efektywnego medium reklamowego. Organizują ją wspólnie najwięksi, na co dzień konkurujący ze sobą, nadawcy radiowi: Polskie Radio, Grupa Euro-zet, Grupa RMF oraz Grupa ZPR Media.
11.04.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Arena Media prowadzi kampanię radiową dla marki Xella
W ramach wygranego przetargu, agencja Arena Media odpowiada za przeprowadzenie kampanii reklamowej dla marki Ytong z portfolio firmy Xella, działającej w sektorze materiałów budowlanych i izolacyjnych.
11.04.24, 06:30
| reklama & PR » ludzie
Patrycja Bednarek w zespole Performics. Przechodzi z Empiku
Patrycja Bednarek zasila szeregi agencji marketingu efektywnościowego Performics (Publicis Groupe) i objęła stanowisko Head of Marketing Automation. 
10.04.24, 12:14
| reklama & PR » informacje
Republika Smakoszy klientem Instytutu Publico
Do grona klientów Instytutu Publico dołączyła Republika Smakoszy – ogólnopolska firma dostarczająca catering dietetyczny, której ambasadorką jest była zawodniczka MMA, mistrzyni UFC – Joanna Jędrzejczyk.
10.04.24, 10:55
| reklama & PR » informacje
Fundacja Polska Bezgotówkowa komunikuje korzyści płynące z przystąpienia do Programu Polska Bezgotówkowa
Polska Bezgotówkowa rozpoczęła kolejną edycję ogólnopolskiej kampanii informującej o korzyściach płynących z przystąpienia do jej flagowego Programu Polska Bezgotówkowa. Od 2 kwietnia br. w wybranych stacjach TV emitowany jest spot reklamowy, w którym udział wzięli polscy przedsiębiorcy – rzeczywiści beneficjenci Programu Fundacji. 
10.04.24, 09:18
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Sito awansuje w agencji kreatywnej 25wat
Współpracująca od 2020 r. z agencją 25wat, Agnieszka Sito awansowała na stanowisko managing directora.
10.04.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Streetcom pracuje dla EATYX
Nowa marka na polskim rynku, eatyx Hyperfood, dołączyła do grona klientów Streetcom. Agencja realizuje kampanię influencer marketingową z wykorzystaniem nano i mikro influencerów.
09.04.24, 19:45
| reklama & PR » informacje
The Hypera Group klientem more communications agency
Do grona klientów agencji more communications agency dołączyła The Hypera Group, spółka inwestycyjna specjalizująca się w sektorach związanych z technologią blockchain.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Fundacja Szkoła Wajdy | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista do spraw promocji i komunikacji

Muzeum Narodowe w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty

Specjalista ds. Promocji

FILMOTEKA NARODOWA – INSTYTUT AUDIOWIZUALNY | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 04.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy