13.05.24, 20:45

Wygrywaj Codziennie. Marka Żywiec z najdłuższą loterią w historii

KV kampanii loterii marki Żywiec, fot.: materiały prasowe

W tym sezonie marka Żywiec chce koncertowo wyróżnić się na tle innych loterii konsumenckich dzięki aktywacji „Wygrywaj Codziennie”, w ramach której do zdobycia są nie tylko nagrody pieniężne, ale także bilety na Męskie Granie oraz karty podarunkowe do wykorzystania w serwisie Allegro.pl.

Podczas nadchodzących wakacji w trasę wyruszy 15. edycja Męskiego Grania. W ramach loterii „Wygrywaj Codziennie” od marki Żywiec każdego dnia będzie można zdobyć bilety na Męskie Granie. Fani projektu będą mogli wskazać dowolny koncert podczas tegorocznej, jubileuszowej edycji lub otrzymają bilety na przyszły rok. Codziennie do zdobycia jest także nagroda główna, czyli 10 tys. zł. Dodatkowo, konsumenci ponownie będą mogli wygrać nagrody na Allegro.pl – karty podarunkowe oraz zestawy Monet Allegro do wykorzystania w serwisie.

Tegoroczna loteria potrwa ponad 140 dni – od 13 maja do 30 września. Klient, który chce wziąć w niej udział, musi kupić dowolne piwo marki Żywiec w opakowaniu promocyjnym lub ze specjalnymi kapslami i zawleczkami promocyjnymi i zarejestrować kod spod kapsla lub zawleczki na stronie internetowej marki lub w komunikatorze Messenger na Facebooku Żywca. Kody można rejestrować codziennie od godz. 6.00 do 23.59. W promocji biorą udział także bezalkoholowe warianty piwa Żywiec oraz Żywiec w puszce z edycji limitowanej.

Loteria otrzyma wsparcie w sklepach – na materiałach POSM – a także w kanale digital.

Komentarze

Powiązane

06.09.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Dawtona prowadzi działania wizerunkowe w programie MasterChef
Marka Dawtona powraca z działaniami wizerunkowymi w telewizji w najnowszej 13. edycji programu “MasterChef” (TVN). Produkty marki będą lokowane w pięciu odcinkach talent-show, którego emisja rozpoczęła się 1 września br.
06.09.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Nikt nie powinien być w zawieszeniu. Kampania Pracuj.pl
Pod hasłem „Nikt nie powinien być w zawieszeniu”, ruszyła kampania Pracuj.pl, która realizowana jest w oparciu o zróżnicowany media mix, obejmujący, m.in. telewizję, digital, kina, serwisy VOD i kanały social media.
06.09.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
Loteria marki M&M’s. Do wygrania wyjazdy do Disneylandu w Paryżu
Do 29 września br. potrwa loteria marki M&M’s w której jej uczestnicy mogą wygrać wyjazdy do Disneylandu w Paryżu.
06.09.24, 12:10
| reklama & PR » informacje
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu sponsorem Wielkiej Trasy Śniadaniowej Radia ZET
OSM Łowicz – polska spółdzielnia mleczarska, jest jednym z głównych sponsorów „Wielkiej Trasy Śniadaniowej Radia ZET”. W ramach akcji przewidziane są różne aktywności. Za koncept działań dla marki odpowiada agencja digitalowo-contentowa LiquidThread (Publicis Groupe).
05.09.24, 09:09
| reklama & PR » informacje
Profi odświeża wizerunek i zapowiada szeroko zakrojoną kampanię
Marka Profi działająca na rynku pasztetów w Polsce od 1993 roku, odświeżyła swój wizerunek. Dodatkowo firma wprowadza nowości w swojej ofercie.
04.09.24, 18:26
| radio » ludzie | reklama & PR » ludzie
Marta Jończyk Dyrektorką Sprzedaży i Marketingu w Radiu Nowy Świat. Sławomir Gołębiowski odchodzi
Od września br. stanowisko Dyrektorki Sprzedaży i Marketingu w Radiu Nowy Świat objęła Marta Jończyk, która tym samym zastąpiła Sławomira Gołębiowskiego, pełniącego do końca sierpnia funkcję członka Zarządu oraz Dyrektora Marketingu i Sponsoringu.
04.09.24, 13:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Ruszyła loteria interaktywnego serialu Miłość za wszelką cenę (TV4)
UNIQUE ONE przygotowała ogólnopolską loterie promocyjną dla widzów interaktywnego serialu rozrywkowego pt. „Miłość za wszelką cenę” (TV4) wykorzystującą kody QR wyświetlane na żywo w czasie emisji serialu.
04.09.24, 11:02
| reklama & PR » informacje
Co to jest DPD Pickup. Loteria i kampania promocyjna DPD Polska
DPD Polska rusza z loterią skierowaną do konsumentów. Wartość nagród w akcji wynosi ponad 620 tys. zł.
04.09.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Prawdziwe piękno pochodzi z wnętrza. Małgorzata Socha ambasadorką produktów Olimp Collagen
Aktorka Małgorzata Socha została ambasadorką linii produktów Olimp Collagen znajdujących się w portfolio polskiej firmy farmaceutycznej Olimp Labs.
03.09.24, 12:15
| reklama & PR » informacje
Back to School. ONE House kontynuuje współpracę z marką Sinsay przy kampanii na dwóch rynkach
Agencja komunikacji marketingowej ONE House ponownie nawiązuje współpracę z marką odzieżową Sinsay (należącą do LPP).
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.