28.02.24, 08:30

Dagmara Witek-Kuśmider w Creative LIAisons Global Coaching Academy 2024

Dagmara Witek-Kuśmider, fot.: materiały prasowe

Dagmara Witek-Kuśmider, Chief Creative Officer Publicis Worldwide Poland, jest jedyną przedstawicielką polskiej branży reklamowej, która dołączyła do grona mentorów tegorocznej edycji wirtualnego programu Creative LIAisons Global Coaching Academy.

Uruchomiona przez London International Awards (LIA) w 2012 roku inicjatywa umożliwia młodym talentom z całego świata czerpanie wiedzy i doświadczenia od uznanych liderów branży podczas indywidualnych e-sesji z mentorami.

Projekty tworzone przez zespół Witek-Kuśmider są jednymi z najczęściej nagradzanych w konkursach na arenie polskiej i międzynarodowej. W ostatnich latach uznanie przyniosły The Liver Check - Sanofi, Little Headhunters powered by Linked In - KIDS, Stick To The Truth - Gazety Wyborczej, Misja Kieszonkowe, Bank Zmieniającego się Świata, Nie ma kobiet na banknotach, Świat Cię potrzebuje, Doceniaj nie oceniaj – BNP Paribas. W 2023 r. wraz zespołem zdobyła 56 nagród, wyróżnień i tytułów, w tym 23 w konkursach międzynarodowych m.in. Golden Drum, w tym Top 10 agency in Europe, 2 złota na MIXX Europe, podium Effie, wyróżnienie w MMP, 5 statuetek w Innovation, w tym złoto.

Dagmara Witek-Kuśmider jest jurorką konkursów międzynarodowych i krajowych. W ostatnich trzech latach zasiadała w gremiach Golden Drum, The Gerety Awards, Caples Awards, KTR (trzykrotnie), TikTok Awards i Young Creatives Cannes. Była również mentorką w programie Biznes w kobiecych rękach – Sieć Przedsiębiorczych Kobiet. Niedawno została Ambasadorką i przewodniczącą polskiej grupy jurorskiej The Gerety Awards 2024. Wraz z ośmioma przedstawicielkami branży wyłoni short-listy oraz polską agencję i firmę produkcyjną roku. Obrady polskiego jury Gerety odbędą się w czerwcu w biurze Publicis Worldwide Poland. Ponadto Witek-Kuśmider została jurorką w konkursie The One Show 2024.

Komentarze

Powiązane

11.04.24, 18:45
| reklama & PR » ludzie
Łukasz Jankowski w zespole agencji Ancymony
Do agencji Ancymony dołączył Łukasz Jankowski, który objął stanowisko senior art director & motion designer.
11.04.24, 17:30
| reklama & PR » ludzie
Magdalena Kubiak przechodzi z Lens That do Altavia Kamikaze + K2
Do zespołu kreacji agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Magdalena Kubiak, która objęła stanowisko Junior Art Director.
11.04.24, 12:51
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Nadawcy radiowi będą promować radio jako efektywne medium reklamowe
11 kwietnia br., z okazji Dnia Radia, ruszyła ogólnopolska akcja pod hasłem „I love radio”, której celem jest popularyzacja radia w Polsce, jako efektywnego medium reklamowego. Organizują ją wspólnie najwięksi, na co dzień konkurujący ze sobą, nadawcy radiowi: Polskie Radio, Grupa Euro-zet, Grupa RMF oraz Grupa ZPR Media.
11.04.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Arena Media prowadzi kampanię radiową dla marki Xella
W ramach wygranego przetargu, agencja Arena Media odpowiada za przeprowadzenie kampanii reklamowej dla marki Ytong z portfolio firmy Xella, działającej w sektorze materiałów budowlanych i izolacyjnych.
11.04.24, 06:30
| reklama & PR » ludzie
Patrycja Bednarek w zespole Performics. Przechodzi z Empiku
Patrycja Bednarek zasila szeregi agencji marketingu efektywnościowego Performics (Publicis Groupe) i objęła stanowisko Head of Marketing Automation. 
10.04.24, 12:14
| reklama & PR » informacje
Republika Smakoszy klientem Instytutu Publico
Do grona klientów Instytutu Publico dołączyła Republika Smakoszy – ogólnopolska firma dostarczająca catering dietetyczny, której ambasadorką jest była zawodniczka MMA, mistrzyni UFC – Joanna Jędrzejczyk.
10.04.24, 10:55
| reklama & PR » informacje
Fundacja Polska Bezgotówkowa komunikuje korzyści płynące z przystąpienia do Programu Polska Bezgotówkowa
Polska Bezgotówkowa rozpoczęła kolejną edycję ogólnopolskiej kampanii informującej o korzyściach płynących z przystąpienia do jej flagowego Programu Polska Bezgotówkowa. Od 2 kwietnia br. w wybranych stacjach TV emitowany jest spot reklamowy, w którym udział wzięli polscy przedsiębiorcy – rzeczywiści beneficjenci Programu Fundacji. 
10.04.24, 09:18
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Sito awansuje w agencji kreatywnej 25wat
Współpracująca od 2020 r. z agencją 25wat, Agnieszka Sito awansowała na stanowisko managing directora.
10.04.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Streetcom pracuje dla EATYX
Nowa marka na polskim rynku, eatyx Hyperfood, dołączyła do grona klientów Streetcom. Agencja realizuje kampanię influencer marketingową z wykorzystaniem nano i mikro influencerów.
09.04.24, 19:45
| reklama & PR » informacje
The Hypera Group klientem more communications agency
Do grona klientów agencji more communications agency dołączyła The Hypera Group, spółka inwestycyjna specjalizująca się w sektorach związanych z technologią blockchain.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista do spraw promocji i komunikacji

Muzeum Narodowe w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty

Specjalista ds. Promocji

FILMOTEKA NARODOWA – INSTYTUT AUDIOWIZUALNY | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Fundacja Szkoła Wajdy | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 04.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy