10.05.24, 17:00
Rexona oficjalnym Partnerem Polskiej Siatkówki
Rexona staje się oficjalnym partnerem Polskiego Związku Piłki Siatkowej, podkreślając swoje zaangażowanie w rozwój sportu oraz otwierając nowe perspektywy dla polskich siatkarek i siatkarzy.
Rexona, marka kategorii produktów do higieny osobistej, należący do koncernu Unilever, wkracza na boisko jako partner Polskiego Związku Piłki Siatkowej. Siatkówka, jako jedna z najpopularniejszych dyscyplin sportowych w Polsce. Poprzez partnerstwo z PZPS marka Rexona wspiera rozwój tego sportu.
"Partnerstwo z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej jest dla nas powodem do dumy. (...) Misją marki Rexona jest wsparcie konsumentów w budowaniu pewności siebie poprzez zapewnienie poczucia świeżości i czystości w każdej sytuacji, również w czasie aktywności fizycznej. Jesteśmy przekonani, że dzięki naszej współpracy zapewnimy fanom nowy wymiar zaangażowania i siatkarskich emocji." – mówi Tomasz Suffner, członek Zarządu Unilever z ramienia części biznesu odpowiedzialnej za środki higieny osobistej (Personal Care Business Group) dla Europy Wschodniej.
"Niezmiernie cieszymy się, że do grona naszych sponsorów i najbliższych partnerów dołącza globalna marka tej klasy co Rexona (...) Sądzę, że pod wszystkimi tymi względami doskonale pasujemy do siebie z marką Rexona i firmą Unilever. (...) To daje nam nadzieję na doskonałą współpracę, z korzyścią dla nas wszystkich, w tym naszych niezastąpionych kibiców".– podkreśla Sebastian Świderski, prezes Polskiego Związku Piłki Siatkowej.
W ramach umowy na 2024 rok, Rexona uzyskała prawo posługiwania się tytułem „Partnera Polskiej Siatkówki”, „Partnera Reprezentacji Polski w Piłce Siatkowej” oraz prawo do wykorzystywania w działalności marketingowej oficjalnego logotypu reprezentacji Polski. Umowa gwarantuje również ekspozycję stadionową oraz możliwość wykorzystania wizerunku zawodników i logo PZPS i Polskiej Siatkówki w kampaniach reklamowych. Logo marki Rexona pojawi się także w materiałach marketingowych związku, na ściankach sponsorskich w czasie konferencji prasowych oraz na stronie internetowej PZPS.
Współpraca marki Rexona z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej to jeden z wielu przykładów działań podejmowanych przez koncern Unilever, którego celem jest promowanie zrównoważonego stylu życia.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyOd wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze