18.03.24, 16:35
Przedświąteczna kampania Majonezu Kieleckiego sięga do historii marki
Trwa przedświąteczna kampania Majonez Kieleckiego autorstwa Optima Marketing Group.
Majonez Kielecki od samego początku jego istnienia (tj. 1959 roku) bazuje na tej samej, tradycyjnej recepturze sprzed lat. Dlatego jego producent posłużył się retrospekcją do zobrazowania historii zakładu oraz jego sztandarowego produktu. W nowym spocie marka komunikuje rzemieślniczy charakter produkcji kultowego produktu, bazującego wyłącznie na zaledwie kilku niezbędnych składnikach. Podkreślono w nim także niezmienny smak, który towarzyszy Polakom od.
W najnowszej komunikacji zaznaczono również, że jakość Majonezu Kieleckiego nie zmieniła się od 65 lat, czyli od pierwszej, wytworzonej partii. W filmie promocyjnym nawiązano do historii zakładu, prezentując m.in. jedną z pierwszych etykiet Majonezu Kieleckiego.
Wraz z premierą spotu, Majonez Kielecki rozpoczyna także szersze działania w pozostałych obszarach reklamowych. Oprócz TV, planowana jest obecność na platformach VOD, kampania reklamowa w prasie oraz współpraca z influencerami.
Za kreację, nadzór produkcyjny nad realizacją spotu oraz działania z influencerami odpowiada Optima Marketing Group, producentem jest Papaya Films.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze