07.03.24, 17:00

Podcast Forbes Women w formie wideocastu i z trzema prowadzącymi

Zapowiedź zmienionego pdocastu Forbes Women, fot.: materiały prasowe

8 marca br. „Forbes Women Podcast” będzie miał premierę w nowej odsłonie – z trzema prowadzącymi i w formie wideocastu. Nowe odcinki będą dostępne w każdy piątek na Forbes.pl oraz w Onet Audio i będą prowadzone zamiennie przez Aleksandrę Karasińską, Katarzynę Gaweł i Dorotę Haller.

W Forbes Women Podcast Aleksandra Karasińska będzie rozmawia z wyjątkowymi kobietami o pracy, karierze, pieniądzach i celach, jakie stawiają sobie kobiety oraz o tym, co w osiąganiu tych celów pomaga. Bohaterkami podcastu będą kobiety, które są wzorem, wytyczają nowe drogi, przełamują stereotypy: liderki biznesu, wybitne postaci nauki czy sztuki. W nowej odsłonie podcastu, w roli prowadzących, do Aleksandry Karasińskiej dołączają na stałe: Katarzyna Gaweł oraz Dorota Haller.

Nowe odcinki podcastu będą dostępne w każdy piątek na Forbes.pl oraz w Onet Audio i będą prowadzone zamiennie przez poszczególne gospodynie.

Aleksandra Karasińska

Redaktorka naczelna „Forbes Women Polska”. Prowadzi podcast Forbes Women, wykłada na Digital Media Campus, SWPS. Dziennikarka, która przez 20 lat pracowała i współpracowała z najważniejszymi mediami polskimi i zagranicznymi („Newsweek”, „Forbes”, TVN24, Polsat, Radio Zet, Radio Wolna Europa, TRK Ukraine, CNN and CNN Radio). Feministka. W pracy i działalności społecznej od lat wspiera organizacje działające na rzecz praw kobiet i mniejszości.

Katarzyna Gaweł

Head of Diversity, Equity & Inclusion (DEI) w Ringier Axel Springer Polska, dziennikarka i współprowadząca podcast „Forbes Women”. Posiada wieloletnie doświadczenie w komunikacji. Od kilku lat wspiera równy głos kobiet i mężczyzn w mediach #EqualVoice, bo wierzy, że media mają ogromny wpływ na świadomość społeczeństwa w zakresie równości.

Dorota Haller

Client Solution Director w Ringier Axel Springer Polska, współprowadząca podcast „Forbes Women”. Ekspertka ds. rozwoju biznesu, marketingu, komunikacji, digital oraz DE&I. Pracowała dla wielu marek z różnych sektorów – od FMCG, po media, rozrywkę i technologię. Pełniła funkcję dyrektorki marketingu, m.in. w Medicover, BNP Paribas, PLL LOT, Huawei i Honor Polska. Haller jest wiceprezeską IAA Polska i członkinią Rady Marek Superbrands. W maju br. została powołana do Global DEI Council w światowych strukturach IAA. Dorota Haller jest feministką i aktywistką na rzecz równouprawnienia, różnorodności i rozwoju potencjału kobiet. Angażuje się w mentoring w ramach wielu programów rozwojowych dla kobiet (m.in. Fundacji Vital Voices, Fundacji Girls Future Ready czy Fundacji Liderek Biznesu). Od lipca 2021 r. prowadzi podcast „Hallo Haller”, gdzie rozmawia z inspirującymi kobietami po to, aby inspirować kolejne. W 2022 r. ukończyła studia podyplomowe – Diversity, Equity & Inclusion: DEI Strategies for Business Impact - na Cambridge University Judge Business School.

Komentarze

Powiązane

18.05.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 18 maja 2024 r. (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 18 maja?
17.05.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 17 maja 2024 r. (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 17 maja?
16.05.24, 16:00
| prasa » informacje
35. urodziny miesięcznika Pani
Magazyn „PANI” to jeden z najstarszych magazynów kobiecych w Polsce. Powstał w 1989 r. , kiedy wydawca pisma „Kobieta i Życie” postanowił stworzyć nowy kwartalnik poradniczo-relaksowy. 17 maja br. na rynku ukaże się urodzinowe wydanie pisma.
16.05.24, 07:45
| prasa » informacje
Kolporter rozwija i modernizuje sieć saloników
Nowe saloniki i kolejne zmodernizowane punkty – to bilans prac w sieci Kolportera w pierwszym kwartale 2024 roku.
16.05.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 16 maja 2024 r. (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 16 maja?
15.05.24, 07:30
| prasa » ludzie
Dorota Kruk szefową komunikacji i PR spółki Wyborcza
Z początkiem maja br., Dorota Kruk została szefową nowo utworzonego obszaru komunikacji i PR spółki Wyborcza. Będzie odpowiadać za zbudowanie strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, relacje z mediami oraz działania public relations związane z działalnością spółki Wyborcza, w tym “Gazety Wyborczej”.
15.05.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 15 maja 2024 r. (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 15 maja?
14.05.24, 15:48
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 14 maja 2024 r. (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 14 maja?
14.05.24, 07:30
| prasa » ludzie
Łukasz Grzymisławski nowym redaktorem naczelnym Książek. Magazynu do czytania
Od maja br. Łukasz Grzymisławski objął kierownictwo nad redakcją dwumiesięcznika „Książki. Magazyn do czytania”, będącego częścią portfolio wydawniczego spółki Wyborcza.
13.05.24, 07:30
| prasa » ludzie
Agnieszka Holland Człowiekiem Roku 2024 Gazety Wyborczej
„Gazeta Wyborcza” przyznała tegoroczny tytuł Człowieka Roku Agnieszce Holland. Redakcja uhonorowała reżyserkę w uznaniu dla jej artystycznych dokonań i obywatelskiej odwagi. Rozmowę i sylwetkę laureatki będzie można przeczytać w gazecie i na stronie internetowej „Wyborczej”.