26.02.24, 11:54

KINESSO obsługuje Porsche Inter Auto w digitalu

Logo agencji Kinesso, fot.: materiały prasowe

Agencja KINESSO odpowiada za obsługę Porsche Inter Auto w Digitalu. Współpraca jest efektem wygranego przetargu.

KINESSO, agencja performance marketingu będąca częścią IPG Mediabrands, odpowiada za kompleksową obsługę sieci dilerskiej Porsche Inter Auto w zakresie strategii, optymalizacji, planowania i zakupu mediów w kanałach online. Współpraca jest efektem wygranego przetargu.

Zaproponowana przez nas strategia pokazała silne kompetencje digitalowe i analityczne zespołu oraz doświadczenie w branży motoryzacyjnej, a pierwsze miesiące współpracy udowodniły naszą sprawność operacyjną” – mówi Michał Lazanowicz, Business Development Director w KINESSO. „Współpracę rozpoczęliśmy od realizacji kampanii social paid, SEM i direct dla ponad 20 podmiotów z sieci PIA, co daje średnio ponad 100 kampanii w skali miesiąca. Odpowiadamy również za działania SEO dla wybranych dealerów i rozwijamy kolejne projekty, m.in. w obszarze integracji danych i automatyzacji procesów” – dodaje Lazanowicz.

Czym zajmuje się Porsche Inter Auto?

Porsche Inter Auto to dealer samochodowy w Europie, obecny również w Ameryce Południowej i Chinach. W salonach Porsche Inter Auto Polska kupić można samochody marek: Audi, Skoda, Bentley, Porsche, Lamborghini, Volkswagen oraz Samochody Dostawcze Volkswagen. PIA Polska oferuje również także usługi serwisowe i finansowe, sprzedaż akcesoriów oraz samochodów używanych.

Komentarze

Powiązane

11.04.24, 18:45
| reklama & PR » ludzie
Łukasz Jankowski w zespole agencji Ancymony
Do agencji Ancymony dołączył Łukasz Jankowski, który objął stanowisko senior art director & motion designer.
11.04.24, 17:30
| reklama & PR » ludzie
Magdalena Kubiak przechodzi z Lens That do Altavia Kamikaze + K2
Do zespołu kreacji agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Magdalena Kubiak, która objęła stanowisko Junior Art Director.
11.04.24, 12:51
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Nadawcy radiowi będą promować radio jako efektywne medium reklamowe
11 kwietnia br., z okazji Dnia Radia, ruszyła ogólnopolska akcja pod hasłem „I love radio”, której celem jest popularyzacja radia w Polsce, jako efektywnego medium reklamowego. Organizują ją wspólnie najwięksi, na co dzień konkurujący ze sobą, nadawcy radiowi: Polskie Radio, Grupa Euro-zet, Grupa RMF oraz Grupa ZPR Media.
11.04.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Arena Media prowadzi kampanię radiową dla marki Xella
W ramach wygranego przetargu, agencja Arena Media odpowiada za przeprowadzenie kampanii reklamowej dla marki Ytong z portfolio firmy Xella, działającej w sektorze materiałów budowlanych i izolacyjnych.
11.04.24, 06:30
| reklama & PR » ludzie
Patrycja Bednarek w zespole Performics. Przechodzi z Empiku
Patrycja Bednarek zasila szeregi agencji marketingu efektywnościowego Performics (Publicis Groupe) i objęła stanowisko Head of Marketing Automation. 
10.04.24, 12:14
| reklama & PR » informacje
Republika Smakoszy klientem Instytutu Publico
Do grona klientów Instytutu Publico dołączyła Republika Smakoszy – ogólnopolska firma dostarczająca catering dietetyczny, której ambasadorką jest była zawodniczka MMA, mistrzyni UFC – Joanna Jędrzejczyk.
10.04.24, 10:55
| reklama & PR » informacje
Fundacja Polska Bezgotówkowa komunikuje korzyści płynące z przystąpienia do Programu Polska Bezgotówkowa
Polska Bezgotówkowa rozpoczęła kolejną edycję ogólnopolskiej kampanii informującej o korzyściach płynących z przystąpienia do jej flagowego Programu Polska Bezgotówkowa. Od 2 kwietnia br. w wybranych stacjach TV emitowany jest spot reklamowy, w którym udział wzięli polscy przedsiębiorcy – rzeczywiści beneficjenci Programu Fundacji. 
10.04.24, 09:18
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Sito awansuje w agencji kreatywnej 25wat
Współpracująca od 2020 r. z agencją 25wat, Agnieszka Sito awansowała na stanowisko managing directora.
10.04.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Streetcom pracuje dla EATYX
Nowa marka na polskim rynku, eatyx Hyperfood, dołączyła do grona klientów Streetcom. Agencja realizuje kampanię influencer marketingową z wykorzystaniem nano i mikro influencerów.
09.04.24, 19:45
| reklama & PR » informacje
The Hypera Group klientem more communications agency
Do grona klientów agencji more communications agency dołączyła The Hypera Group, spółka inwestycyjna specjalizująca się w sektorach związanych z technologią blockchain.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Fundacja Szkoła Wajdy | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. Promocji

FILMOTEKA NARODOWA – INSTYTUT AUDIOWIZUALNY | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista do spraw promocji i komunikacji

Muzeum Narodowe w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 04.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy