04.04.24, 17:45
Danio promuje kremowy jogurt pitny. Na ulicach miast pojawią się Danio Busy
Na początku kwietnia br. ruszyła kampania reklamowa Danio z portfolio Danone. Jej celem jest prezentacja tegorocznej nowości marki – kremowego jogurtu pitnego. Wielokanałowa komunikacja skierowana do grupy docelowej młodych dorosłych, obejmie, m.in. media tradycyjne, współpracę z influencerami i nośniki outdoor. We wszystkich kanałach pojawi się znany bohater – Mały Głód.
W ramach kampanii Danio będzie zwalczać Małego Głoda nie tylko w telewizji, lecz także w serwisach VoD czy na platformach społecznościowyc, m.in. TikToku, Facebooku czy Instagramie. Komunikacja obecna będzie także w punktach sprzedaży. Marka zaplanowała również szereg działań niestandardowych.
Komunikacja będzie prowadzona również w szeroko rozumianej przestrzeni. We Wrocławiu, Krakowie i Górnośląskim Okręgu Przemysłowym na ulicach pojawią się tramwaje oklejone kremowymi kreacjami Danio, zaś w wielu miastach w całym kraju pojawią się specjalne Danio Busy, którymi podróżować będzie nie tylko Mały Głód, ale także goście specjalni. Danio Busy będzie można spotkać, np. 18 maja br. na parkingu przy Centrum Bankowo-Biznesowym „Nowy Świat” przy rondzie Charles’a de Gaulle’a w Warszawie. Wówczas, w ramach Nocy Muzeów, na fasadzie budynku, zostanie wyświetlona specjalna animacja (mapping Danio).
Za przygotowanie spotu reklamowego i kreacji odpowiada Feeders Agency, reżyserem spotu jest Mac Adamczak. Kreacje out of home oraz key visual opracowała agencja Ekstrakt Studio, natomiast aktywacje klienckie stworzyła agencja Kamikaze. Plan kampanii i zakup mediów pozostaje po stronie Essence Mediacom.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze