04.03.24, 19:16
Natalia Załęcka przeszła do Value Media
1 marca br. Natalia Załęcka po ponad 20 latach pracy po stronie zarówno klientów jak i agencji consultingowej dołączyła do Value Media jako Chief Business Officer.
Nowe stanowisko w Value Media zostało stworzone w celu wzmocnienia strategicznego podejścia agencji oraz dalszego rozwoju jej oferty w tym obszarze.
Natalia Załęcka posiada ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze digital oraz marketingu. W swojej pracy zawodowej była odpowiedzialna za tworzenie strategii komunikacji m.in. dla takich marek jak Algida, Łowicz, czy Getin Noble Bank. W ostatnich latach związana była z Deloitte, gdzie jako Head of Marketing Transformation zarządzała zespołem Transformacji Marketingowej, w którym doradzała klientom w zakresie strategii. Przed dołączeniem do Value Media Załęcka związana była z eobuwie gdzie w roli Brand Director nadzorowała działania reklamowe oraz odpowiadała za kreowanie i wdrażanie strategii komunikacji marketingowej marki. W jej spektrum zainteresowań znajdują się m.in. takie obszary jak zastosowanie danych i technologii w marketingu, których użycie wpływa na rozwój biznesu klientów.
Natalia Załęcka będzie raportować do Rafała Wachnika, Dyrektora Zarządzającego agencji. Będzie również odpowiedzialna za zarządzanie zespołem strategów agencji.
Załęcka do Value Media w roli Chief Business Officer dołączyła 1 marca 2024 r.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze