21.06.24, 18:15

Kuba Piotrkowicz nowym prezesem Going

Kuba Piotrkowicz, fot.: materiały prasowe

Od czerwca 2024 r. spółka Going. ma nowego prezesa. Kuba Piotrkowicz w nowej roli będzie odpowiadał za strategię rozwoju platformy biletowej, jak i poszerzenie działalności o nowe segmenty i usługi.

Od ponad 10 lat Going. jest multikanałową platformą biletową, opartą na innowacyjnych rozwiązaniach technologicznych, współtworzącą polski rynek event discovery i sprzedaży biletów na wydarzenia. Filarem strategii marki jest nieustanny wzrost liczby osób korzystających z aplikacji Going., rozwijanie usług dodatkowych i stałe poszerzanie oferty o kolejne obszary - m.in. sport i imprezy rodzinne. Za realizację ambicji, które stawia sobie jedna z wiodących platform biletowych od czerwca 2024 r. odpowiada Kuba Piotrkowicz.

Nowy Prezes Going.

Kuba Piotrkowicz od kilkunastu lat buduje biznesy internetowe. W ostatnich latach był odpowiedzialny za rozwój aplikacji Empik Go, która w modelu abonamentowym oferuje dostęp do audiobooków, ebooków i podcastów. Wcześniej przez blisko 6 lat pracował dla Rocket Internet w krajach Azji Południowo-Wschodniej, gdzie skalował aplikację do zamawiania jedzenia online (foodpanda) oraz aplikację modową (LYKE).

– “Jestem przekonany, że w Going tkwi olbrzymi potencjał. Podstawą naszej działalności są stałe inwestycje w innowacyjne, stabilne i elastyczne rozwiązania technologiczne, które możemy z łatwością implementować w różnych obszarach branży eventowej – od tradycyjnych koncertów czy festiwali po obsługę wydarzeń sportowych. Wyróżnia nas także rozpoznawalna marka z mocną obecnością w mediach społecznościowych.” – podkreśla Kuba Piotrkowicz.

Going. rośnie w siłę

Od początku 2024 roku Going. zanotował 10% wzrost liczby sprzedanych biletów. Liczba sesji wzrosła o 27%, a użytkowników aplikacji oraz serwisu jest o 35% więcej niż przed rokiem. Marka nawiązała też nowe współprace. Tylko w kilku ostatnich tygodniach do grona partnerów dołączył zespół Orlen Basket Liga – Dziki Warszawa oraz Stowarzyszenie Sport Biznes Polska.

– "W ostatnich latach Going. przekształcił się z szybko rosnącego startupu w jednego z najbardziej widocznych graczy na rynku rozrywki. Branża podlega jednak ciągłemu rozwojowi i zmianom, więc wiem, że jeszcze wiele przed nami."– mówi Prezes Going.

Nie tylko bileteria

Dużą dynamikę wzrostu notuje także Going. Places, czyli system rezerwacji biletów i kontroli wejścia skierowany do partnerów biznesowych: obiektów rekreacyjno-rozrywkowych, wystaw i wydarzeń kulturalnych.

Spółka zapowiada uruchomienie nowych funkcjonalności zarówno dla organizatorów, jak i kupujących w dalszej części roku. Ponadto, po zakończeniu sezonu letniego, który wypełniają plenerowe festiwale muzyczne, jesienią zintensyfikuje działania wokół dużych tras koncertowych, oferty placówek kulturalnych oraz kalendarza rozgrywek sportowych.

Komentarze

Powiązane

19.07.24, 09:30
| reklama & PR » informacje
STS przedłużył kontrakt sponsorski z Koroną Kielce
STS i Korona Kielce kontynuują współpracę. Umowa będzie obowiązywać do końca sezonu 2024/2025 z możliwością przedłużenia na kolejne lata. 
19.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Energa Obrót z kampanią świadomościowo-produktową. Moc równowagi w Twoim ekosystemie
Energa Obrót rozpoczęła 15 lipca br. nową kampanię świadomościowo-produktową pod hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie.
19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
19.07.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Hand Made stworzył kampanię dla Monster Munch
Agencja Hand Made realizuje loterię dla Monster Munch, marki z portfolio Lorenza. Hasło akcji to “Rower dobry dla ducha”.
 
18.07.24, 19:21
| reklama & PR » informacje
PZU Sponsorem Oficjalnym 81. Tour de Pologne
PZU został Sponsorem Oficjalnym tegorocznej edycji Tour de Pologne, w tym klasyfikacji górskiej. Firma wspiera także Tour de Pologne Junior. 
18.07.24, 17:44
| reklama & PR » informacje
Green Caffè Nero promuje letnią ofertę
Marka Green Caffè Nero wystartowała z działaniami reklamowymi, które mają promować letnią ofertę kawiarni. Działania promocyjne obejmują spot reklamowy emitowany w sieci kin niezależnych oraz działania digitalowe. Motywem przewodnim kampanii jest lato w mieście.
18.07.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Tak smakuje kino. Kampania Cinema City na Spotify
Polski oddział Aleph Group (dawniej Httpool by Aleph) przygotował z myślą o Spotify kampanię pt. „Tak smakuje kino” dla Cinema City.
18.07.24, 11:30
| reklama & PR » ludzie
Agata Bieniek awansowała zarządzanie polskim zespołem marketingu Bolt
Agata Bieniek objęła stanowisko Marketing Manager Bolt w Polsce i zarządza zespołem marketingu w polskiej siedzibie firmy oraz odpowiada za lokalne działania marki.
18.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Superbet zwiększa zaangażowanie w Górnika Zabrze
W ramach nowej umowy między Superbet a Górnikiem Zabrze, logo bukmachera znajdzie się na froncie koszulki klubu. 
18.07.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Streetcom pracuje dla marki Luksja
Streetcom zrealizuje kampanię product seeding dla marki Luksja. Działania wspierające zostały zaplanowane do końca sierpnia br.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.