26.02.24, 19:13
BETADINE VAG. Bądź nie do zatrzymania. Kampania marki Betadine VAG
Ruszyła przygotowana przez ASAP&ASAP kampania leku OTC Betadine VAG, dla którego podmiotem odpowiedzialnym jest firma Egis Pharmaceuticals PLC, reprezentowana w Polsce przez firmę EGIS Polska. To pierwszy efekt współpracy po wygranym przez agencję w 2023 r. przetargu.
Prowadzona pod hasłem “BETADINE VAG. Bądź nie do zatrzymania” kampania ma miejsce w TV i w kanale digital. Jej celem jest zbudowanie świadomości leku wśród kobiet w każdym wieku, zmagających się z nawracającymi infekcjami intymnymi. Betadine VAG to lek, który od wielu lat dostępny był w Polsce wyłącznie na receptę, a w ubiegłym roku zmienił kategorię dostępności na lek OTC.
Agencja ASAP&ASAP stworzyła na potrzeby kampanii Big Ideę, KV kampanijny, koncepcję spotu telewizyjnego oraz digitalowego. Produkcją spotu telewizyjnego, jego postprodukcją oraz animacjami 3D, zajął się dom produkcyjny Alefajnie.
W kampanii TV i digitalowej są wykorzystywane spoty główne 30” i 15” oraz dodatkowe video przeznaczone specjalnie dla kanału digital. Podczas planu filmowego nakręcone zostały spoty TV i digital oraz przeprowadzona została sesja zdjęciowa z bohaterkami spotu; materiały z niej będą wykorzystywane w kampanii digital oraz działaniach promocyjnych w aptekach. Większość ujęć spotów była kręcona w pionie, nawiązując do materiałów wideo jakie są dzisiaj popularne, m.in. na TikToku czy Instagramie.
ASAP&ASAP przygotowała również stronę internetową marki oraz zajmuje się działaniami content marketingowymi.
Za zakup i planowanie kampanii telewizyjnej odpowiada dom mediowy Media Group, a zakup kampanii digital opracował dom mediowy iProspect (Dentsu). Kampania jest częścią umowy ramowej agencji z klientem, na obsługę marki w 2024 r.
Komentarze