20.05.24, 17:29

ALBI POLSKA w przetargu wybiera agencję Ancymony. Spoty pojawią się na trzech rynkach

KV kampanii, fot.: materiały prasowe

W efekcie wygranego przetargu, agencja Ancymony zrealizowała spot TV dla marki Albik na rynek polski, czeski i słowacki.

Albi Polska, z siedzibą w Krakowie od 2005 roku, jest oddziałem czeskiej firmy ALBI Česká republika a.s., specjalizującym się w grach planszowych dla dzieci i dorosłych oraz edukacyjnych książkach i zabawkach z serii „Czytaj z Albikiem”. To nagradzana seria interaktywnych książek z elektronicznym mówiącym piórem, dedykowana dzieciom w wieku przedszkolnym i szkolnym.

Agencja Ancymony odpowiada za Big Ideę „Przenieś się do świata książek Albi”, przygotowanie scenariusza spotu skierowanego do różnych grup wiekowych, całościową produkcję oraz postprodukcję, a także projekt scenografii. W kreacji tego spotu kluczowe role odgrywają Anna Siwek jako producentka oraz Maciej Urbanek w roli reżysera, oboje związani na co dzień z agencją Ancymony. Operatorem był Paweł Labe, a montażem na planie zajął się Szczepan Barański (Ancymony).

Współpraca z Albi od samego początku dawała nam dużą swobodę kreatywną. Pomysł, który zaprezentowaliśmy, tak bardzo spodobał się w centrali firmy, że z jednego spotu dla oddziału polskiego, wypączkowały kolejne wersje na rynek czeski oraz słowacki. Mieliśmy pełną kontrolę nad każdym etapem produkcyjnym - od scenariusza, przez przygotowanie wszystkich elementów graficznych, projektów scenografii i makiet 3D, aż po reżyserię i postprodukcję finalnych plików TV. Na plan zaprosiliśmy trójkę młodych aktorów w wieku od 3,5 do 11 lat, którzy pomogli nam opowiedzieć historię świata magii, w który przenoszą nas produkty Albi. Praca na planie była wymagająca i pełna niespodzianek, ale dobre planowanie sprawiło, że dzień zdjęciowy wyszedł nam bardzo sprawnie. Ta realizacja utwierdziła nas w przekonaniu, że niewielkim, ale zgranym zespołem, jesteśmy w stanie zrealizować skomplikowaną i efektowną produkcję filmową” – mówi Maciej Urbanek, senior motion & art director w Ancymonach i reżyser spotu dla marki Albik.

30-sekundowy spot telewizyjny był obecny w TVP, TVN i na Polsacie. Agencja odpowiada także za 15-sekundową wersję do digitalu, a także wersje 20-sekundowe oraz 6-sekundowe na rynek czeski i słowacki.

Komentarze

Powiązane

14.06.24, 10:30
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Białecki przeszedł do WowMedia&Metrics
Wojciech Białecki dołączył do domu mediowego WowMedia&Metrics i objął stanowisko Head of Media Strategy.
14.06.24, 08:40
| reklama & PR » informacje
Value Media zdobywa budżet mediowy Komfort
Agencja mediowa Value Media (Group One) została partnerem strategicznym i mediowym sieci sklepów Komfort. Działania mediowe będą realizowane w modelu House of Communication we współpracy ze spółkami Labcon i Salestube.
14.06.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Arkadiusz Kawecki Dyrektorem Działu Handlowego w Sigma Bis. Tomasz Trojnar odchodzi z agencji
Arkadiusz Kawecki został nowym Dyrektorem Działu Handlowego agencji Sigma BIS, zastępując na tym stanowisku Tomasza Trojnara.
13.06.24, 20:30
| reklama & PR » ludzie
EssenceMediacom od sierpnia z nowym składem zarządu
W sierpniu br. Katarzyna Kazana i Anna Krzysiak dołączą do zarządu EssenceMediacom – agencji będącej częścią GroupM. Dotychczasowi członkowie zarządu: Stanisław Grabowski i Jan Muszyński z końcem lipca podejmą nowe wyzwania poza strukturami agencji mediowych.
13.06.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
Costa Coffee i Krzysztof Zalewski rozbudzają kreatywność we wspólnym projekcie
“Rozbudź kreatywność” to globalne hasło kampanii Costa Coffee, które zainspirowało markę do nawiązania współpracy z muzykiem - Krzysztofem Zalewskim. Głównym celem tej współpracy jest podkreślenie znaczenia kreatywności w codziennym życiu i pokazanie, że z pozoru małe rutyny mogą być okazją do rozbudzenia i rozwijania rytuałów pełnych pasji.
13.06.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
MBridge - Marketing Experts obsługuje drogerię internetową LaDiosa
Agencja MBridge – Marketing Experts rozpoczęła działania digital marketingowe dla drogerii internetowej LaDiosa. Głównym celem współpracy jest wzrost sprzedaży, zwiększenie ruchu płatnego i organicznego oraz kompleksowa poprawa widoczności marki LaDiosa w wynikach wyszukiwania Google.
13.06.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Aneta Sawicka przechodzi z Ringier Axel Springer Polska do Kuźniar Media
Aneta Sawicka, dotychczas związana z Ringier Axel Springer Polska, objęła nowe stanowisko w Kuźniar Media. W roli Content Strategy & Business Growth Managerki będzie odpowiedzialna za rozwój strategii treści oraz wzrost biznesowy firmy.
12.06.24, 19:32
| reklama & PR » informacje
Kubota świętuje Pride Month nową kampanią Tęczniej z dumy
Kubota, polska marka wystartowała z kolejną odsłoną kampanii “Tęczniej z dumy”, tym razem poświęconej językowi inkluzywnemu i wrażliwej, otwartej komunikacji. 
12.06.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
MAKRO Polska w przetargu wybiera KERRIS
Agencja KERRIS zwyciężyła w przetargu na stałą obsługę kanałów social media dla MAKRO Polska, sieci hurtowni.
12.06.24, 16:00
| radio » ludzie | reklama & PR » ludzie
10 osób awansuje w Dziale Sprzedaży Agencyjnej Grupy Eurozet
W ramach struktur Działu Sprzedaży Agencyjnej Grupy Eurozet awansowało dziesięć osób. Stanowiska dyrektorskie objęli Anna Chudzyńska i Michał Miętusiewicz.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 13.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.