04.03.24, 14:28

Grupa WeNet kupiła Grupę Semergy od Bauer Media Group

Logo Grupy WeNet, fot.: materiały prasowe

29 lutego 2024 r. do portfolio spółek należących do Grupy WeNet S.A. dołączyła Grupa Semergy, obejmująca spółki specjalizujące się w świadczeniu usług SEO i SEM adresowanych do klientów biznesowych. Grupa Semergy należała do tej pory do Bauer Media Group.

Akwizycja Grupy Semergy ma przełomowe znaczenie dla rozwoju Grupy WeNet. Po tej transakcji osiągniemy w 2024 roku przychody na poziomie około 400 mln zł oraz zysk EBITDA w wysokości ponad 80 mln zł. Po uwolnieniu synergii przychodowych i kosztowych, EBITDA Grupy WeNet powinna przekroczyć 100 mln zł, a portfolio klientów 75 tysięcy” - mówi Jarosław Mikos, Prezes Zarządu WeNet Group S.A.

Zgoda na dokonanie transakcji obejmuje marki do tej pory należące do Grupy Semergy, tj. Sunrise Systems, Artefakt, Widzialni.pl, Semahead oraz Grupa TENSE, które specjalizują się w dostarczaniu innowacyjnych, kompleksowych rozwiązań w obszarze marketingu internetowego. Świadczą szereg usług komplementarnych do oferty WeNet Group, takich jak optymalizacja wyszukiwarek (SEO), usługi pay per click (PPC), content marketing, analityka internetowa i obsługa mediów społecznościowych. Usługi marketingu cyfrowego oferowane przez Spółki są dedykowane małym i średnim przedsiębiorstwom (MŚP) w całej Polsce.

Transakcja ma sprawić, że WeNet Group zyska nie tylko unikalne portfolio produktów i klientów, ale również umocni pozycję lidera we wszystkich kluczowych liniach biznesowych: tworzeniu i pozycjonowaniu stron internetowych, realizacji dedykowanych kampanii reklamowych, działań marketingu lokalnego i SEO, a także tworzeniu e-sklepów oraz hostingu stron internetowych.

1,5 tys. pracowników Wenet Group 

WeNet Group S.A. zatrudnia obecnie ponad 1 tys. pracowników, a po transakcji zwiększy swoje zasoby do poziomu 1,5 tys. pracowników, stanowiących zespoły doradców internetowych, ekspertów i specjalistów w obszarze marketingu w sieci. Firma posiada biura w 17 lokalizacjach w Polsce oraz swoje przedstawicielstwa za granicą: na Słowacji, w Czechach i na Węgrzech.
Przejęcie zostało poprzedzone wydaniem zgody przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Warunki finansowe transakcji nie zostały ujawnione.

Komentarze

Powiązane

06.11.24, 20:30
| reklama & PR » informacje
Na święta i na co dzień. Świąteczna kampania marki IKEA
IKEA ruszyła z kampanią świąteczną - wielokanałowym projektem obejmującym działania w TV, internecie oraz kinach. Jej celem jest pokazanie, jak można budować wyjątkową świąteczną atmosferę w domu, by została z nami na dłużej.
06.11.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Walk Creative zwycięża w przetargu MAKRO Polska
Agencja Walk Creative wygrała przetarg kreatywny MAKRO Polska i tym samym opracowała koncepcję strategiczną oraz zestaw materiałów wizualnych dla tegorocznej edycji festiwalu Tydzień Kuchni Polskiej, który rozpoczął się w tym tygodniu i potrwa do 24 listopada br.
06.11.24, 12:37
| reklama & PR » ludzie
Sześć nowych osób w szeregach MullenLowe Warsaw
Agencja MullenLowe Warsaw rozbudowała zespoły o sześć nowych osób w działach digital, kreacji oraz client service.
06.11.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Ważne z kim, ciekawe dokąd. Polskie Linie Lotnicze inspirują do podróżowania
Rozpoczęła się kampania Polskich Linii Lotniczych LOT prowadzona pod hasłem „Ważne z kim, ciekawe dokąd”, która ma podkreślać rolę przewoźnika, jako wyjątkowego partnera w podróżowaniu. Działania mają także inspirować do odkrywania dziewięciu nowych kierunków w siatce połączeń LOT-u.
05.11.24, 20:30
| reklama & PR » informacje
Oatly otwiera pop-upowy kiosk w Warszawie. Za ladą pojawią się influencerzy
Przy warszawskiej Elektrowni Powiśle pojawi się kiosk w którym będzie można kupić napój owsiany Oatly Barista Edition, a przy zakupie będą czekały na odwiedzających limitowane prezenty. Za ladą pojawią się influencerzy.
05.11.24, 13:10
| reklama & PR » informacje
Dej się zaskoczyć. Regionalną odsłoną kampanii marki Maggi
Agencja Publicis Poland zrealizowała nową odsłonę platformy komunikacyjnej przyprawy Maggi „Daj się zaskoczyć”, która została skierowana do konsumentów zamieszkujących miasta na Śląsku.
04.11.24, 21:05
| reklama & PR » informacje
Omnicom Media Group partnerem mediowym marki samochodów OMODA & JAECOO
W wyniku wygranego przetargu Omnicom Media Group został partnerem mediowym należących do koncernu Chery marek samochodowych OMODA i JAECOO.
04.11.24, 14:09
| reklama & PR » informacje
Partner of Promotion zmienia się w The Partners
Z okazji 30 lat obecności na rynku, agencja Partner o Promotion przeszła rebranding. Od listopada br. agencja PR działa pod nową marką – The Partners. Zaprezentowano także nową identyfikację wizualną, która obejmuje zmianę logo oraz strony internetowej.
04.11.24, 10:57
| reklama & PR » informacje
Kolej przejść na TY. Wojciech Mann i Jimek ambasadorami marki Tyskie
Tyskie startuje z nową kampanią pod hasłem „Kolej przejść na TY”, która ma podkreślać, jak ważne są bliskie relacje i spotkania. Nowymi ambasadorami marki zostali Wojciech Mann i Radzimir „Jimek” Dębski. Wraz z kampanią startuje konkurs, w którym do wygrania są zaproszenia na przejazd zimowym pociągiem Tyskie.
04.11.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
MAAG Polska w portfolio GutPR
W październiku br. do grona klientów agencji GutPR dołączyła firma MAAG Polska, dostarczającą na rynek akcesoriów meblowych.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. Promocji

Teatr Groteska | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie

Urząd Gminy Filipów | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 06.12.24

Do zdobycia jeden ezgemplarz książki.

do 05.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.