12.04.24, 08:35

Grupa OEX przejęła Loyalty Point i jej spółki zależne

Logo Grupy OEX, fot.: materiały prasowe

10 kwietnia br. sfinalizowano transakcję, w wyniku której OEX S.A. nabyła 56,6 proc. udziałów w spółce Loyalty Point tworzącej wraz ze swoimi spółkami zależnymi Grupę Data Science House.

Grupa Data Science House to cztery spółki, które oferują zintegrowane usługi z zakresu analityki i monetyzacji danych, digital marketingu, budowania lojalności, usług agencji mediowej i e-commerce. Grupa Data Science House powstała wokół założonej w 2014 r. spółki Loyalty Pointrynku która oferuje usługi związane z marketingiem i lojalizacją klientów w oparciu o analitykę danych i zaawansowane technologie, pozwalające na precyzyjną personalizację treści i ofert.

Przejęcie spółek Grupy Data Science House jest częścią realizacji strategii rozwoju Grupy OEX poprzez akwizycję biznesów dopełniających nasze usługi i zwiększanie udziału technologii w oferowanych usługach. Transakcja umożliwi nam stworzenie unikatowej oferty dla klientów korporacyjnych, łączącej kluczowe dla skalowania biznesu usługi, które już mamy - jak logistykę dla e-commerce czy obsługę klienta i customer experience - z nowymi, jak analityka danych, marketing cyfrowy i budowanie lojalności. Dzięki poszerzeniu działalności staniemy się atrakcyjnym partnerem i dostawcą dla firm zarówno w Polsce, jak i zagranicą” - mówi Jerzy Motz, Prezes Zarządu OEX S.A.

Grupę OEX tworzą spółki, które świadczą usługi w obszarze sprzedaży zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i e-commerce. Największych synergii z działalnością spółek Data Science House strony upatrują we współpracy ze spółkami z segmentu OEX eCommerce Services.

Po transakcji zyskamy silnego, strategicznego partnera, który posiada udokumentowany track record w rozwoju biznesów technologicznych. Dołączenie do Grupy OEX, która jest notowana na GPW wzmocni naszą pozycję jako transparentnej organizacji. Nasze cele rozwoju są zbieżne z działaniami, które obecnie są intensywnie rozwijane w Grupie OEX: budowaniu kompetencji digital marketingowych i ekspansji zagranicznej. Już teraz współpracujemy biznesowo przy wielu projektach widząc wartość we wzajemnym dopełnianiu kompetencji i oferowaniu kompleksowej usługi. Zintegrowana oferta może być atrakcyjna zarówno dla klientów zagranicznych, którzy chcą rozwinąć działalność w Polsce, jak i dla polskich firm, które chcą mieć dostawcę usług zapewniającego szerokie wsparcie marketingowe, w szczególności wykorzystujące zaawanasowane narzędzia, i głęboką analitykę pozwalającą na personalizację komunikatu na masową skalę” – mówi Przemysław Orłowski, Członek Zarządu Loyalty Point.

Strony nie planują zmian organizacyjnych i osobowych w zarządach przejmowanych spółek. W wyniku transakcji nastąpi jedynie zmiana właścicielska, która nie wpłynie na współpracę z klientami oraz zmianę zatrudnienia, czy inne warunki realizacji umów spółek Data Science House z partnerami.

W Grupie Data Science House działają obecnie Loyalty Point, Level Up Media, Bluecloud Interactive oraz Saving Cloud, które zatrudniają łącznie ok. 130 ekspertów i specjalistów. W 2023 r. wypracowały ponad 40 mln zł przychodów.

Komentarze

Powiązane

21.05.24, 19:45
| reklama & PR » informacje
Dentsu Polska: 18 proc. wzrost przychodów w I kw. 2024 r.
Dentsu ogłosiło wyniki finansowe Grupy za I kwartał 2024 r. Na poziomie globalnym Grupa dentsu odnotowała spadek przychodów o -3,7 proc. w porównaniu z I kwartałem 2023 r.
21.05.24, 16:15
| reklama & PR » informacje
Taktyka jest jedna. Jesteśmy na TY. Szpakowski i Borek w kolejnej odsłonie kampanii marki Tyskie
Pod hasłem „Taktyka jest jedna. Jesteśmy na TY” odsłony trwa kolejna odsłona platformy komunikacyjnej marki Tyskie (Kompania Piwowarska) przygotowanej na Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej. Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek zachęcają do bycia na TY niezależnie od tego, której drużynie i w jaki sposób kibicujemy.
21.05.24, 14:47
| reklama & PR » ludzie
Eryk Skolarski nowym Head of Events w Garden of Words Group
W kwietniu br., do zespołu Garden of Words Group dołączył Eryk Skolarski, który objął stanowisko Head of Events.
21.05.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Platige Image inwestuje poza Polską. Firma otwiera studio na Wyspach Kanaryjskich
Las Palmas zostaje kolejnym miejscem na mapie świata, gdzie swoją siedzibę uruchamia Platige Image. Jak podkreśla firma, lokalizacje zapewniające korzystne systemy wsparcia dla filmowców mają kluczowe znaczenia dla przyciągania międzynarodowych produkcji VFX.
20.05.24, 17:29
| reklama & PR » informacje
ALBI POLSKA w przetargu wybiera agencję Ancymony. Spoty pojawią się na trzech rynkach
W efekcie wygranego przetargu, agencja Ancymony zrealizowała spot TV dla marki Albik na rynek polski, czeski i słowacki.
20.05.24, 15:15
| reklama & PR » informacje
Hand Made w wyniku przetargu poprowadzi letnią aktywację Peroni
Agencja Hand Made wygrała przetarg i poprowadzi działania w ramach letniej kampanii marki Peroni z portfolio Kompanii Piwowarskiej.
20.05.24, 13:45
| reklama & PR » ludzie
Adam Kręgielewski awansuje. Stanął na czele działu Concept Development w Labconie
Agencja Labcon (Group One) integruje zespoły koncepcyjne tj. strategię, kreację i creative production, tworząc jeden dział Concept Development. Na jego czele stanął Adam Kręgielewski - Head of Concept & Innovation.
20.05.24, 11:45
| reklama & PR » ludzie
Kuba Kossut Dyrektorem Generalnym Adlook
Spółka Adlook mianowała Kubę Kossuta na stanowisko Dyrektora Generalnego firmy (Global CEO).
20.05.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
UM rozwija współpracę z Froneri na europejskich rynkach
Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) rozszerza współpracę z Froneri, jednym z największych producentów lodów na świecie.
19.05.24, 13:09
| reklama & PR » informacje
Pils odświeża identyfikację i komunikację pod hasłem Nasz PrzePils na piwo
„Nasz PrzePils na piwo” to hasło kampanii reklamowej Lecha Pils promującej nowe opakowania piwa, prosto z Wielkopolski. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, które mają podkreślać lokalność Pilsa.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy