Reklama na Igrzyskach Olimpijskich - TVP ogłasza cennik i bogatą ofertę

Letnie Igrzyska Olimpijskie, fot.: materiały prasowe

Biuro Reklamy TVP ogłasza cennik i ofertę reklamową na XXXIII Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu. Najwyżej wyceniono reklamy przy meczu półfinałowym w siatkówce mężczyzn – cena 30-sekundowego spotu wynosi 171 300 zł. Telewizja Polska pokaże wszystkie starty Polaków na ogólnodostępnych antenach głównych: TVP1, TVP2, TVP Sport oraz w TVP online.

TVP proponuje również bogatą ofertę reklamową w internecie. Poza standardową reklamą emitowaną przy transmisjach na żywo oraz klasyczną reklamą online, w ofercie znalazły się również inne formy angażujące widzów, tj. reklama w telewizji hybrydowej (HBB TV) oraz możliwość ekspozycji marki na planszach reklamowych na kanale YouTube TVP Sport.

Transmisje online w czasie poprzednich letnich igrzysk olimpijskich w Tokio wygenerowały ponad 12 milionów odtworzeń wideo. W internecie największym zainteresowaniem cieszył się ćwierćfinałowy mecz siatkówki Polska-Francja, który uzyskał ponad 1 milion wyświetleń.

Telewizja Polska przygotowuje na czas zbliżających się igrzysk również specjalne programy, które będą mogły poszerzyć zasięg kampanii w środowisku multiscreen. W ofercie Biura Reklamy TVP znalazły się m. in. takie formaty, jak „Wydarzenia dnia", „Studio olimpijskie”, „Olimpijski wieczór” czy „Paryż po godzinach”.

Nadawca publiczny pokaże wszystkie starty Polaków podczas XXXIII Letnich Igrzysk Olimpijskich
w Paryżu, co przekłada się na 350 godzin transmisji na ogólnodostępnych antenach: TVP1, TVP2 oraz w TVP Sport.

"Igrzyska Olimpijskie po 12 latach wracają do Europy i ponownie dają szanse wybrzmieć wielkim, sportowym emocjom. To jedno z najbardziej prestiżowych i emocjonujących wydarzeń sportowych na świecie, historie pełne pasji i rywalizacji. (...) Podczas Igrzysk Olimpijskich będziemy tam, gdzie są Polacy - pokażemy wszystkie starty naszych reprezentantów, czyli średnio 20 godzin dziennie transmisji na ogólnodostępnych antenach.(...) "– mówi Marcin Gudowicz, Dyrektor Biura Reklamy TVP.

XXXIII Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu odbędą się w dniach 26 lipca - 11 sierpnia 2024 roku. Po raz pierwszy ceremonia otwarcia igrzysk będzie miała miejsce poza Stadionem Olimpijskim.

Komentarze

Powiązane

17.06.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Platforma inwestycyjna BeGlobal klientem iProspect
Agencja iProspect (dentsu Polska) została wybrana do obsługi mediowej platformy inwestycyjnej BeGlobal. Działania agencji obejmą przygotowanie i egzekucję kampanii performance oraz afiliację. Współpraca ma charakter długofalowy.
16.06.24, 22:24
| reklama & PR » informacje
Piłkarze Luka Modrić i Bukayo Saka w kampanii Snickers
Z początkiem czerwca br. wystartowała najnowsza kampania Snickers, w której udział biorą gwiazdy piłki nożnej – Luka Modrić i Bukayo Saka. Marka chce pomóc wszystkich entuzjastom futbolowych emocji uniknąć „przypałów".
16.06.24, 16:36
| reklama & PR » informacje
Marka Eduscho zadowolona z wyników kampanii na TikToku
Druga faza kampanii marketingowej marki Eduscho, właśnie się zakończyła. Kreatywne podejście i wykorzystanie innowacyjnych rozwiązań, m.in. FOOH (Fake Out of Home) w mediach społecznościowych przyczyniło się do osiągnięcia wysokich wyników, m.in. w postaci zaangażowania użytkowników na platformie TikTok. 
16.06.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
BECKERS. Malowanie nabiera kolorów. PPG prowadzi kampanię promującą linię plamoodpornych farb
PPG rozpoczął kampanią promującą linię plamoodpornych farb BECKERS Designer Colour. Szeroko zakrojona komunikacja prowadzona pod hasłem „BECKERS. Malowanie nabiera kolorów” obejmuje telewizję, internet, w tym serwisy VOD oraz social media. 
16.06.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Rankomat.pl promuje polisę turystyczną jako gwarancję spokojnego urlopu
Multiporównywarka rankomat.pl rusza z letnią kampanią marketingową, w której skupia się na korzyściach wynikających z posiadania ubezpieczenia podróżnego podczas urlopu za granicą. W reklamach z udziałem ambasadora, Huberta Urbańskiego, marka podkreśla, że zakup polisy to przepis na spokojne i bezpieczne wakacje.
15.06.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Nowi twórcy internetowi w agencji Rokmates
Do agencji influencer marketingu Rokmates dołączyło dziesięciu twórców internetowych, wśród których są m.in. Torii, duet PK Sisters czy Coocharz.
15.06.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Klubik pełen punkcików. Akcja promocyjna marki Gerber
Agencja UNIQUE ONE, na zlecenie firmy Nestle, organizuje ogólnopolską akcję promocyjną dla marki Gerber.
15.06.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
GIGAnci Życia. Plus na Kartę wprowadza nowy format komunikacyjny
Wystartowała nowa kampania promocyjna Plusa na Kartę stworzona w oparciu o nowy format komunikacyjny – GIGAnci Życia. Kampania promuje nową ofertę Plusa, w której klienci mogą otrzymać 6400 GB.
15.06.24, 08:00
| reklama & PR » ludzie
Jacek Dąbrowski przeszedł z Burda Media do Grupy Iberion
Jacek Dąbrowski dołączył do zespołu sprzedaży Grupy Iberion. Wcześniej był związany z firmą Burda Media.
14.06.24, 20:15
| reklama & PR » informacje
Jakość z natury. Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej zwraca uwagę na naturalne procesy powstawania wody źródlanej
Wraz z początkiem czerwca br. wystartowała nowa kampania wizerunkowa marki Żywiec Zdrój – „Jakość z natury”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na naturalne procesy powstawania wody źródlanej. Kampania jest realizowana w telewizji i mediach społecznościowych, a już niebawem pojawi się również w kinach.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 13.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.