14.03.24, 09:25
Mam plan. Provident odświeża swoje działania reklamowe
Firma pożyczkowa Provident wystartowała z odświeżona odsłoną kampanii „Mam plan”. Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się Agencja MullenLowe Warsaw.
W nowej kampanii marki Provident oprócz promowanej oferty, wybrzmiewa również idea równego dostępu do usług finansowych dla każdego. „W DNA marki Provident jest wpisana inkluzywność, którą staramy się akcentować w naszych kanałach komunikacji oraz w codziennym funkcjonowaniu - w ramach naszego programu „Tak, Pomagam”, z którego skorzystało już 100 tys. beneficjentów. Dlatego włączyliśmy do grona bohaterów reklamy osoby z niepełnosprawnościami, które zajmują wciąż zbyt mało miejsca w przestrzeni publicznej i medialnej, mimo, że są pełnoprawnymi obywatelami naszego kraju” – mówi Igor Jakuć, dyrektor Departamentu Rozwoju Marki i Sprzedaży w Kanałach Marketingowych Provident Polska.
Plany bohaterów zyskały w spotach nową muzyczną oprawę w postaci nowoczesnej aranżacji włoskiego hitu z lat 80. „Mamma Maria”.
Kampania ruszyła 13 marca br. Działania reklamowe obejmują telewizję (Polsat i TVP1, TVP2 oraz liczne stacje tematyczne) oraz intensywne działania w internecie. Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się Agencja MullenLowe Warsaw, za planowanie i zakup czasu antenowego TV odpowiada dom mediowy OMD, natomiast aktywności w Internecie zaplanowane i zakupione zostały przez Sales & More. Spoty wyprodukowało studio F1LM, nowy i dynamiczny charakter nadał im reżyser Marcin Starzecki, a aranżację piosenki opracował Patryk Kumór.
Komentarze