22.04.24, 13:34

Dziedzictwo Beko. Urządzenia na pokolenia w kampanii Beko

KV kampanii, fot.: materiały prasowe

Firma Beko, producent artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęła kampanię „Dziedzictwo Beko”, której głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym przesłaniem.

Założeniem kampanii jest wywołanie dyskusji na temat czasu użyteczności sprzętów domowych i wyjście poza ramy tradycyjnej, branżowej narracji. W realizacji celu pomógł Jack Howard, reżyser znany ze swojej pracy przy licznych filmach krótkometrażowych i serialach telewizyjnych. Howard na planie współpracował z uznanymi nazwiskami – w rolach głównych m.in. Brendan Patricks („Downton Abbey”), Ross Hatt („The Gentlemen”), and Marty Cruckshank („The Crown”).

Najnowsza kampania to ubrana w nowoczesną, serialową formę opowieść o trwałości i niezawodności. Wartości te wpisane są w DNA marki Beko. Sprzęty, które oddajemy w ręce użytkowników, poddajemy wielu testom obciążeniowym i jakościowym, aby służyły właścicielom przez długie lata. Chcemy przede wszystkim podkreślić naszą misję, ale również uświadomić, jak ważny jest wybór sprzętu trwałego, a przez to przyjaznego środowisku. Akcja „Dziedzictwo Beko” jest jednym z elementów kampanii #BekoStateofMind, której kolejne odsłony będziemy stopniowo odkrywać w kolejnych miesiącach” – mówi Rafał Czapski, Beko Marketing Director Poland & Baltics.

W ramach kampanii prowadzonych jest szereg działań komunikacyjnych na kanałach własnych social media oraz poprzez współpracę z influencerami na platformach Meta oraz TikToku. Marka zaprosiła do kooperacji Klaudię Halejcio, Paulinę Krupińską, Kamilę Kalińczak i Jana Dąbrowskiego, którzy w swoich kreacjach maja podkreślać długotrwałość urządzeń poprzez podpisanie „Aktu dziedziczenia Beko”, w którym przekazują urządzenia swoim bliskim. Ponadto, komunikacja na platformach społecznościowych została wzmocniona działaniami performance (YouTube, Meta Ads, Google Programmatic).

Za przygotowanie strategii komunikacji, stworzenie idei kreatywnej oraz koordynację kampanii na wszystkich rynkach, odpowiada agencja VML Germany & UK. Kampania realizowana jest na wybranych rynkach europejskich (Polska oraz Hiszpania) oraz Bliskiego Wschodu (Egipt). Działania potrwają do końca maja. Marka zapowiada również, że w najbliższych miesiącach będą pojawiały się kolejne aktywności związane z #BekoStateofMind.

Komentarze

Powiązane

20.05.24, 13:45
| reklama & PR » ludzie
Adam Kręgielewski awansuje. Stanął na czele działu Concept Development w Labconie
Agencja Labcon (Group One) integruje zespoły koncepcyjne tj. strategię, kreację i creative production, tworząc jeden dział Concept Development. Na jego czele stanął Adam Kręgielewski - Head of Concept & Innovation.
20.05.24, 11:45
| reklama & PR » ludzie
Kuba Kossut Dyrektorem Generalnym Adlook
Spółka Adlook mianowała Kubę Kossuta na stanowisko Dyrektora Generalnego firmy (Global CEO).
20.05.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
UM rozwija współpracę z Froneri na europejskich rynkach
Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) rozszerza współpracę z Froneri, jednym z największych producentów lodów na świecie.
19.05.24, 13:09
| reklama & PR » informacje
Pils odświeża identyfikację i komunikację pod hasłem Nasz PrzePils na piwo
„Nasz PrzePils na piwo” to hasło kampanii reklamowej Lecha Pils promującej nowe opakowania piwa, prosto z Wielkopolski. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, które mają podkreślać lokalność Pilsa.
19.05.24, 01:00
| reklama & PR » informacje
Tchibo Exclusive rozjaśnia myśli. Kolejna odsłona kampanii wykorzystuje lokalne akcenty
Marka Tchibo ruszyła z kolejną odsłoną kampanii "Tchibo Exclusive rozjaśnia myśli", w której kontynuuje koncepcję drobnych pomyłek. Do końca maja br. w przestrzeni publicznej będzie można zauważyć hasła reklamowe, nawiązujące do wyzwań, z którymi zmagamy się na co dzień.
18.05.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Siemens zachęca do odkrywania świata. Loteria z nagrodą w wysokości 100 tys. zł
Marka Siemens organizuje loterię, która inspiruje do marzeń i podróży. Główna nagroda wynosi 100 tys. zł. Inicjatywa ma na celu nie tylko promowanie najnowszych ekspresów do kawy, ale także zachęcanie konsumentów do odkrywania świata.
17.05.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Czytajcie! Czytanie daje wolność! Wystartowała kampania #TataTeżCzyta2024
Kampania #TataTeżCzyta2024, organizowana przez Fundację Powszechnego Czytania i wydawnictwo Tatarak, ma na celu zachęcenie mężczyzn, zwłaszcza ojców, do regularnego czytania dzieciom. Akcja podkreśla, jak ważne jest wspólne czytanie dla rozwoju dziecka. 
17.05.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Magdalena Boczarska ponownie ambasadorką farb Dulux Ambiance Ceramic
Ruszyła nowa kampania reklamowa farb Dulux Ambiance Ceramic. Ambasadorką marki Dulux, podobnie jak w ubiegłym roku, jest znana i ceniona polska aktorka, Magdalena Boczarska. Kampania będzie prowadzona w różnych kanałach, w tym m.in. w social mediach i TV.
17.05.24, 11:59
| reklama & PR » informacje
Coca-Cola odkrywa najlepsze lato. Twa kampania Endless Summer
Fani Coca-Cola mają możliwość zdobycia biletów na najciekawsze wydarzenia tego lata. Do wygrania są wejściówki na największe festiwale muzyczne oraz mecze UEFA EURO 2024. Marka zaprezentowała również limitowaną serię butelek i puszek. 
17.05.24, 10:15
| reklama & PR » informacje
Pożyczka na „mi się”. Alior Bank startuje z kampanią marketingową
Alior Bank rozpoczął wielokanałową kampanię marketingową promującą nowy produkt kredytowy – Pożyczkę na „mi się”. W ramach oferty można uzyskać środki na dowolne cele, bez dodatkowych kosztów prowizji. W działaniach reklamowych zostaną wykorzystane różne kanały komunikacji, m.in. telewizja, punkty obsługi klienta (POS), a także digital.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy