08.05.24, 16:40

15-lecia trasy Męskie Granie. Andrzej Pągowski autorem projektu kolekcji puszek marki Żywiec

Andrzej Pągowski autorem projektu kolekcji limitowanej edycji puszek marki Żywiec, fot.: materiały prasowe

Z okazji 15. edycji trasy Męskie Granie marka Żywiec przygotowała unikalną limitowaną kolekcję puszek Żywca, na których znalazły się m.in. wizerunki Darii Zawiałow, Igo, Mroza oraz Vito Bambino – artystów związanych z trasą Męskie Granie. Ich autorem jest Andrzej Pągowski.

Z okazji 15. już edycji trasy Męskie Granie marka Żywiec przygotowała dla fanów projektu szereg niespodzianek. Zaczęło się od utworu „Myślę sobie, Ż” – Brodka x Igo, będącego coverem piosenki „Nim stanie się tak, jak gdyby nigdy nic nie było” zespołu VOO VOO. To dodatkowy utwór, opublikowany przed premierą tegorocznego singla promującego Męskie Granie. Kolejną propozycją jest współpraca z Andrzejem Pągowskim – jednym z najwybitniejszych twórców sztuk graficznych w Polsce, znanym ze swojej charakterystycznej kreski. Dzięki temu, po raz pierwszy w historii marki Żywiec, powstała limitowana kolekcja puszek z wizerunkami artystów związanych z Męskim Graniem – Darią Zawiałow, Igo, Mrozem oraz Vito Bambino. Dodatkowo, Pągowski zaprojektował cztery puszki przedstawiające muzyków.

Pracując nad projektami grafik na puszki, szukałem inspiracji i zastanawiałem się, jakich środków plastycznych użyć, aby efekt był spójny z emocjami, jakie generują koncerty Męskiego Grania. Obok plakatów i innych projektów, jakie wykonuję od lat, jest też sporo murali. I to one właśnie zainspirowały mnie przy tej pracy. Jednak powierzchnia na puszcze jest znacznie mniejsza niż ta na potężnych ścianach bloków. Dlatego zrezygnowałem z wszelkich ozdobników, ale pozostawiłem dynamiczną, odręczną kreskę charakterystyczną dla street artu i przenikające się w niej podstawowe kolory marki, czyli czerwony i niebieski. Po wielu próbach zrezygnowałem też z tła, gdyż na białym ten efekt był znacznie mocniejszy” – mówi Andrzej Pagowski

Puszki z wizerunkami artystów pojawią się na klasycznym piwie Żywiec i będą dostępne w wybranych sklepach. Autorem koncepcji jest agencja Artegence.

Komentarze

Powiązane

17.02.25, 20:00
| reklama & PR » informacje
BBSpirits i Czysta Odwaga. Marki premium w portfolio Hand Made
Agencja Hand Made rozpoczęła współpracę z nowymi markami premium, które specjalizują się w produkcji luksusowych alkoholi: BBSpirits i Czysta Odwaga. W ramach współpracy agencja zajęła się pełnym opracowaniem dwóch stron internetowych oraz zaprojektowaniem interfejsu użytkownika dla multibrandowego sklepu online.
17.02.25, 18:15
| reklama & PR » informacje
Mieć Grzeszki? To się opłaca! 9434 nagrody w loterii konsumenckiej marki Grześki
Rozpoczęła się loteria konsumencka „Mieć Grzeszki? To się opłaca!” zorganizowana przez markę Grześki z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników w puli czekają 9434 nagrody pieniężne.
17.02.25, 13:30
| reklama & PR » informacje
Amooco pracuje dla Cedo
Agencja reklamowa Amooco rozpoczęła współpracę z firmą Cedo –producentem artykułów gospodarstwa domowego i dostawcą marek prywatnych dla europejskich sieci detalicznych. W Polsce Cedo zarządza markami Paclan i Bee Smart.
17.02.25, 10:30
| reklama & PR » informacje
Każde śniadanie może być wyjątkowe. Fanex po raz pierwszy z kampanią w TV
Fanex, polska firma rodzinna z blisko 40-letnią tradycją w produkcji sosów i dodatków do gastronomii, realizuje swoją pierwszą telewizyjną kampanię reklamową.
17.02.25, 09:00
| reklama & PR » informacje
Castorama Polska wybiera mediaHub
Castorama Polska rozstrzygnęła proces przetargowy na wybór nowego domu mediowego.
17.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Doskonały smak wymaga niewiele. Globalna kampania reklamowa marki Rio Mare
Rio Mare, marka działająca w kategorii tuńczyka w puszce, stawia na autentyczność i jakość, a nowa komunikacja ma skupić się na prostocie jako synonimie doskonałego smaku.
17.02.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
Zmiany w hoh. Kevin Mglej sprzedaje pakiet większościowy. Szefem zostaje Rafał Janik
Z początkiem lutego br., poprzez sprzedaż pakietu większościowego udziałów, z agencją hoh rozstaje się Kevin Mglej, jej pomysłodawca i jeden ze współzałożycieli. Stery przejmuje Rafał Janik, który będzie odpowiadał za dalszy rozwój hoh.
16.02.25, 20:00
| reklama & PR |
KFC stawia na smak i emocje w kampanii Hey, ho, let’s go!
Agencje McCANN Poland i Weber Shandwick realizują kampanię „Hey, ho, let’s go!” dla KFC, promującą ofertę Rozgrzewające Sery. Kampania koncentruje się na prezentacji makaronu z sosem serowym, kierując swoje działania głównie do odbiorców z pokolenia Z.
16.02.25, 16:00
| reklama & PR |
Reprezentantki Amp Futbolu bohaterkami kampanii Orlenu
ORLEN zainicjował kampanię społeczną w przestrzeni publicznej, aby uhonorować bohaterki Mistrzostw Świata w Amp Futbolu. W 13 miastach pojawiły się billboardy przedstawiające zawodniczki reprezentacji, wspierane przez ORLEN jako Głównego Sponsora drużyny.
16.02.25, 14:11
| reklama & PR |
Zaprojektowane po ludzku. Trzecia edycja kampanii społecznej Wyborczej
„Wyborcza” zainicjowała trzecią edycję kampanii społecznej „Zaprojektowane po ludzku”, promującą produkty, miejsca, usługi i obiekty przyjazne człowiekowi. Partnerem projektu jest Otodom, autor raportów „Szczęśliwy dom”.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy