30.06.24, 12:00

Konkurs Oranżady Hellena Strzelająca na platformie Roblox

KV kampanii marki Oranżada Hellena Strzelająca na platformie Roblox, fot.: materiały prasowe

Od 17 czerwca br. na platformie Roblox ruszył konkurs Oranżady Hellena Strzelająca z nagrodami. Akcja ma na celu promocję uniwersum marki „Szalona Kraina Oranżady Hellena”, która swoją premierę miała 7 czerwca br.

Działania na platformie Roblox są kolejnym etapem trwającej od połowy kwietnia kampanii prowadzonej pod hasłem „Eksplozja pomysłów” z udziałem nowego brand hero marki o imieniu POPI.

Na Roblox, prostej platformie do tworzenia gier online, 17 czerwca br. ruszył konkurs Oranżady Hellena Strzelająca. Co tydzień na pięciu graczy, którzy uzyskają najlepsze wyniki w stworzonej przez markę „Szalonej Krainie Oranżady Hellena”, czekają karty przedpłacone do Roblox. We wrześniu, w wielkim finale akcji, pierwsza piątka w rankingu ogólnym otrzyma narody rzeczowe, w tym konsole PS5, Ipady i hulajnogi elektryczne.

Konkurs na Roblox to jeden z kluczowych elementów szeroko zakrojonej kampanii promującej Oranżadę Hellena Strzelająca, w której udział bierze nowy brand hero marki, POPI. Działania rozpoczęliśmy 15 kwietnia od emisji specjalnie przygotowanego na tę okazję spotu na YouTubie, TikToku i Kidoz. W maju poszerzyliśmy komunikację o telewizję oraz platformę Twitch. Nawiązaliśmy także współpracę z influencerami, takimi jak YotoToys, Martyna Zabawa, Zabawkowicz, Natalia Skroczek i Julia Żugaj, którzy zachęcają do odkrywania swoich zainteresowań i rozwoju kreatywności” – mówi Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.

Konkurs potrwa do 15 września br. i będzie promowany w mediach społecznościowych marki Oranżada Hellena oraz przez wybranych influencerów gamingowych.

Za markę Oranżada Hellena Strzelająca odpowiada Aleksandra Prusiewicz – Junior Brand Manager w firmie Colian. Kreacją, realizacją spotu, działaniami promocyjnymi oraz kompleksową organizacją konkursu zajmuje się agencja LoveBrands Group. Zakup mediów powierzono LoveBrands oraz Initiative Media Polska. Doradztwo w obszarze public relations zapewnia Kolterman Media Communications.

Komentarze

Powiązane

24.01.25, 11:45
| reklama & PR » informacje
Havas Media pracuje dla marki Melissa Primo Gusto
Agencja Havas Media zwyciężyła w zakończonym w styczniu br. przetargu na obsługę mediową marki Melissa Primo Gusto.
24.01.25, 10:15
| reklama & PR » ludzie
Jan Zagrodzki dołączył do Cut The Mustard
Jan Zagrodzki dołączył do agencji Cut The Mustard i objął stanowisko Business Directora. Kompleksowo zaopiekuje w strukturze kwestie biznesowe, zarówno na polu nowego biznesu, jak i działu obsługi klienta.
24.01.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
I po przetargu. Amooco Agency dalej współpracuje z Wedlem
Agencja kreatywna Amooco Agency po raz kolejny została wybrana na partnera marki E.Wedel w zakresie aktywacji prosprzedażowych.
24.01.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
LoveBrands Group ponownie wesprze firmę AstraZeneca
Agencja LoveBrands Group po raz kolejny nawiązała współpracę z firmą biofarmaceutyczną AstraZeneca. W ramach umowy agencja realizuje działania komunikacyjne w obszarach diabetologii i kardiologii.
24.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Nowoczesne oblicze reklamy: podsumowanie 2024 roku i prognozy na 2025 z perspektywy Big Better Brands (Kajetan Królikowski)
Kajetan Królikowski z Big Better Brands podsumowuje dla portalmedialny.pl rok 2024 w branży. 
23.01.25, 23:04
| reklama & PR » informacje
Jeremy Sochan ambasadorem marki Rabanne
Luksusowa marka Rabanne zainicjowała kampanię promującą nową odsłonę swojego zapachu – Invictus Parfum, którego twarzą został Jeremy Sochan, jedyny polski koszykarz NBA.
23.01.25, 20:00
| reklama & PR » informacje
Grayling obsłuży Saxo Bank
Saxo Bank, duński specjalista w zakresie handlu i inwestycji online, powierzył Grayling Poland prowadzenie działań komunikacyjnych i zarządzanie wizerunkiem firmy w Polsce.
23.01.25, 14:30
| reklama & PR » informacje
Herbapol. We współpracy z naturą. Marka promuje herbatki owocowe Herbaciany Ogród
W nowej kampanii TV i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To już kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która ma podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.
23.01.25, 12:20
| reklama & PR » informacje
Marka Cztery Pory Roku ruszyła z sensualną kampanią kremów do rąk
W swojej najnowszej kampanii, zrealizowanej we współpracy z agencją Ancymony (*ancy), marka Cztery Pory Roku (Pharma CF) chce udowodnić, że za pomocą zmysłu wzroku i słuchu można uruchomić także smak, zapach i dotyk.
22.01.25, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Jakub Mączka kieruje studiem Motion Capture w Platige Image
Na początku stycznia 2025 r. do zespołu Platige Image dołączył Jakub Mączka, który objął funkcję Head of Motion Capture Studio. To strategiczny krok, mający na celu dalszy rozwój technologii, jak i dywersyfikację projektów studio.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.