26.06.24, 14:00
Grayling otwiera hub strategiczno-kreatywny z centralą w Warszawie
Grayling ogłosił uruchomienie IGNITE CEE, nowego hubu strategiczno-kreatywnego z centralą w Warszawie. Agencja w ten sposób chce rozwijać swoją ofertę dla aktualnych i nowych klientów w zakresie strategii i kreacji w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
IGNITE CEE (Europa Środkowo-Wschodnia) to struktura, która ma integrować zespół z Warszawy z siecią ekspertów Grayling z dziesięciu europejskich rynków. Stanowi ona środkowo-europejskie rozwinięcie globalnego zespołu IGNITE Grayling, który powstał pięć lat temu w Londynie i skupia obecnie 20 specjalistów, w której skład wchodzą stratedzy, kreatywni, analitycy danych, badacze oraz eksperci od digital marketingu z Wielkiej Brytanii, Francji, Polski, Singapuru, Hong Kongu i Chin. Dysponuje on także własnymi studiami graficznymi w Londynie i Hong Kongu.
Za wdrożenie projektu odpowiada Łukasz Napora, który od pięciu lat pełni funkcję Dyrektora Kreatywnego w warszawskim biurze agencji, gdzie realizował projekty dla marek takich jak Visa, BMW, TikTok, Primark, FREENOW, Tetra Pak czy Nobu. Kolejnym kluczowym członkiem zespołu IGNITE CEE jest Jan Frączek, który dołączył do Grayling, aby objąć nowo utworzone stanowisko Senior Creative i wzmocnić kompetencje kreatywne zespołu. Frączek wcześniej pracował, m.in. w agencjach WebTalk i Berry Kolektyw Kreatywny, gdzie zdobył ośmioletnie doświadczenie w dziedzinie digital marketingu. Jego portfolio obejmuje projekty dla różnych sektorów i marek, takich jak SuperPharm, Heinz, Pudliszki, Tymbark, BNP Paribas i Triumph.
W ścisłej współpracy z Naporą i Frączkiem działają tzw. „power pairs” - wybrani konsultanci z dziesięciu rynków z regionu: Polski, Bułgarii, Czech, Chorwacji, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii, Ukrainy oraz Węgier. W ten sposób Grayling chce wzmocnić kompetencje całego regionu, i zapewnia, że strategie i kreacje tworzone w hubie są dostosowane do kulturowych i narodowych niuansów.
IGNITE CEE działa w wielu obszarach komunikacji i marketingu, obejmujących consumer PR, corporate affairs, public affairs oraz digital marketing.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze