21.04.24, 13:26

Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska

KERRIS, fot.: materiały prasowe

Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, firma działająca w obszarze rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.

Agencja skupi się na prowadzeniu kampanii performance marketingowych online z wykorzystaniem YouTube, TikTok, Google Ads i Display&Video 360, aby zmaksymalizować zasięg i dotrzeć do przedstawicieli branży rolniczej z informacjami dotyczącymi biologicznych rozwiązań dla rolnictwa.

Jak podkreślają strony, współpraca z KERRIS to krok w kierunku dalszego umacniania pozycji Andermatt Polska i budowania świadomości wśród rolników o produkcji zdrowej żywności, która ma wpływ na zdrowie i jakość życia konsumentów.

Komentarze

Powiązane

20.05.24, 13:45
| reklama & PR » ludzie
Adam Kręgielewski awansuje. Stanął na czele działu Concept Development w Labconie
Agencja Labcon (Group One) integruje zespoły koncepcyjne tj. strategię, kreację i creative production, tworząc jeden dział Concept Development. Na jego czele stanął Adam Kręgielewski - Head of Concept & Innovation.
20.05.24, 11:45
| reklama & PR » ludzie
Kuba Kossut Dyrektorem Generalnym Adlook
Spółka Adlook mianowała Kubę Kossuta na stanowisko Dyrektora Generalnego firmy (Global CEO).
20.05.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
UM rozwija współpracę z Froneri na europejskich rynkach
Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) rozszerza współpracę z Froneri, jednym z największych producentów lodów na świecie.
19.05.24, 13:09
| reklama & PR » informacje
Pils odświeża identyfikację i komunikację pod hasłem Nasz PrzePils na piwo
„Nasz PrzePils na piwo” to hasło kampanii reklamowej Lecha Pils promującej nowe opakowania piwa, prosto z Wielkopolski. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, które mają podkreślać lokalność Pilsa.
19.05.24, 01:00
| reklama & PR » informacje
Tchibo Exclusive rozjaśnia myśli. Kolejna odsłona kampanii wykorzystuje lokalne akcenty
Marka Tchibo ruszyła z kolejną odsłoną kampanii "Tchibo Exclusive rozjaśnia myśli", w której kontynuuje koncepcję drobnych pomyłek. Do końca maja br. w przestrzeni publicznej będzie można zauważyć hasła reklamowe, nawiązujące do wyzwań, z którymi zmagamy się na co dzień.
18.05.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Siemens zachęca do odkrywania świata. Loteria z nagrodą w wysokości 100 tys. zł
Marka Siemens organizuje loterię, która inspiruje do marzeń i podróży. Główna nagroda wynosi 100 tys. zł. Inicjatywa ma na celu nie tylko promowanie najnowszych ekspresów do kawy, ale także zachęcanie konsumentów do odkrywania świata.
17.05.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Czytajcie! Czytanie daje wolność! Wystartowała kampania #TataTeżCzyta2024
Kampania #TataTeżCzyta2024, organizowana przez Fundację Powszechnego Czytania i wydawnictwo Tatarak, ma na celu zachęcenie mężczyzn, zwłaszcza ojców, do regularnego czytania dzieciom. Akcja podkreśla, jak ważne jest wspólne czytanie dla rozwoju dziecka. 
17.05.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Magdalena Boczarska ponownie ambasadorką farb Dulux Ambiance Ceramic
Ruszyła nowa kampania reklamowa farb Dulux Ambiance Ceramic. Ambasadorką marki Dulux, podobnie jak w ubiegłym roku, jest znana i ceniona polska aktorka, Magdalena Boczarska. Kampania będzie prowadzona w różnych kanałach, w tym m.in. w social mediach i TV.
17.05.24, 11:59
| reklama & PR » informacje
Coca-Cola odkrywa najlepsze lato. Twa kampania Endless Summer
Fani Coca-Cola mają możliwość zdobycia biletów na najciekawsze wydarzenia tego lata. Do wygrania są wejściówki na największe festiwale muzyczne oraz mecze UEFA EURO 2024. Marka zaprezentowała również limitowaną serię butelek i puszek. 
17.05.24, 10:15
| reklama & PR » informacje
Pożyczka na „mi się”. Alior Bank startuje z kampanią marketingową
Alior Bank rozpoczął wielokanałową kampanię marketingową promującą nowy produkt kredytowy – Pożyczkę na „mi się”. W ramach oferty można uzyskać środki na dowolne cele, bez dodatkowych kosztów prowizji. W działaniach reklamowych zostaną wykorzystane różne kanały komunikacji, m.in. telewizja, punkty obsługi klienta (POS), a także digital.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy