11.04.24, 06:30

Patrycja Bednarek w zespole Performics. Przechodzi z Empiku

Patrycja Bednarek, fot.: materiały prasowe

Patrycja Bednarek zasila szeregi agencji marketingu efektywnościowego Performics (Publicis Groupe) i objęła stanowisko Head of Marketing Automation. Do jej głównych zadań będzie należało tworzenie oferty biznesowej w obszarach CRM i marketing automation oraz rozwój nowych produktów narzędziowych i technologicznych.

W nowej roli Bednarek będzie odpowiadała za stworzenie oferty produktowej odpowiadającej aktualnym potrzebom klientów oraz rekomendowanie kierunków rozwoju kompetencji w obszarze marketing automation. Będzie odpowiedzialna również za współtworzenie strategii rozwoju zespołu oraz budowanie relacji z klientami i partnerami technologicznymi agencji. W zakres jej obowiązków wchodzi także wsparcie agencji należących do Publicis Groupe w projektach nowobiznesowych, których częścią są rozwiązania z obszaru marketing automation.

Od 2015 r. Patrycja Bednarek związana jest z branżą komunikacji marketingowej. Ostatnio pełniła funkcję Head of Direct Marketing and Marketing Automation w Empik, a wcześniej swoje umiejętności zawodowe rozwijała, pracując dla firm tj. Allegro czy Payback. Posiada ponad ośmioletnie doświadczenie w obszarze marketing automation i direct marketing. Jako liderka odpowiadała za koordynację prac zespołów, skupionych na budowaniu skutecznych ścieżek konsumenta. Na swoim koncie ma wiele projektów, wdrożeń i strategii komunikacyjnych, które realizowała w oparciu o swoje umiejętności analityczne i techniczne.

Komentarze

Powiązane

21.05.24, 19:45
| reklama & PR » informacje
Dentsu Polska: 18 proc. wzrost przychodów w I kw. 2024 r.
Dentsu ogłosiło wyniki finansowe Grupy za I kwartał 2024 r. Na poziomie globalnym Grupa dentsu odnotowała spadek przychodów o -3,7 proc. w porównaniu z I kwartałem 2023 r.
21.05.24, 16:15
| reklama & PR » informacje
Taktyka jest jedna. Jesteśmy na TY. Szpakowski i Borek w kolejnej odsłonie kampanii marki Tyskie
Pod hasłem „Taktyka jest jedna. Jesteśmy na TY” odsłony trwa kolejna odsłona platformy komunikacyjnej marki Tyskie (Kompania Piwowarska) przygotowanej na Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej. Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek zachęcają do bycia na TY niezależnie od tego, której drużynie i w jaki sposób kibicujemy.
21.05.24, 14:47
| reklama & PR » ludzie
Eryk Skolarski nowym Head of Events w Garden of Words Group
W kwietniu br., do zespołu Garden of Words Group dołączył Eryk Skolarski, który objął stanowisko Head of Events.
21.05.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Platige Image inwestuje poza Polską. Firma otwiera studio na Wyspach Kanaryjskich
Las Palmas zostaje kolejnym miejscem na mapie świata, gdzie swoją siedzibę uruchamia Platige Image. Jak podkreśla firma, lokalizacje zapewniające korzystne systemy wsparcia dla filmowców mają kluczowe znaczenia dla przyciągania międzynarodowych produkcji VFX.
20.05.24, 17:29
| reklama & PR » informacje
ALBI POLSKA w przetargu wybiera agencję Ancymony. Spoty pojawią się na trzech rynkach
W efekcie wygranego przetargu, agencja Ancymony zrealizowała spot TV dla marki Albik na rynek polski, czeski i słowacki.
20.05.24, 15:15
| reklama & PR » informacje
Hand Made w wyniku przetargu poprowadzi letnią aktywację Peroni
Agencja Hand Made wygrała przetarg i poprowadzi działania w ramach letniej kampanii marki Peroni z portfolio Kompanii Piwowarskiej.
20.05.24, 13:45
| reklama & PR » ludzie
Adam Kręgielewski awansuje. Stanął na czele działu Concept Development w Labconie
Agencja Labcon (Group One) integruje zespoły koncepcyjne tj. strategię, kreację i creative production, tworząc jeden dział Concept Development. Na jego czele stanął Adam Kręgielewski - Head of Concept & Innovation.
20.05.24, 11:45
| reklama & PR » ludzie
Kuba Kossut Dyrektorem Generalnym Adlook
Spółka Adlook mianowała Kubę Kossuta na stanowisko Dyrektora Generalnego firmy (Global CEO).
20.05.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
UM rozwija współpracę z Froneri na europejskich rynkach
Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) rozszerza współpracę z Froneri, jednym z największych producentów lodów na świecie.
19.05.24, 13:09
| reklama & PR » informacje
Pils odświeża identyfikację i komunikację pod hasłem Nasz PrzePils na piwo
„Nasz PrzePils na piwo” to hasło kampanii reklamowej Lecha Pils promującej nowe opakowania piwa, prosto z Wielkopolski. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, które mają podkreślać lokalność Pilsa.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy