06.05.24, 18:26
Łap chwile. Nowy etap kampanii marki Lech
Rozpoczął się kolejny etap kampanii piwa Lech w ramach nowej platformy komunikacyjnej marki. Głównym elementem jest spot zachęcający do łapania chwil, którego emisja ruszyła 6 maja br.
Nowy spot Lecha ma być wizualną manifestacją tego, o czym jest nowa platforma komunikacyjna marki: o łapaniu chwil i zdystansowaniu się od pędzącego świata. Video prezentuje różne okoliczności sprzyjające wylogowaniu się z cyfrowego świata, wyjściu w plener, zwalnianiu tempa – w schronisku górskim, w ogródku działkowym, w mieście czy na Półwyspie Helskim.
Spot, wykorzystując całe portfolio piw od Lecha z naciskiem na piwa bezalkoholowe, uzupełnia nowy język wizualny i platformę komunikacyjną, łącząc ikonę obecną na nowych opakowaniach z chwytliwymi hasłami.
Za strategię komunikacji, ideę kreatywną, produkcję wszystkich materiałów na potrzeby kampanii odpowiada VML. Spot i video digital w reżyserii Tadeusza Śliwy zostały zrealizowane przez MOON Films wraz ze studiem postprodukcyjnym TELEVISOR oraz studiem dźwiękowym Juice. Kampanię dopełniają fotografie autorstwa Kamila Kotarby i Pawła Trojanowskiego. Spot będzie emitowany w kinach, telewizji i Internecie.
Produkty z portfolio Lecha w nowej identyfikacji wizualnej, obejmujące piwo alkoholowe, niskoalkoholowe, bezalkoholowe oraz funkcyjne, są już dostępne na rynku. Kampania 360 stopni promująca markę Lech i nową platformę komunikacyjną wystartowała w kwietniu. Wtedy marka opublikowała manifest, który pojawił się w digitalu, przestrzeni miejskiej, na muralach i plakatach. Dodatkowo wykorzystywany jest outdoor kontekstowy odnoszący się do konkretnych miejsc, w których Lech zachęca do łapania chwil i dystansu.
Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze