17.06.24, 16:30

Kampania mPay z Jakubem Błaszczykowskim w decydującej fazie. Plakaty OOH w dużych miastach

KV kampanii mPay z Kubą Błaszczykowskim, fot.: materiały prasowe

Ruszył kolejny etap kampanii wizerunkowej polskiej aplikacji finansowej mPay ”Płatności Fair-Play” z Jakubem Błaszczykowskim w roli głównej. Od początku czerwca w największych polskich miastach pojawiły się plakaty OOH z wizerunkiem byłego kapitana reprezentacji Polski, a obecnie ambasadora mPay.

Kreacja OOH z wizerunkiem Jakuba Błaszczykowskiego widoczna będzie przez najbliższe tygodnie na przystankach komunikacji miejskiej w Krakowie, Katowicach, Warszawie oraz Trójmieście. Dodatkowo w połowie czerwca reklamy wideo zostaną wyemitowane w postaci sześciocio sekundowych spotów na platformach Youtube, Facebook, a także na Tik Toku. Łącznie, kampania wizerunkowa ma dotrzeć do ok. 10 mln odbiorców. Za kreację artystyczną odpowiedzialna jest agencja reklamowa LVOV, zaś za zakup mediów dom mediowy One-house.

„Celem tego etapu kampanii jest zbudowanie świadomości marki mPay wśród wszystkich użytkowników. Chcemy dotrzeć do potencjalnych odbiorców, osób, które mogą skorzystać z licznych funkcji mPay na co dzień, także do tych, którzy jeszcze nie znają naszej aplikacji. mPay jest wielowymiarowy i dopasowany do potrzeb każdego z nas. Już teraz z możliwości jakie daje apka korzysta ponad 1.5 mln Polek i Polaków” – mówi Jarosław Grzesica, odpowiedzialny za strategię marki mPay.

Kampania wizerunkowa pn. „Płatności Fair-Play” z Jakubem Błaszczykowskim jest częścią długofalowej strategii wizerunkowej marki mPay, której nowym podpisem zostało hasło "Zawsze z Tobą". mPay wprowadził także zmienioną identyfikację wizualną. Zaktualizowana i odświeżona szata graficzna oraz logotyp mają być pierwszym etapem przemian aplikacji. Spółka podjęła decyzję o optymalizacji interfejsu pod kątem wymagań współczesnych użytkowników.

Komentarze

Powiązane

19.07.24, 09:30
| reklama & PR » informacje
STS przedłużył kontrakt sponsorski z Koroną Kielce
STS i Korona Kielce kontynuują współpracę. Umowa będzie obowiązywać do końca sezonu 2024/2025 z możliwością przedłużenia na kolejne lata. 
19.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Energa Obrót z kampanią świadomościowo-produktową. Moc równowagi w Twoim ekosystemie
Energa Obrót rozpoczęła 15 lipca br. nową kampanię świadomościowo-produktową pod hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie.
19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
19.07.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Hand Made stworzył kampanię dla Monster Munch
Agencja Hand Made realizuje loterię dla Monster Munch, marki z portfolio Lorenza. Hasło akcji to “Rower dobry dla ducha”.
 
18.07.24, 19:21
| reklama & PR » informacje
PZU Sponsorem Oficjalnym 81. Tour de Pologne
PZU został Sponsorem Oficjalnym tegorocznej edycji Tour de Pologne, w tym klasyfikacji górskiej. Firma wspiera także Tour de Pologne Junior. 
18.07.24, 17:44
| reklama & PR » informacje
Green Caffè Nero promuje letnią ofertę
Marka Green Caffè Nero wystartowała z działaniami reklamowymi, które mają promować letnią ofertę kawiarni. Działania promocyjne obejmują spot reklamowy emitowany w sieci kin niezależnych oraz działania digitalowe. Motywem przewodnim kampanii jest lato w mieście.
18.07.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Tak smakuje kino. Kampania Cinema City na Spotify
Polski oddział Aleph Group (dawniej Httpool by Aleph) przygotował z myślą o Spotify kampanię pt. „Tak smakuje kino” dla Cinema City.
18.07.24, 11:30
| reklama & PR » ludzie
Agata Bieniek awansowała zarządzanie polskim zespołem marketingu Bolt
Agata Bieniek objęła stanowisko Marketing Manager Bolt w Polsce i zarządza zespołem marketingu w polskiej siedzibie firmy oraz odpowiada za lokalne działania marki.
18.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Superbet zwiększa zaangażowanie w Górnika Zabrze
W ramach nowej umowy między Superbet a Górnikiem Zabrze, logo bukmachera znajdzie się na froncie koszulki klubu. 
18.07.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Streetcom pracuje dla marki Luksja
Streetcom zrealizuje kampanię product seeding dla marki Luksja. Działania wspierające zostały zaplanowane do końca sierpnia br.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.