04.03.24, 14:28

Grupa WeNet kupiła Grupę Semergy od Bauer Media Group

Logo Grupy WeNet, fot.: materiały prasowe

29 lutego 2024 r. do portfolio spółek należących do Grupy WeNet S.A. dołączyła Grupa Semergy, obejmująca spółki specjalizujące się w świadczeniu usług SEO i SEM adresowanych do klientów biznesowych. Grupa Semergy należała do tej pory do Bauer Media Group.

Akwizycja Grupy Semergy ma przełomowe znaczenie dla rozwoju Grupy WeNet. Po tej transakcji osiągniemy w 2024 roku przychody na poziomie około 400 mln zł oraz zysk EBITDA w wysokości ponad 80 mln zł. Po uwolnieniu synergii przychodowych i kosztowych, EBITDA Grupy WeNet powinna przekroczyć 100 mln zł, a portfolio klientów 75 tysięcy” - mówi Jarosław Mikos, Prezes Zarządu WeNet Group S.A.

Zgoda na dokonanie transakcji obejmuje marki do tej pory należące do Grupy Semergy, tj. Sunrise Systems, Artefakt, Widzialni.pl, Semahead oraz Grupa TENSE, które specjalizują się w dostarczaniu innowacyjnych, kompleksowych rozwiązań w obszarze marketingu internetowego. Świadczą szereg usług komplementarnych do oferty WeNet Group, takich jak optymalizacja wyszukiwarek (SEO), usługi pay per click (PPC), content marketing, analityka internetowa i obsługa mediów społecznościowych. Usługi marketingu cyfrowego oferowane przez Spółki są dedykowane małym i średnim przedsiębiorstwom (MŚP) w całej Polsce.

Transakcja ma sprawić, że WeNet Group zyska nie tylko unikalne portfolio produktów i klientów, ale również umocni pozycję lidera we wszystkich kluczowych liniach biznesowych: tworzeniu i pozycjonowaniu stron internetowych, realizacji dedykowanych kampanii reklamowych, działań marketingu lokalnego i SEO, a także tworzeniu e-sklepów oraz hostingu stron internetowych.

1,5 tys. pracowników Wenet Group 

WeNet Group S.A. zatrudnia obecnie ponad 1 tys. pracowników, a po transakcji zwiększy swoje zasoby do poziomu 1,5 tys. pracowników, stanowiących zespoły doradców internetowych, ekspertów i specjalistów w obszarze marketingu w sieci. Firma posiada biura w 17 lokalizacjach w Polsce oraz swoje przedstawicielstwa za granicą: na Słowacji, w Czechach i na Węgrzech.
Przejęcie zostało poprzedzone wydaniem zgody przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Warunki finansowe transakcji nie zostały ujawnione.

Komentarze

Powiązane

23.04.24, 17:24
| reklama & PR » informacje
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard mają koncentrować się wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki.
23.04.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Jakub Józef Orliński twarzą kampanii marki PRM.com
Agencja Saatchi & Saatchi odpowiada za strategię oraz koncept kreatywny nowej kampanii pod nazwą „PRIME CHOICE” dla marki PRM.com. Jej twarzą został kontratenor i b-boy Jakub Józef Orliński.
23.04.24, 09:58
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Bablok przechodzi z Deloitte do Walk
Wojciech Bablok dołączył do zespołu ESG Grupy Walk i objął stanowisko Sustainability Marketing Director. Bablok będzie odpowiedzialny, m.in. za rozszerzenie oferty doradztwa ESG, w tym szkolenia z zakresu zrównoważonego marketingu.
23.04.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
KINESSO zwycięża w przetargu Lincoln Electric
Firma Lincoln Electric działająca w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrała w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO.
23.04.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
T&Pm wygrywa przetarg na obsługę mediową Grupy Amica
T&Pm został zwycięzcą przetargu na obsługę mediową Grupy Amica –europejskiego producenta sprzętu gospodarstwa domowego.
22.04.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
King of the Night. Energetyk BLACK w nowych szatach
Najnowsza odsłona kampanii King of the Night marki Black (FoodCare) ma podkreślać rynkowy sukces ostatnich lat.
22.04.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Lotna przygotowała projekt opakowań produktów SEKO
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO należacej do firmy zajmującej się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
22.04.24, 15:10
| reklama & PR » informacje
Thirsty for more. Nowy design marki Pepsi duża kampania promocyjna
Marka Pepsi ruszyła z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery ikonicznego świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
22.04.24, 13:34
| reklama & PR » informacje
Dziedzictwo Beko. Urządzenia na pokolenia w kampanii Beko
Firma Beko, producent artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęła kampanię „Dziedzictwo Beko”, której głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym przesłaniem.
22.04.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Tysiąc drapaków i tysiąc zestawów produktów Felix do zdobycia w Loterii Felix 2024
Marka PURINA Felix (Nestle Polska) powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie kolejnej loterii promocyjnej pod hasłem „Loteria Felix 2024”.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy