14.03.24, 18:45
Nowa maskara Mini Maxu promowana przez wirtualną i influencerkę
Douglas we współpracy z MullenLowe Warsaw, studiem Truskavka i Krzysztofem Kujawskim z Humanverse, wprowadza innowacyjną kampanię promującą nową maskarę Mini Maxi (marki własnej Douglas Collection), która promowana jest przez wirtualną influencerkę, stworzoną w technologii CGI ze wsparciem AI.
Na ambasadorkę nowej maskary Mini Maxi wybrano znaną, m.in. na TikToku - Meta Queen. Nowatorska inicjatywa ma łączyć świat tradycyjnego makijażu z nowoczesnymi trendami w marketingu influencerów. Poprzez wykorzystanie wirtualnej postaci, kampania ma nawiązywać do dynamicznie rozwijającego się świata mediów społecznościowych, gdzie influencerzy odgrywają coraz ważniejszą rolę w promocji produktów kosmetycznych.
W tym celu agencja MullenLowe Warsaw przygotowała 30-sekundowy film, który ma łączyć świat wirtualny z rzeczywistością wielkiego miasta. Meta Queen, pierwsza polska wirtualna inflencerka przeprowadza test nowej maskary Mini Maxi, stosując format przed/po. Produkcją kampanii zajął się dom produkcyjny Truskavka, a postać Meta Qeen opracował Krzysztof Kujawski, video director Humanverse.
Komentarze