22.04.24, 18:00
King of the Night. Energetyk BLACK w nowych szatach
Najnowsza odsłona kampanii King of the Night marki Black (FoodCare) ma podkreślać rynkowy sukces ostatnich lat.
Kampania King of the Night zaprasza do świata produktów, które zdaniem producenta stają się stylem życia. Nowa kampania 360 stopni objęła swoim zasięgiem telewizję, OOH, digital i social media.
Jej esencję stanowi utrzymany w imprezowej konwencji spot w reżyserii Macieja Kowalczuka (Match&Spark). Autorem kreacji był Tomasz Dubiel z agencji K2, a za zdjęcia do filmu odpowiadał Nikodem Marek. Materiał w kilku wersjach długości obejrzeć pojawił się również
na oficjalnym kanale Youtube marki. Za zakup mediów na potrzeby realizacji kampanii odpowiedzialne były agencje Initiative Media oraz Mullenlowe (digital).
Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza
Centrum Kultury Podgórza | Kraków
Przejdź do oferty
Komentarze