11.03.24, 21:00

Klarna przedłuża współpracę z Legią Ladies w 2024 r.

Klarna głównym sponsorem Legia Ladies w 2024 r., fot.: materiały prasowe

Klarna będzie kontynuować współpracę z drużyną Legią Ladies jako główny sponsor w sezonie 2023/2024.

Przy okazji rozpoczęcia rundy wiosennej Orlen 1 Liga Kobiet, Klarna, globalna sieć płatności i zakupów wspierana przez sztuczną inteligencję, ogłosiła kontynuację współpracy z Legią Ladies. Fintech pozostaje głównym sponsorem zespołu w sezonie 2023/2024.

Jako marka mamy obsesję na punkcie naszych klientów. Dotyczy to także sportu. Chcemy umożliwić wszystkim dostęp do sportowych emocji, spełnianie sportowych marzeń i swobodę kibicowania ukochanym drużynom. W szczególności, gdy chodzi o sport kobiecy i kobiecą piłkę, która, choć bardzo zyskuje na popularności, nadal jest w Polsce mniej doceniana niż piłka męska” - mówi Agnieszka Jabłońska-Twaróg, marketing manager CEE w Klarnie.

Legia Ladies, rozpoczęła rundę wiosenną jako pierwszoligowy klub. 3 marca zawodniczki zadebiutowały w Orlen 1 Liga Kobiet, mierząc się z zawodniczkami Lecha Poznań. Podczas meczu piłkarki zaprezentowały się w nowo zaprojektowanych strojach w barwach klubu. Logo Klarny, jako głównego sponsora, zostało umieszczone na na froncie koszulek i pozostanie tam do końca 2024 r.

W ramach współpracy, Klarna będzie obecna w mediach społecznościowych Legia Ladies oraz Legii Warszawa, a także na stadionie w dni meczowe. Logo marki jest eksponowane, m.in. na bandach LED przy ul. Łazienkowskiej 3.

Komentarze

Powiązane

07.05.24, 14:45
| internet » informacje
Polska inspiruje Polskę. Mobilne studio Onetu odwiedzi 15 miast
Redakcja Onetu wyrusza ze studiem mobilnym i jedzie do najbardziej inspirujących miejsc w Polsce. Celem akcji jest pokazanie lokalnej pozytywnej Polski, w której dzięki zaangażowaniu lokalnej społeczności dzieją się ciekawe i inspirujące rzeczy. W ramach trzytygodniowej akcji, która ruszyła 6 maja i potrwa do 24 maja br., Onet odwiedzi w sumie 15 miejscowości na trzech trasach o łącznej długości 3,5 tys. kilometrów.
06.05.24, 08:30
| prasa » informacje | internet » informacje
KNF zatwierdziła prospekt PTWP. Grupa wejściem chce przejść na główny rynek GPW
Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła prospekt notowanej na NewConnect spółki PTWP, który został sporządzony w związku z zamiarem ubiegania się o dopuszczenie do obrotu akcji serii A i B na rynku regulowanym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
06.05.24, 07:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Grupa PMPG Polskie Media: 47,2 mln zł przychodów ze sprzedaży w 2023 r. Firma chce rozwijać Orle Pióro i AWR Wprost
Holding mediowy PMPG Polskie Media opublikował wyniki za 2023 rok. Grupa wygenerowała 47,2 mln zł przychodów ze sprzedaży, a EBITDA oraz zysk netto osiągnęły wartość kolejno 2,6 i 2,4 mln zł.
24.04.24, 07:30
| internet » informacje
Interia wprowadza rolki wideo na mobilnej stronie głównej
Interia wprowadziła rolki wideo znane z mediów społecznościowych. Dzięki współpracy z Grupą Polsat Plus poza materiałami z własnych serwisów (m.in. Wydarzenia, Biznes, Sport, Geekweek i Pomponik.pl) zaprezentuje w nich fragmenty najlepszych programów stacji Wydarzenia 24.
20.04.24, 16:32
| internet » informacje
Jak tak, to Allegro. Platforma z nową odsłoną komunikacyjną
Allegro wprowadza nową strategię komunikacyjną. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” mają skupiać się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
20.04.24, 08:00
| internet » informacje
Onet ruszył z czwartą edycją akcji - Niech Żyje Planeta. Partnerem głównym akcji został Electrolux
Najnowsza edycja inicjatywy "Niech Żyje Planeta" kładzie nacisk na cztery żywioły: powietrze, wodę, ziemię i ogień. Każda z tych kampanii tematycznych, realizowanych w ramach akcji, zaplanowana jest na okres dwóch lub trzech miesięcy i zostanie zakończona raportem udostępnionym online. Centralnym motywem tej inicjatywy pozostaje niezmiennie ekologia.
18.04.24, 08:30
| internet » informacje
Blisko ludzi. Portal o2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Hasło „Blisko ludzi” będzie promować portal o2.pl. W ostatnich miesiącach skład redakcji powiększył się prawie dwukrotnie, a od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie więcej treści regionalnych.
16.04.24, 18:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Agnieszka Woźniak-Starak wśród gospodarzy programu Onet Rano
Agnieszka Woźniak-Starak dołączyła do grona prowadzących format „Onet Rano”. Prezenterka w roli gospodyni flagowego programu Onetu zadebiutowała 15 kwietnia br. 
11.04.24, 11:35
| prasa » informacje | internet » ludzie
Beata Lubecka nową współprowadzącą podcast Stan Wyjątkowy w Onecie
Do grona prowadzących program „Stan wyjątkowy” dołącza Beata Lubecka. Dziennikarka zastąpi Renatę Grochal i będzie czwartą współprowadzącą obok Andrzeja Stankiewicza, Dominiki Długosz i Kamila Dziubki.
11.04.24, 10:39
| internet » e-commerce
Raport Elephate „Ranking blogów w e-commerce”. Najsilniejsze strategie SEO i content marketingowe w świecie e-handlu
Agencja Elephate ma przyjemność ogłosić premierę najnowszego raportu dotyczącego świata e-handlu: „Ranking blogów w e-commerce”, edycja 2024. Tym razem eksperci poddali analizie aż 524 sklepy internetowe z 32 branż! Głównym celem zestawienia jest wyróżnienie sklepów online, które najskuteczniej wykorzystują strategie SEO i content marketingowe, by skalować swój biznes przy pomocy blogowania. Ranking został objęty patronatem serwisu portalmedialny.pl.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy